30 Eylül 2012 Pazar

Karısını Sikmemi İstedi Yeni

merhabalar ben ankaradan tuğrul 40 yaşındayım bekar ve yalnız yaşayan biriyim bu olay başımdangeçeli 1 hafta oldu beraber çalıştığım arkadaşşım eve yemeğe davet etti tabiki icab ettim davete ailesini tanıyodum ama o akşam eşi ve kendisi varmış çocukları memlekete göndermişler neyse eşiyemeği hazırlarken bizde sohbet ediyoduk solanda eşi seslendi eşinin ismi gül(isimler gerçek değil)yemek hazır iye yemek maasına oturup yemeğimizi yerken gülün beni kestiğini farkettim ama misafir olduğum için oralı

olmadım yemek yedik solana geçtik ve tv seyrediyoduk gül içerden seslendi kocasına gelirmisin diye arkadaşım gitti ismi (yahya gerçek değil ) on dakika sonra gül geldi yanımıza oooo aman allahım sper bir mini allttaüsstte gömlek göğüslere kadar açık sütyende yok sper makyaj tam bir afet yahya güle hayatım sper olmuşun deyip dudağındanufak bir öpücük aldı benim yarak şahlandı tabi nasılşahlanmasın yuvarlak kalça 90 göğüs gül ün gözleri benim yarakta kalkık tabi
gizlemeyeçalıştım ama olmuyo tabi bu arrada yahya tv kanallarını geziyooo müzik kanalı açtı slow müzik kalkıp dansa başladılar ama dans mı ediyolar sevişiyolarmı anlamadımm sonra gül yahyaya aşkım tuğrulla dans edeyim küsmesin olurmu dedi yahya da okeyledi kalktım dansa ama yarak foraaa sarıldık dansaa aşladıkk yahya baktım seyrediyo eliyle aletini oynuyo pantolandan güll yapıştırdı göğüslerini amına yarağım dayandııı ve kulağıma sana sprizimiz var dedi ve eğildi aleti çıkardı ben daha bir şey anlamadan aldı ağzına aletiii kocasın bktım olurdedi baya bir emdi sonra onu kanefeye yatırdım minini altından elimle amını okşarken bir elimlede göğüsleri okşuyodum dudaklarını emerken dudaklarımı koparacaktı amıda yanıyodu amına ymuldumm yalıyodum dilimle sikiyodum amınıkocasına yahyada yala dostum karımı bitir diyodu sonra 69

olduk müthişyalıyodu yarağımı amınn suyunu içtim yalaya yalaya sonra gül dayanamıyorum diyerek kalktı oturdu yarağımın üstüüne ohhhh sikk parçala beni diye inliyodu çok zamandır hayalini kuruyodum yarağının diye inliyoduu nasıl yani dedim yahyada sana siktirmek için azırladım gülü dedi sanırım fantazilerini süslemişim ama önemli değildi sikiyodumm sonra yhya geldi ağzına vermeye gülde sanabir şey yok bu gece dedi sen seyredeceksin karını nasıl yarak yediğini diye itti yahyayı üsstten alta aldım gülü bacakları yapıştırdım karnına biraz fırçaladımm gül yalvarmaya başladı sik erkeğimm kocam kadın nasıl sikilir görsün diyodu yahyada sik orospuyu parçala diyo du bana dayanamadım ve birden soktum amına ahh diye bir bağırdı

korktumm bir anasonra sok erkeğim sokkkkkkk diye inliyodu bu pozisyonda yaklaşık 10 dakika siktim ve beraber boşaşlım dedi ve o başalırken ben amına sıcak sıcak akıttım ve bir sigara yaktım gülle beraber içiyodukk yahya geldi gülün amına dili soktu benim dölleri yalıyoduuuuu sonra banyoya gittim çıktım gül de girince yahya bana götten vermiyo orospu götünü sik dostum dedi hallederiz dedim ve gül geldi banyodan ve yatak odasına geçtik ve sabaha kadar önden arkadan siktimmm onuda daha sonra yazayım parmaklarım yoruldu

0 yorum:

Yorum Gönder