29 Ekim 2012 Pazartesi

Baldızımı siktim

merhaba adım murat 30 yaşımdayım 10 yıllık evliyim karım ayteni defalarca israr etmeme ragmen götten sikemiyordum bende kafama koydum baldızı sikeceğim baldız ayşe 21 yaşında 3 yıllık evli yuvarlak kalcaları beni deli ediyordu kafama koydum bir akşam bacanagım babası kalp ameliyatı oldu hastanede refakatci kalacaktı karısı yani baldız o geceyi bizde geçirecekti karımı nasıl ikna edebilirdimki kardeşini sikmeye o nedenleçayına uyku ilacı koydum baldızın kolasına azdırıcı damla damlattım bana itiraz etmesin istedim karım uyuduktan sonra baldız odasına geçti ben bir duş alıp uyuyacagım dedim iyi geceler diyim odalarımıza geçtik ben damlanın etkisini beklerken banyoda 31 çektim sonra odama geçim plan yapmaya başladım nasıl olacak derken banyonun kapısı açıldı baldız ilaçın etkisi ile ateşini söndürmeye banyoya girdi beni uyudu sanıp kapıyı kilitlemeden banyo yapıyordu amını okşayarak31 çekerek gögüsleri dimdik ve kocamandı ben delikten onu izlerken yeni banyodan çıktıgım için çıplaktım daldaşak banyoya daldım elini agzına götürdü ay diyebildi bir eli ilede amını kapatmaya çalışıyordu gögüsleri boşta idi direk yanınagittim gögüslerine elimi attım seni isriyorum benim ol dedim ablam diyebildi uyku ilaçı attım dedim sikimi eline verdim oksamaya başladı sonra dudak dudaga yapıştık yukarıdan aşagı yalamaya öpmeye başladım oda beni öpüyordu sikimi em dedim ben hiç agzıma almadım dedi yazık baçanak o kadar istemiş almamış ben agzına al hoşuna gitmezse çıkar dedim birazda meçburdu çünkü yanıyordu agzına aldı şeker yalargibi ben iyice soktunm bogulaçak gibi öksürdü çıkartım arkasına gerçtim götten sikmek için hayır dedi bunuda yapmamıştı amma ben onu ikna ettim kremleyim 18 cm yarak yag gibi yayganlaştırılmış kremle göte yavaş yavaş soktum ah ah ah ah oooohhhhh oooooooohhhhhhhdiyordu derin derin nefes alıyor ben birde yüklendim ooooooooooohhhhhhhhhhhh diye aaaaaaahhhhhhhh diye bir çıglık attı sonra amını yalayım 2 posta amdan siktim banyo yapıp yattık sabah karım hiç birşeyden habersiz uyandı şimdi baldız benim ikimnnc karım onu 14 düncü defa siktim 6 ayda

0 yorum:

Yorum Gönder