29 Ekim 2012 Pazartesi

Canım teyzem

mrb ben osman adında yakısıklı bir gencim okul cıkıslarında teyzemin evi okula yakın oldugundan genelde onlara giderim teyzem evli 2 cocuk sahibi guzel bir kadındır aklımda hic onunla sevismek gibi bir fikir yoktu eve girdigimde teyzem bana ac olup olmadıgımı sordu bende acım dedim teyzem bene yemek ıstıyordu ama egilip kalkarken tangası gozukuyoru bende teyzem oldugu icin bakmamaya calısıyorum ama dayanamıyorum ve penisim sertlesmisti daha sonra teyzeme kuzenlerim nezaman okuldan gelecek dedim oda bana iki uc saat sonra gelirler dedi benim kafamdan teyzemle sevismek fikri cıkmıyordu bende ayaga kalkarak teyzemin yanına gittim ve tangasının ipine hafifce elimi deydirdim bu arada teyzemin adı asiyedir elimi deydirir deydirmez teyzem irkildi daha sonra bana yemek koydu ve ben yemegimi yedim ama hala penisim sertti ve inmiyordu teyzemde penisimi gormustu daha sonra teyzem mutfakta yere dokulen ekmek kırıntılarını temizlerken tangası ve dolgun kalcaları apacık ortaya cıkmıstı artık dayanamıyorum elimi yavasca tek kalcasına deydirdim ve teyzem elimi tuttu osman senin yasındayken insanların aklında sadece sex olur biliyorum amaben senin teyzenim bunu unutma dedi bende teyze beni yanlıs anladın sadece elim deydi dedim oda tamam dedi cok korkmustum anneme veya babama soylemesinden korkuyordum ama daha sonra eniştemin surek yurt dısında olmasından teyzeminde sexe ihtiyacı oldugunu dusundum ve tum cesaretimi toplayarak teyzemin yanına gittim teyze hazır boyle bir bir muhabbet acılmısken enistem surekli yurt dısında sen sex yapmak istemiyomusun dedim oda tabiki ihityaclarım oluyo ama bu konuyu kapat dedi teyzemin harika buyuk goğüsleri vardı ve ben artık deli olmustum teyzemin yanına gittim dudaklarını oksamaya basladım yine elimi tuttu ama bu sefer elimi goguslerine koydu ve benim elimle kendi goguslerini oksuyordu daha sonra ben teyzemin ustundeki bodyi cıkarttim hic unutmam beyaz bi sutyeni vardı o pantolon ve sutyenle dururken bende okul gomlegi ve pantolonuyla duruyordum daha sonra teyzem beni soydu onun onunde tamamen cıplak ve kalkmıs bir penisle kaldım sutyenini cıkradı ve kanepeye uzandı al iste istedigin oldu seninim dedi bende sen istemiyomusun dedim istiyorum dedi ama seni ben buyuttum bunu yapacamız aklıma gelmezdi dedi bende nedenolmasın bunlar dogal seyler dedim daha sonra yanına gittim ve goguslerini oksadım yaladım ve pantolonunu cıkarttım birtek ustunde tanga kalmıstı elleriyle penisimi oksuyordu bende zevkten kıvranıyordum daha sonra kendi elleriyle tangasını cıkarttı ve bukadar ileriye gitmek istermisin dedi bende sana dayanamıyorum benim ol dedim oda seninim askım dedi ve icim bir garip oldu daracık vajinasından gelen guzel kokular beni deli etti ben kanepeye uzandım uzerime cıktı bir yukarı bir asagı inip kalkıyordu bende zevkin doruklarındaydım ve bosalmıstım teyzemin gobegi ve gobek deligi dollerimle dolmustu bana pisman olup olmadıgımı sordu bende hayatım gordugum en guzel kadınla yatmaktan pisman degilim dedim oda bende pisman degilim dedi

0 yorum:

Yorum Gönder