31 Ekim 2012 Çarşamba

Çıktığım kızı 2 günde siktim

slm ben ank.emre.18yaşındayım ben lise sona gidiyorum.herneyse.2gün önce bi kızla çıkmaya başladım.bikız o kadarmı güzel olurya.sarışın mavi gözlü afet bişeydi.kalçasına kadar görürnen etek giyerdi.bir gün beni iyice azdırmıştı.parkta yiyişiyorduk.saatlerce öpüştük.sonra benim yarrak şaha kalktı.artık sikmek istiyordum.gel eve gidelim dedim.sormadan evet dedi.eve gittik.10dak boyunca öpüştük.çok tatlıydı.artık ama girme zamanıydı.üstünü çıkardım ve göğüslerini yalamaya başladım.yaşına göre yumuşacık ve kocamandı.sonra altındaki eteği çıkardım.sonra külotu.daha hi yarrak yememişti.dapdar amı vardı.yatağa sırt üstü yatırdım ve yumuldum amına.yavaş yavaş zevke geliyorduk.o başaldı ve zevk suları çok tatlıyıdı.amı çok güzel kokuyodu.sonra o beni söydu ve yarrağımı ağzına almaya başladı.ilk başta korktu ama zevk işte insanın başını döndürüyo.saçından tuttum ve yarrağımı sonnukadar ağzına soktum.boğuluyordu.sonra ağzına boşaldım.hepsini yuttu.sonra vazelin getirdim ve yarrağıma sürdüm azda onun götüne.daha başını sokmadan bağırmaya başladı.belli ki acı çekiyordu.sonra zevk almaya başladı.sonra aniden yüklenince kızın nefesi kesildi,bayılacaktı.sonuna kadar sokmuştum.sıcacıktı.sonra git-gel lere başladım.devam et aşkım gebert beni diyordu.daha da azmıştım hızlandım.ikimizde delirmiştik.ağzını kapattım çok bağırıyodu.komşular gelir diye çok korkmuştumçsonunda içine boşaldım.yatağa yığıldık.artık hergün okulda parkta evde bodrumda heryerde sevişiyoruz .ve sonunda bakireliğinide bozdum.inşallah başıma kalmaz.kızlar sizi bekliyorum.sizde bu kaca yarrağı görün.

0 yorum:

Yorum Gönder