29 Ekim 2012 Pazartesi

Komşumun kızını siktim

Mrb. ben ankaradan Kenan,ben 25 yaşında biraz çekingen ama bir okadarda sex düşkünüyüm.Benim başımdan geçen olay komşumuz Sebahat ablanın iki kızı Zeliha ve Eminey'le.Zeliha benimle yaşıt etine dolgun ama yüzü güzel bir kız Emine ise benden iki yaş küçük mankenleri aratmayacak güzellikte her şeyi muazzam bakarken insanı boşaltacak güzellikte bir kızdı.annemle babam devamlı ankara dışına akraba ziyaretlerine giderlerdi ,zeliha ile eminede bunu fırsat bilip ablamlarla oturmaya gelirler rahatca sigaralarını çaylarını içer dedikodu yaparlardı.Yine böyle birgün Zelihayla Emine geldiler ben içerde oturuyor onlarda terasta. perdenin arkasından yerde oturuş pozisyonlarını değiştirirken verdikleri frikiklere bakarak otuzbir çekerdim.Bunu zeliha fark etti ve içeri gelerekbelini ovmamı istedi belini ovarken benim meret pantolonu yırtacak vaziyete geldi .Zeliha teşekkür edip çokrahatladığını söydeli bana dönüp benim aleti o vaziyette görünce gülümseyerek seninde rahatlamaya ihtiyacın var koçum dedi ve on dakika sonra evlerine gelmemi istedi.Ablama evden pasta alıp gelicemdiye çıktı bende beşdakika sonra çıktım.Kapılarını çaldıgımdaZeliha açtı benhemen annesini sordum odahastaneye gittigini söyledi.Hemenzelihanın dudaklarına yumuldum zeliha sanki kudurmuş gibi aletimi pantolonumdan çıkartı ve emmeye başladı.Kazım bunu götüme itinayla yerleştir koçumdeyince zelihanın daha bakire olduğunu anladım emrin olur güzelim diyerek zelihayı yatağadomalttım başladım am suyunu ve götünü yalamaya yaladıkça zeliha kuduruyor hadi sok artık bacaklarım titriyor diyordu.benim yirmi ikilikaletti göt deliğindengezzdirdim ve yavaşca içine girdim zeliha kendinidevamlı bana doğru yitiyor sanki taşaklarına kadar sokdiyordu.ikimizde zevkten kendimizden geçmişken birden kapı açıldı ve gelen emineydi yaklanmıştık.Ben zaten ikinizinde peşpeşe çıkışınızdan anlamıştım sizi anneme söylüyeceğim diyerek bizi tehtit ediyordu.bizdeyalvarmaya başladık.Yalnızca bir şartla söylemem benimle ablamı üst üste sikersen deyince bende neden olmasın dedim .Emşne bir çırpıdasoyunup Zelihayla aramıza girdi ben emineyi , zelihada benim aleti yalıyordu.benimki iyice kalkınca zelihayı alta emineyi de onun zrerine domaltım.Önce zelihanın kine sokup başladım gidip gelmeye emineninkinide bu arada parmaklıyarak hazırlıyordum.Zelihadan çıkartıp emineye sokmaya çalıştıkca emine abla acıyor diyebagırıyordu.Zelihada kızım bu alet önce acıtır sonra bulutlarda uçurur adamı hani tatilde komşunun kızını abisi yaparken bizde gizlice seretmiştik ya kız nasıl zevkalıyordu kökle abi kökle diyorduya biraz sonra sende kökle diyeceksin.banada sen ona bakmakoçum hakkını ver.Benzelihadan cesaretlenince bir anda bütün gücümle emineyi kendime çektim başladım gidip gelmege.bir kaç dakika sonra emine iyicealışmış kendini bana yitmeye başladı.bundan sonra ben emineden çıkarıyor zelihaya sokuyordum.birkaçdakika sonra eminenin içindençıkartıp ikisininde özerine boşaldım.hemen toparlanıp oradan ayrıldım.Hala imkan buldukça Zeliha ve Emine'yle üçlü sevişiyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder