21 Ekim 2012 Pazar

Komşumun Kızını Siktim


Merhabalar arkadaşlar sizlere bizim evin karşısında oturan Belma isminde mükemmel bir hatun var gözüme kestirdim bir gün evden çıkmasını bekledim ve öyle de denk getirebildim. Şanslıydım ki o gün belma üzerine transparan bir bluz giymiş altına da dar kot giymiş. benim çavuş yavaş yavaş ayaklanmaya başlıyordu. Kendime hakim olamadım ve kapıyı açtım “belma” dedim. Dönüp efendim dedi ve annemin evde olmadığını kek yapmaya çalıştığımı yardım

etmesini istediğimi söyledim. belma işim var acelem var vs diyerek benden kaçmaya çalıştı ama nafile ben onu sikmeyi kafaya koymuştum. giymiş olduğu elbisenin altına file çorap giyen belma neredeyse beni ayakta boşaltacaktı. belmayı bir şekilde ikna ettikten sonra ayakkabılarını çıkarttı. Ayakları öyle müthişti ki fileli çorapların arasında ojeleri tırnakları kendime hakim olmamı zorlaştırıyordu. Sikim kalkmaya başlamıştı. belma burada kek yok dedi ve bende evet


dedim. İçeri gelmen için böyle bir bahane uydurdum dedim ve atladım üzerine. Ellerini ve ağzını sımsıkı kapatıp eteğinin altından hemenkilodunu indirdim. Amı sulanmış yapış yapış olmuş beni öyle tahrik etmişti ki deli gibi yaladım, o kadar direniyor o kadar çaresiz bir biçimde ağzını kapattığım ellerimi ısırıyor ki bu beni daha da hiddetlendiriyordu. götüne vura vura soyup amını önce yaladım daha sonra bacaklarını acıp belmanın sikimi amının içine sokup cıkarıyordum bir elimle memelerini okşuyordum ohhhhhhhhhhh diye

0 yorum:

Yorum Gönder