1 Ekim 2012 Pazartesi

Otobüsteki Azmış Türbanlı Kadını Siktim

önce surat astım, dedim çıtır kızlar binicektiki şimdi dedim. Otobüs gittikçe doldu, adım atacak yer kalmadı. Her yanım kapalı kızlarla doldu. Biraz tuhaf oldum iki üç erkek öğrenci vardı ama, benim tarafıma kız grubu doldu. önüme gelen kız tombul bişeydi, yanımdaki de yan döndü ama genede hafif ten temas ediyorduk. Bir durak sonra tamamen doldu otobüs, önümdeki kız biraz geri gelince kaçıcak yerim kalmadı, tamamen yapıştı önüme,

yumuşacık poposu vardı. Eyvah dedim şimdi ufaklık uyanırsa rezil olucam dedim. Alışık değilim çünkü böyle durumlara. Tabiki olan oldu, kız yaslandıkça, benim alet anında dikildi. kız sertliği hissedince hafiften yandan baktı sesini çıkarmadı. Bende baktım ses çıkarmıyo, yumuşacık poposuna başladım abanmaya, üstümde eşofman olduğu için, çok rahat hissediyordum vücudunun hatlarını. çok kalabalık olduğu için yerimde tam köşe kimse görmüyor iyice cesaretlendim, hafiften


elimle okşamaya başladım, kızda heycanlandı sanırım, poposunu oynatmaya başladı, hafifçe eşofmanımı önünü çektim tek elimle aletim dışarı çıktı, rezil olmakta vardı ama işin sonunda, artık bende şarter atmıştı. Kafaya koydum dedim tenine temaz edicem sikimle. kız hafiften elini arkaya uzatınca da, yakaladım elini hafif hafif okşayarak, sikime doğru yaklaştırdım, temas edince birden çekmek istedi,izin vermedim. Sonra hoşuna gitti, hafif hafif sürtmeye okşamaya başladı. O sürterken bende ağrar arkadan pardesüsünü yukarı çekmeye başladım, bembeyaz bacakları ortaya çıkınca hepten azdım, nerdeyse boşalıcaktım. Beyaz külodu vardı, hafifçe indirdim,artık itirazda etmiyordu, beyaz kütür kütür ellenmemiş poposu karşımdaydı, arasıra etraf bakıyor, durumu kontrol ediyordum, görmelerine imkan yoktu. Elini sikimden çekip, eteğini tutturdum solundan, bende sağ tarafından tuttum, kar gibi poposuna dayadım sikimi,

sokmama imkan yoktu ama sürterek boşalmak istiyordum, gidip geldikçe, kızın nefesi hızlandı ve birden kasıldığını hissettim, boşalmıştı, titremesinden çekindim, çok şiddetli oldu çünkü, anlaşılır diye geri çekildim biraz, o an hafif kıpırdanmalar oldu diğer kızlarda hemen toparlandım, bütün tadım kaçmış fakat azgınlıktan kudurucaktım. Okmeydanına gelince baktım kız inmeye hazırlanıyor eyvah dedim kızı kaçırıcam. Baktım duramıcam durakta bende peşinden indim, uzaktan takip etmeye başladım. kız farketti, hafiften gülümsedi, http://inadinasexx.blogspot.com/ biraz rahatlamıştım. Belki diyordum uygun bir yer olur kızmet diyordum. Baktım bir apartmana girdi. Girerken gene baktı bu sefer davetkar bir bakış attı. Karar veremiyordum, tufaya düşmek te vardı. Bir süre bekledim sonra baktım Otobüsteki türbanlı sex hikayesi blokta üst katta poliklnik var, bişey olursa oraya girerim, kontrol ettiricek bişey

bulurum dedim. Ve girdim apartmana, biraz ilerde kız bekliyordu, işaret etti gel diye, bodrum kata indik, burda kimse görmez dedi, bu katta bir tek biz varız, evde de kimse olmaz akşama kadar dedi. Evden girer girmez üstüme atıldı, otobüste kudurttun beni dedi, bende asıl sen dedim. Hızla soyundum, ismi elifmiş, elifse sadece külotla kaldı. Taş gibi göğüsleri vardı. çekyata uzandık, süt gibi vücudunu yalamaya başladım, külodunu çıkartmak istedim bir türlü izin vermedi, kızım olmaz dedi, sadece yalamak için dedim, zorla ikna . ettim, çıkarınca nerdeyse boşalıcaktım, hafif tüylü lokum gibi bir am, hemen eğildim başladım yalamaya, iyice ıslanmıştı, sonra birden beni itip üzerime çıktı, aniden sikimi ağzına aldı, http://inadinasexx.blogspot.com/ en sevdiğim şey bu dedi, şaşırdım tabiki, meğerse bizim türbanlı tam kaşarmış, bakire olmasına rağmen. Sikim ağzında kocaman oldu, hadi şu kremi sürde götten sik beni dedi, inanamıyordum, sadece

sürtmeyi düşünürken, götten sikmemi istiyordu. Hemen kremledim, domalttım elifi, önce parmağımla, yokladım, sonra hafif hafif sikimi sokmaya başladım, çok zorlanmadan girdim, inlemeye başladı, biri iki git gelden sonra çok şiddetli boşaldım,Otobüsteki türbanlı sex hikayesi yığıldım kaldım, bir süre uzandım, sonra birkezde ağzıyla boşalttı beni, zevkten dört köşe oldum. Hadi artık git deyince kendime geldim. Hemen giyinip çıktım evden. Daha sonra sık sık bindim aynı arabaya ama bir türlü rastlaşamadık, başka kızlar düştü biraz sürttüm ama elif gibisi çıkmadı karşıma. Ah elif ah. Yokmu senin gibisi

2 yorum:

  1. doyumsuz azgın dul bayanları çok severim5065327038muyratist

    YanıtlaSil
  2. valla süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil