31 Ekim 2012 Çarşamba

Tren Köprüsünde siktim

Merhaba hikaye dostları,Anlatacağım bu hikaye bu yaz başımdan geçti,aslında bu olay yaşadığın rutin şeylerden biri ama belki sizce sıra dışı olabilir ve birazda işthınızı kabartmak için anlatıcam,adım adımı boş verelim kız arkadaşım mehtap herzaman ki gibi yine okullar tatil olmuş,bahçelerinin olduğu köye gitmişti,tabi yalnız yaşadığım için onu hergün eve alıp düdüklediğim için iğce alışmıştım 31 çekmek hiç aklıma gelmezdi tabi o köye gidince bayağı abaza kalmıştım bende sürekli onunla telefonda sex yapıyor kendimi rahatlatıyordum artık dayanamaz olmuştum,bir gün sabah yine sikim kalkmış şekilde arayıp boşalacaktım anlatacaklarıyla,alo derdemez bana hemen bahçeye gelebilirmisin dedi,babamlar gece 12 ye kadar burada yoklar dedi,dururmuyum hiç abazalıktan yine kurtulacaktı,bahçeleri çarşıya 30 km uzaklıkta felandı bir kaç arkadaşı aradım beni götürmeleri için hiç birinde araba yoktu,bende bir kere kalktı ya 50 milyon verip taksiye atlayıp gittim bahçelerini tam olarak bilmiyordum ama amının o tatlı kokusundanmıdır nedir,tabi cep telefonun yardımıylada bir birimizi bulduk bir çalı kenarı bulduk ama görülebilir diye başaka yer aradık sonra tren yolunun altında çok ufak bir köprü vardı onun altına geçtik orosbum tabi hazırlıklı etek giymişti,hemen altına girdik köprünün sanki bir birimizi yıllardır görmemiş gibi delic öpüşmeye başladık,sonra ben saçlarından kavrayıp al şu yarrağımı ağzına yalada beni nekardar özlemşsin anlıyayım dedim yalatmaya başladım,harika yalıyordu heralde birazda kocasının yarrağının hasreti vardı sonra dayanamadım hemen içine girdim ayakta domaltıp çok tatlı inliyordu ben bir yandan götünü tokatlıyor,saçını tutup kendime çekiyordum boşalmak istemediğim içinde gelmeye yakın duruyor dinlenip tekrar devam ediyordum,bana sürekli kocacım nolur boşalma karın çok özledi seni diyordu,sonra ay bir kere felan yaptırdığı götüne sıra gelmişti,ona götüne boşalmak istiyorum dedim kafasını sallayıp tamam dedi,sonra yarrağımı iğce tükürükleyip içine daldım,abazalıktan olsa gerek,haşırt diye soktum,canı çok yandı,çıkar felan diyip elimden kaçmaya çalıştı ama nafile bir kere girmişrim,hızlı hızlı sokmaya başladım,artık patlamaya hazırdım,ve ılık ılık döllerimi içine boşaldım,sikimi içinden çektiğimde döllerim yere akmaya başlamıştı,oh oh gelmesine 1 hafta kaldı sabırsızlıkla bekliyorum,arkadaşlar size tavsiyem eğer sikecek sağlam bir am göt bulduysanız bırakamayın ben 6 senedir mehtabın üzerinden inmedim,bir kere sikip bırakayım diyipte altın yumurtlayan tavuğu kesmeyin.

0 yorum:

Yorum Gönder