1 Kasım 2012 Perşembe

1'i Lez 2 Kadın ve de Ben

Bu tür sitelere pek itimat ettiğimi söyleyemem.Aslına bakarsanız bende uzun zaman böyle düşünüyordum,ta ki o mesaja kadar.Lafı hiç uzatmadan hikayeme başlamak istiyorum.

Bayan arayışında olduğum için erkek üyelerin profilleri beni hiç ilgilendirmiyordu.Buna rağmen profili erkek olan bir üye sürekli sohbet daveti gönderiyordu ve bende haliyle sürekli reddediyordum.Şu an bu anlatacağım hikayedeki gibi bir olay bir daha olur mu onu bilemiyorum. Neyse gelen mesajda üyenin profili erkek olmasına rağmen kendisinin lezbiyen bir bayan olduğunu,erkeklerin sürekli msj yazmasından sıkıldığını,bundan ötürü erkek profili kullandığını ve benim profilimi samimi bulduğu içinde yazdığını söylüyordu. Arayışının ne olduğunu sorduğumdaysa tek bayan olması sebebiyle erkekler tarafından istismar edilebileceğini,bana güvenip güvenemeyeceğini ve güvenirse birlikte takılabileceğimizi söyledi. Bu teklifi haliyle reddetmem mümkün değildi.

Msn adresimi gönderdikten bir süre sonra önce msn’de daha sonra telde konuşmaya başlamıştık.Geriye sadece yüz yüze görüşmek kalmıştı. Randevuleştiğimiz yere çok beklemeden geldi,açıkçası fotoğraflarında bu kadar çekici görünmüyordu.Sanırım 1 saat falan tüm detayları konuştuk. Bana numarasını ve fotosunu verdi ki,aramıza alacağımız bayanı ikna edebileyim. Daha önce msn listemde kayıtlı olan bayanlardan birine konuyla ilgili mail attım,online olsa gerek ki birkaç dakika içinde pozitif bir cevap geldi.Bunun üzerine önce msn’de bir süre konuşup durumu anlattım ama bir şartımız olduğunu o şartında 3’müzün birlikte olması zorunluluğunu, beni aradan çıkarmaya çalışırsa bu işin olmayacağını konuştuk.

netice itibariyle ilk konuştuğum bayanla böyle anlaşmıştık. Bu arada isimleri söyleyeyim.Benimkisi Ender,ilk bayanın Banu,diğerininse Defne.Neyse Defne,bu şartı kabul etti bende ona Banu’nun numarasını verdim.Daha sonra Banu beni arayıp Defne’yle randevuleştiklerini,gelip onu alarak birlikte gideceğimizi söyledi.
Defne, her ne kadar telefonda ve msnde konuşmuş olsa da nihayetinde bizimle ilk kez buluşacağı için biraz gergindi,bunu fark ettiğim için sigara içme bahanesiyle yanlarından uzaklaşıp sigara içmeye gittim.Döndüğümde umduğundan sakin bulmakla birlikte hadi gidelim demeleriyle birlikte biraz şaşırmadım değil ama o an bunun kritiğini yapacak değildim.

Birazdan 3’müz arabadaydık,zaman geçtikçe Defne daha da rahatlamış üstündeki tedirginliği atmış görünüyordu.Neyse ki çok geçmeden geldik,kapıyı açıp kapatır kapatmaz ani bir şekilde Banu ve Defne’nin saldırınsa uğramıştım.hem şaşkın hem de böylesine iki tane çılgın hatun tarafından parçalanmanın zevkini yaşıyordum

Bir süre ayakta deli gibi seviştikten sonra bu kez beni yatağa attılar,yine aynı şekilde adeta yiyordular beni.Defne pantolonumu ,Banu’ysa gömleğimi çıkarmaya çalışıyordu.Bir yandan da birbirlerini öpmeyi ihmal etmiyorlardı.Beni yatakta çıplak halde bıraktıktan sonra Banu bacaklarımın arasına girip aletimi büyük bir iştahla yalamaya başlayınca duruma kayıtsız kalmak istemeyen Defne de hemen aletime yapıştı.Yalamıyorlar sanki yalamak için kavga ediyorlardı.Bir rüyada gibiydim,sonra Defne beni yalamayı bırakıp kıyafetlerinin üzerinden Banu’yu yalamaya başladı.Banu bir yandan beni yalıyor bir yandan da Defne tarafından yalanıyordu.Aldığı ve verdiği zevk inanılmazdı.Defne iyi yalıyor olacak ki,Banu beni iyice sertleştikten sonra bırakıp almış olduğu zevkle kendini Defne’ye teslim etmişti.Defne,aç kurt gibi Banu’yu yiyordu.Bende bu arada Defne’yi yalamaya başlamıştım.Bu kez Defne,az önce Banu’nun yaşadığı hazzı yaşamaya başladı.Defne’nin daracık deliğini yaladıkça daha önce duymadığım kadar kışkırtıcı çığlıklar duyuyordum.bir yandan zevk çığlıkları bir yandan argo konuşmalar,hepimiz o kadar dolmuştuk ki bir kıvılcım yetecekti.

Derken o kıvılcımı Banu ateşledi.Defne’nin altından kayarak beni sırt üstü yatırarak üstüme çıktı ama deliği dar olduğu için canı acıyordu,bunu gören Defne olaya müdahil olarak büyük bir ustalıkla Banu’nun bacaklarını esneterek kendi elleriyle yavaş yavaş aletimin üstüne oturttu.Bir süre sonra iyice alışan Banu üzerimde çığlıklar atıyor,çarşafları avuçluyordu.Defne’yse bir yandan vajinasını ağzıma dayamış bir yandan da Banu’yu deli gibi öpüyordu ama bu ona yetmiyordu sıra yerleri değiştirmeye gelmişti.Banu’yla Defne pozisyon değişmiş,ben aynı şekilde kalmıştım.Bu kez Defne üzerimdeydi ve o da en az Banu kadar ateşliydi.Banu domalmak istediğini söylediğinde daha da kudurmuştum,önce davranan Defne hemen önüme domalmış kalçalarını sallayarak beni tahrik ediyordu.Anında karşılık vererek içine girdim,vücut temasından çıkan sesler insanın aklını başından alacak cinstendi.

Bir süre sonra Defne’nin içine patladım,boşalmamı fırsat bilen Banu hemen önüme gelip aletimi tekrar sertleştirerek önümde domaldı,bu arada Defne Banu’nun önüne yatmış vajinasını yalatıyordu.Karşılıklı küfür ve argo konuşmaların etkisiyle artık herkes patlama noktasına gelmişti.Banu,Defne’yle birbirlerine boşalırken benim ikisinin birden üzerine boşalmamı istediklerinde hayır diyemezdim elbette… Nefes nefese bağırışlar içinde boşalmıştık ve hepimizin yüzünde bunun verdiği bir rahatlık vardı.Defne ve Banu bir süre daha seviştikten sonra bir sonraki görüşmede değişik fanteziler yaşamak üzere ayrıldığımızda geceyarısına 2 saat kalmıştı.Önce Defne’yi evine bıraktık,sonrada Banu’yu evine bıraktım.İkisi de hayli keyifli görünüyordu,umarım en kısa zamanda farklı insanlarla bu zevkleri tekrar yaşayabiliriz.İlgilenen arkadaşlar msj bırakabilir.Görüşebilmek dileğiyle,şimdilik hoşçakalın...

0 yorum:

Yorum Gönder