15 Kasım 2012 Perşembe

baldizimla macera 2013

selam, ben 8 yillik evliyim. Bende tam 4 tane baldiz var. 3 tanesi evli. Ama evlilerden en kucugunun esi yurt disinda. Senede ya 15 gun gelir ya bir ay. Baldizimda sekse duskun bir hatun. Yasadigim macera bu baldizimla. Bu baldizimla sanki iki arkadas gibi konusur dertlesir mesajlasirdik. O hastanede hemsire olarak calisir bol bol gece nobeti tutardi. Nobetten cikar sabahlari benim ofisime gelir kahvalti yapardik. Her gun hergun beraberdik. Ve aramizda eniste baldiz durumu kalmamisti. ben bu baldizimin dudaklarina hastaydim. Mesajlarimda hafiften hafiften asilmaya baslamistim. Beni hic terslemiyordu. Bir gun ona kendisini opmek istedigimi yazdim. Olmaz dedi. ben sadece 30 saniye izin ver bir kere opeyim baska bir sey istemiyorum dedim. Tamam dedi kabul etti. 2-3 gun sonra yanima gelmisti. Hos bes sohbet derken gitmek icin kalkti. Ve ben 30 saniyeyi hatirlatdim. Tamam dedi. Opmeye basladim. O patlak dudaklar artik benimdi. O gun tam 10 dakika liseliler gibi opustuk. Ve ben artik ona mesajlarimda kendisini sikmek istedigimi yaziyordum. Mesajla sikmekten beter ediyodum. Oda cevap yazip pozisyon tarif ediyordu. 1 hafta sonra yanima gelmisti kapidan girer girmez opusmeye basladik. Bos bir odaya gectik. Baldizim uzandi ve ben hem opuyor hemde eliimle amini ve goguslerini oksuyordum. Yapmiyalim diyordu yanlis bu diordu. Ihtiyacin yokmu dedim, var dedi. Ama zevkteninliyordu. Cirilciplak kalmistik.her yerini opup yaliyordum.amimi yala eniste diye yalvariyordu. Basladim yalamayao netatli bir amcikti. 21 yasinda iki yillik evli ama topu topu20 kez bile sikilmemis bir amcikti. Icine girerken bile zorlandim. Fazla uzunsurmesede dakilar sonra bosalcagim anda dur dedi agzima bosalt dedi. Aldi agzinabogazinin deligine kadap soktum. Ve emerek bosaltti beni. Agzininici spermle dolmustu. Yutsana dedimhayir dedi. Ve ogunden sonra her haftamanyakca pozisyonlar denedik. 3 ay icinde onu sekse ancak doyurabildim

0 yorum:

Yorum Gönder