3 Kasım 2012 Cumartesi

Ben ve ablam sikiştik

MERHABALAR 23 YASINDA ESMER ATLETIK ISTANBULDA YASAYAN BIR KISIYIM AILEMLE UZAKTAYIM AILEM CORUMDA BENSE IŞİM GEREGI BURDA YANI ISTANBULDA YASIYORUM NEYSE HIKAYEME GELEYIM BEN UZUN ZAMANDIR KOYE GIDEMEDIGIMDEN ANLAMLAER BURAYA BENI ZIYARETE GELMISLERDI KIZ KARDESIM 18 INDE SARISIN ETINE DOLGUN BIRIDIR ANLEMLER GELDIGININ IKINCI GUNUYDU ANLAMLAR BURDA OLAN AKRABALARI ZIYARET ICIN IKI GUNLUGUNE GITMISLERDI BEN VE KIZ KARDESIM BASBASA KALMISTIK KIZ KARDESIMLE SOHBET EDERKEN KIZ KARDESIM BOYLE TEK BASIMA YASAMAMIN ZOR OLDUGUNDAN BI KADINIM OLMASINDAN BAHSEDIYO VE SUREKLI BENI SUZUYODU DERKEN KONU SEKSE KADAR GELDI VE BANA BI KIZLA VEYE BI KADINLE BERABER OLUP OLMADIGIMI SORDU VE YANIMA GELIP KOLUNU OMZUMA ATARK DIGER ELINIDE GOBEGIME KOYMUSTU BEN O AN KENDIMI TUTAMADIM VE DONUP ONA SARILDIM ODA DIREK OLARAK KARSILIK VERDI BASLADIK OPUSMEYE OPUSURKEN BEN BI ELIMLEDE ICCAMASIRINI CIKARIYODUM ONU SEVISEREK SOYDUKDAN SONRA BENDE SOYUNDUM VE UZERINE YUKLENDIM AMA BI ANADA AMINA GIRDIM O ACILAR ICINDE KIVRANIRKEN BEN DURMAKSIZIN GIRIP CIKIYODUM VE BI ANDA KENDINI KASTI VE ARKASINA GIRMEMEMI ISTEDI VE AYNI SERTLIKTE ARKASINA GIRDIM VE O VE ZEVK ICINDEYDIK BI ANDA IKIMIZDE BOŞALDIK  DAHA SONRAKI SİKİŞİMİZİ BI DAHAKI SEFERE ANLATACAM BAYYYY

0 yorum:

Yorum Gönder