15 Kasım 2012 Perşembe

çılgın gençlik 2013

merhaba size başımdan geçen gerçek bi olayı anlatmak istiyorum.yaklaşık bir ay önce internetten tanıştığım hatice adlı kişiyle görüşmeye başladık sürekli face ve msn den görüntülü olarak konuşuyoduk hatice çok azgın birisiydi.evli 1 tanede kızı vardı benim yaşım 23 onun yaşı ise 30 du kocası ondan yaşça çok büyüktü aralarında tam 14 yaş vardı.mutsuz bi evliliği vardı.aylar boyunca kocasıyla hiç birlikte olmadığını söylemişti bana tabi bende bunu bi fırsat olarak gördüm onunla ilk buluşmamızda çılgınca sevişmek istiyordum.Perşembe günü ilk buluşmamızı gerçekleştirdik.sabah saat 10 gibi merkezi bi yerde bulunan bi cafede buluştuk.buluştuğumuz cafe tenha bi yerdi masaların hiçbiri birbirini görmüyordu.garson geldi birer çay söyledik çaylarımız geldi çaylarımızı yudumlarken sohbete başladık ama birden dudaklarıma yapıştı hatice bu arada benimki pantolondan fırlayacak gibi olmuştu haticenin eli benimkinin üzerinde geziniyordu.ve artık dayanamıyorum götür beni daha sessiz bir yere dedi.arkadaşımın çalıştığı bi otel vardı.direk oraya gittik.odaya girer girmez başladık soyunmaya ve artık haticenin o güzel vücudu karşımdaydı.diz çöktü ve başladı benim aleti yalamaya çok yetenekliydi bu konuda ben dayanamıyordum artık yeter dedim ve haticeyi sırtının üstüne yatırarak bacak arasına kafamı soktum başladım yalamaya hatice altımda inim inim inliyordu sok artık erkeğim sok artık kocacığım diye yalvarıyordu resmen bende artık dayanamayarak sikimi haticemin zevk suyuyla ıslanmış amına soktum ama ne sokuştu daracıktı amı sanki hiç sikilmemişti derinden bi ahhh çekti hatice ama saniyeler sonra zevk çığlıkları atmaya başladı.altımda inliyor kökle kocacığım kökle sevgilim diye bağırıyordu.8-10 dk sonra hatice çığlık çığlığa boşaldı hemen arkasından da ben boşaldım.sonra haticeye götten sikmek istiyorum seni dedim hayır olmaz şimdiye kadar hiç yapmadım dedi.ne kadar ısrar ettiysem müsade etmedi buna.o gün tam 4 kez daha siktim haticeyi.daha önce hiç böyle sikişmemiştim dedi hatice.saat artık 3 olmuştu kızımı okuldan almam gerekiyo dedi ve oradan ayrıldık.gideceği yere kadar bıraktım ve kesinlikle tekrar buluşmak istediğini söyledi.salı günü tekrar buluşucaz o gün neler yaşadığımızı da sizlerle paylaşırım.

0 yorum:

Yorum Gönder