15 Kasım 2012 Perşembe

evli çiftle fantazi yaptık 2013

slm benim adım alp anlatacagım olay bundan 2 yıl önce yaşandı ben 178 boyunda 75 kıloyum bı gün nette gezinirken bi çiftle tanıştım biraz konuştuktan sonra kamera acmaya karar verdik msnde isimleri sebo ve diçle şans eseri evlerımız yakındı bırbırıne buluşmak için anlaştık ama ciftin evi müsait degildi malesefkı benım evimde müsait olmadıgı için 3yada 4 gün gecelerı msn de konuşup muhabbet ettık nı hayet benım evım musaıt oldu ve ben seboyla diçleyi davet ettım saolsunlar kırmayıp geldıler otrduk tanışma faslı sohbet derken bira içmeye başladık herkez birbirini süzüyor ama kımse ilk hamlayi yapamıyor derken sebodan hamle geldı ve hadı başlayalım artık dedı oky nasıl isterseniz dedim sebo başlayın diçleyle ben izlimek istyorum dedi oky dedım diçlenini yanına gectim (diçle 170 boyunda esmer hafif balık etli alımlı ve sexi bi hatun) cekınerekte olsa öpüşmeye başladık derken gıt gıde sertleşti öpüşmemiz artık alkolünde etkısıyle cekınme falan kalmadı adeta bırbırımızı yıyoduk ben onun dılını o benım dılımı yalıyo ısrıyo boynunu ylıyorum derken şehvetlı bı sevişmeye başladık artık kendımızı bırakmıştık şehvetin ve zevkın esırı olmuştuk bır anda cırıl cıplak kaldık diçleyi sırt üstü yataga yatrdım kulak memelerını boynunu yalıyordum diçle inim inim inlıyor hırıltılar cıkarıyordu zevkten dgögüslerini yalıyor göbegini amını okşuyordum bi yandan diçle elleriyle kafamı aşşagıya bal kutusuna dogru itti yalamamı istiyordu bal kutusunun etrafını öpüyor bacak aralarını yalıyordum parmaklarımla actgım bal kutusuna yavaş yavaş dil darbeleri atyordum ben dilimi vurdukca diçlenin vucudu kasılıyor ınlemeye başlıyordu seboda bizi izliyor birasını yudumluyordu ben iyiçe kafamı bal kutusuna gömdüm artık delıler gıbı yalıyor dılımı sokabıldıgım kadar derınlere sokuyrdum diçle zevkten inliyor yeter artık diyordu ama ben onu dınlemıyordum yalamaya devam edıyordum adeta cıldırtıyodum diçleyi sexde benim için önemli olan ön sevişmeedir sonra dıcleyı kaldırıp ben uzandım yataga oda benım üstüme ters uzandı ve benım aletı azına aldı bende onun şeftalısını yalıyor parmaklıyordum ama diçlede cok gzl yaalıyordu adeta kendımden gecıyordum artık derken bırden dıçle dogruldu ve yavaşça aletımın üstüne otrmaya yavaş yavaş içine almaya başladı tamamı grdıkten sonra 3 5 saniye kadar bekledı ve yavaş yavaş otrup kalkmaya başladı bende boş durmuyor gögüslerini okşuyor parmamı azına sokup yalatıyordum bir süre sonra diçleyi domaltıp ser ve seri bi şekilde içine girip cıkmaya başladım arada sikimi çıkarıp aniden yüklenip diçleyi dahada zevke getrıyordum sebo artık dayanamamış yerınden kalkıp diçleye sıkını yalatıyordu ben hızlandıkca hızlanıyordum dıcle ınlıyordu defalarca boşalmıştı içinden cıktım ve tekrar diçlenin bal kutusunu yalamaya balşladı ama diçle fazla yalatmadı yeter cıldırcam artıkiçimden cıkma nolur dıyodu bende kıramadım ve sert bi şekılde diçlenin içine grmeye başşladım ben gdıp geldıkce dıcle ınlemelerı artıyordu önündekı yarragı daha iştahlı yalıyordu sonra seboda yanıma geldı ve aynı and diçlenin bal kutusuna ıkı yarragı beraber soktuk diçle cıldırmıştı adeta cıglıklar atıyordu erkeklerım benım ıstdınız gıbı sıkın benı mahvedın yırtın dahıtın amımı dıye ben artık dayanamıyordum sıkımı dıclenın amından cıkarıp azına verdım çok güzel yalıyordu gelmek üzereydim kendimi zor tutuyordum gelıyorum cnm dedım cıkarma azıma boşal dedi bende azına patladım ve tüm döllerimi yuttu okudunuz için teşekkür ederim 

0 yorum:

Yorum Gönder