5 Kasım 2012 Pazartesi

Evli kadınla seksin zevki

Hayal gücüm olmadığını okuyunca umarım anlarsınız gerçek yaşanmış bir anımdır. muraz boza benzerliğim sayesinde bu yaşanmışlıklarım fazladır şuan yaşım 26 ismim sercan hataydayım. sık sık konyaya giderim memleketim olduğu için duyrulur anılarımdan eski birini anlatcam çünkü unutamadığım bi anı. üç yıl önce üni de öğrenciyim ve 3. sınıfta arkadaşlarla yurttan eve çıktık. kısaca giriş yapayım karşı komşumuz bir aileydi. 3 çocukları vardı. kadın sürekli bize pastalar vs ikram eder eşiyle de ben sık sık tavla partileri yapardık. bi gün okula gideceğim evden çıkacam ayakkabımı giyerken içinde bişeyin olduğunu fark ettim bi de ne göreyim bir mektup ve küçük bir çiçek mektubu bi açtım karşı komşumuz olan kadın bana önce bi aşk mektubu yazmış rujlu dudaklarıyla da ib güzel kağıdı öpmüş. neyse erkeğiz ya şeytan dürttü kadınla bi şekilde irtibata geçtim bunları yapma başımı belaya girer vs dedim. tamam dedi ağlayarak. aradan bir ay geçti yine bi mektup bu sefer kadın yanıyo seks içerikli bi mektup bana diyorki eşi şehir dışına cıkacakmış beni gece eve davet ediyor. çok düşündüm ama hayır diyemedim gece olunca gittim beni yatak odasına aldı kadın o kadar seksi giyinmiş ki aklım gitti odanın kokusu da cabası. ayak üstü başladık konuşmadan öpüşmeye ikimiz de o anı beklemiş dumuşuz kadın ben yönlendirmek istiyorum geceyi dedi tamam dedim. sırt üstü yatırdı beni sonra yavşca soydu ve penisimi kavradığı gibi gözleri fal taşı gibi açıldı kocam senden 15 yaş büyük ama ben böyle büyük yarak kocamda görmedim demesiyle ben iyice gaza geldim. bana saatlerce yalasam bıkmam çünkü eşimle 6 aydır birlikte olmuyoruz artık ilevini yitirdi çok açım sekse dedi. ve başladı yalamaya ama koparacak bi süre böyle devam etti sonra geldi kafamın üstüne oturdu amını yalamam için dedim 69 pozsyonu alalım sen benimkini ben seninkini yAlayım tamam dedi ve pozisyonu aldık uzun süre öyle devam ettik amını ve klitoristini yalamamla kadın çığlıklar atmaya başladı tedirgin oldum susmasını cocuklarının uyanabileceğini söyledim ama sakinleşmedi olan olsun dedim o gazla devam ettik. sonra onu sırt üstü yatırdım amını yalamaya devam ettim kafamı nerdeyse amına sokacaktı öyle cekiyodu kendine ama kadın işi biliyordu. bi süre daha yaladıktan sonra amının üstünde yarrağımı gezdirmeye başladım ama içine girmedim onu sikmem için yalvarmasını istiyordum ve bir kaç dk sonra öyle de oldu yeter artık gir içime patla bittim iyice demeye başladı ve ben artık işe koyuldum uzun uzun ve ritmik git gellerle ikimiz de boşaldık bu sevişmelerimiz sabahın 6 sına kadar aralıklarla devam etti. ve ben üniyi bitirinceye kadar da bu sevişmelerimiz devam etti. hatta birinde eşi bile evdeyken beni apartmanın çatı katına davet etti markete gidiyorum diye cıkmış çatı katında da ona adetli olduğu için arkadan bi becerme tecrübem oldu üşenmezsem yazmaya diğer anılarımı da anlatırım.

0 yorum:

Yorum Gönder