1 Kasım 2012 Perşembe

Funda hemşire

mrb daha oncede hıkaye yazmıstım bu seferkı hastanede calıstıgım sırada funda adında bır hemsıre ıle olan. 
funda kısa boylu gogus ve kalcaları dolgun esmer bır kızdı ve evlıydı. gece calısmaya kaldıgım zamanlarda ben ve bır arkadasım kalıyor kahvaltıları hazırlıyorduk. ben ısımı erken bıtırıp katları dolasıyor ve hemsırelerle sohbet edıyordum. fund DA SUREKLI MUTFAGA GELIYOR VE DIGER ARKADASIMLA COK IYI ANLASIYOR ONUNLA SOHBET EDIYORLAR BEN O SIRADA KATLARA GIDIYORDUM. O EVLI OLDUGU ICIN AKLIMA OYLE SEYLER GELMIYORDU. ONUN KAHVALTILIK BIRSEYLER HAZIRLAMAK ICIN GELDIGINI DUSUNUYORDUM. YINE OYLE GUNLERDEN BIRINDE KATLARI DOLKASMIS AMA KAFA DENGI BIR HEMSIRE OLAMADIGI ICIN GERI MUTFAGA DONMUSTUM. MUTFAK IC ICE IKI BOLUMDU ILK BOLUMUN ISIKLARI KAPALI IDI IKINCI BOLMEYE YURURKEN SESLER DUYMAYA BASLADIM. GOZ UCUYLA DUVARIN KENARINDAN NBAKTIGIMDA ARKADASIM FUNDAYI TEZGAHA DOMALTMIS VE KOKLEYIP DURUYOR FUNDADA INLIYORDU. BENIMDE BIR ANDA SIKIMDE HAREKETLENME BASLADI. BIR SURE IZLEDIM. ARKADASIM OYLESINE HIZLI SIKIYORDU KI FUNDA KENDINDEN TAMAMEN GECMISTI. BENDE SIKIMI CIKARMIS SIVAZLAYIP DURUYORDUM. 
ARKADASIM FUNDANIN AMINDAN CIKARTIP AGZINA VERDI VE BIR IKI SAKSODAN SONRA ONUN AGZINA BOSALDI. ARKADASIMIN SIKI GERCEKTEN COK BUYUKTU VE KALINDI...
ARKADASIM BOSALDIKTAN SONRA ARKASINI DONMUSTU KI BENI GORDU VE GULEREK MADEM BURDASIN GELSENE DEDI. BEN FUNDAYA DOGRU BAKTIM O DA GEL AMA KIMSEYE SOYLEMEK YOK DEDI.. TAMAM DEDIM VE YANLRINA YAKLASTIM FUNDA BENIMKINI ELINE ALDI VE SAKSOYA BASLADI AGZINA GIRIP CIKTIKCA ICIM BIR HOS OLMUSTU. BENI KOSEDEKI SANDALYEYE OTURTTU VE SIKIMI ELIYLE DOGRULTARAK ICINE ALDI. AMI O KADAR GENISLEMISTI KI BENIMKINI HISSETMIYORDU BILE SANKI BU ARADA ARKADASIMDA ONUN AGZINA VERMISTI. BEN POMPALAMAYA DEVAM EDIYORDUM ARKADASIM ARKASINA DOLASTI VE YALAMAYA BASLADI.DAHA SONRADA FUNDANIN ARKASINA DAYAMAYA BASLADI FUNDA NIN BIR AN YUZU DEGISTI ARKADANMI GIRECEKSIN DEDI. ARKADASIM EVET DEDI. FUNDANIN YUZUNDE KORKU IFADESI ILE GECENDE DENEMISTIK AMA GIRMEMISTI BILIYORSUN DEGILMI DEDI.ARKADADASIM SEN ONU DUSUNME ICINDEKI YARAKLA ILGILEN BEN AYARLAR GIRERIM DEDI. 
FUNDA TAMAM DEDI VE UZERIMDE ZIPLAMAYA BASLADI BENDE GOGUSLERINI DISLIYOR ISIRIYORDUM KARDESIM YAG TENEKESINDEN BIR MIKTAR YAG AKITIP SIKINI VE FUNDANIN GOTUNE SURTMEYE BASLAMISTI FUNDAYA RAHAT OL DEDI VE YAVASCA DAYAYIP ZORLAMAYA BASLADI. FUNDA ONDAN KURTULMAYA CALISIYOR VE YAVAS YAPMA DIYORDU ICINDE OLAN SIKIME FENA BASKI UYGULUYOR NEREDEYSE KIRACAKTI. BENDE ONUN BELINE SIKICA SARILIP HAREKET ETMESINI ONLADIM VE ARKADASIM BIRAZ DAHA UGRAS VERDIKTEN SONRA ICINE GIRMISTI AMA FUNDA DA CIGLIK ATMISTI BEN HEMEN AGZINI KAPATTIM ARKADASIM BIR SURE SONRA GIT GEL YAPTIKTAN SONRA FUNDA BIRAZ RAHATLAMISTI VE BENDE ONU BIRAKARAK ONUNLA BERABER GIT GELE BASLADIM BEN AMINA ARKADASIM GOTUNE VURDUKCA VURUYORDU. DEVAM DEVAM DIYORDU. INLEMELERI IHHH AHHHHHHH OHHHHHH SESLERI YANKILANIYORDU BEN DAHA FAZLA DAYANAMADIM VE BOSALACAGIMI SOYLEDIM. FUNDANIN ICINDEN CIKARAK GOGUSLERINNA E BOSALDIM. ARKADASIM FUNDAYI KUCAGINA ALDI VE GIRIP CIKMAYA BASLADI. IKI DELIGINE BIRDEN SIRASIYLA GIRIP CIKIYORDU.FUNDA KASILDI VE INLEYEREK BOSALMAYA BASLADI FUNDA NIN BOSALMASINDAN SONRA SIRA ARKADASIMDA IDI ONU TESGAHA DAYADI BIR BACAGINI KALDIRIP TEZGAHA KOYDU VE GOTUNE SOKMAYA BASLADI HIZLANDIKCA HIZLANDI VE ARKADASIM BOSALDI FUNDANIN GOTUNDEN SUZULEN DOLLER ARASINDA ARKADASIM SIKINI CIKARDI FUNDANIN GOTU ACILIP KAPANMAUA BASLADI AMA O KADAR GENISLEMISTIKI FUNDA DOGRULDU VE AYAKTA ZOR DURUYORDU. BIRAZ DURDUKTAN SONRA KAHVALTI TABAKLARINI ALIP KATINA CIKTI AMA YURUMEKTE ZORLANIYORDU...

0 yorum:

Yorum Gönder