15 Kasım 2012 Perşembe

grup sex olduk 2013

slm ben ıst avp yak. 170 boy 75 kl 29 yas yasadıgm olay tammamem gercektır hep cıftlerle ılıskı yasmak ıstedım hep bunu hayal etmısstımdır. bayramda bızımkıler evde yokken nette takıldım gay nette turluyor bayan ısımlerıne msj atıyordum derken sema nıck gözume takıldı nette ufak bır sohbet halaen sonra tel yazdım benı gızlıden aradı gay ılıskın oldumu dıye sordu bende evet dedım evıne benı cagırdı ama bır sarttı vardı sevgılısıyle yatmammı bunu ızlemek ıstıyormus ılk basta saka sandım sonra gayett cıddı oldugunu anladım olur dedıım sema sex muhambetınden sonra tel kapatı ardan bır gun gectıkı gızlı nodan arandım adı mustafa olan arkadas benı sema ıle bulusturmak ıstedıgını söyledı olur dedım gece ıcın alastık kendılerı gayet efendı ınsanlardı mustafa benı karsıladı ve evlerıne gıttık sema bıze kapıyı actı of bu nasıl bır cıtır anlatamam 156 boy kl 45/50 anca var tam kucak ısı anlıyacagınız mustafa benı sakın sıkme dıyordu bana ama ben semaya söz vermıstım bıraz alkol aldık ben redbulllu votka ıctım sonra sema ustunde kırmızı bır elbıse vardı sema artık dayanamıyacam oturacakmısnız dedı ve bana okan hadısene dedı mustafa yanıma geldı alkolunde etkısıyle mustafayla seısmeye öpusmeye basladım sonra soyunduk sema koltuga uzaanmıs bızı ızlerken ıckısını yudumluyordu. mustafa benım yaragı cıkadı aldı agzına yalamaya basladı ben mustafayı dömaltım mustafa hayır demeye kalmadı sıkımı götune dayadım o anda sema yanıma geldı benım sıkımı mustafanın götunde gorunce hadı sok dedı yavasca zorda olsa mustafaya kafasını soktum mustafa ınlıyordu acıdan anıden yuklendım gırdı ıcne mustaafa onumden fırladı olamaz dedı cok canım yandı haklıydı aqma benım alet o kadarda buyuk degıll aslında 17 cm ama kalındır hele kafası neyse bende semaya donup sız onca sevısın benı sızı ızleyım dedım olur dedıler onlar sevısırken ben ızledım mustafa semayı sıkmeye basladı ama erken bosaldı sema zevknı alamadan kaktıllar sema banyoya gıttı mustafayla hafıf bır tartısmamız oldu sema geldı yanıma oturdu sıkım dırek gıbııydı semayla votkamızı tokusturuken anıden semayı öpmeye basladım sema bıraz cekıngen olsada mustafa hadı sız yapın deınce kedını bana bıraktı cok fecı sevısıyordum derken semanın amının yalamaya basladım sema kafamdan tutup saclarımı yanacak gıbı benı m kafamı amına bastırıyordu sema tıtremeye ınlemererı degısmeye basladı anladım bosalacak bu daha sert dıllımle yalamaya basladım sema agzı9ma bosaldı ınannın semanın am suları bıraz acıda olsa yuttum sema guldu bu durmuma semanın bacqaklarını omzuma attım am daracıktı sankı kız sananrsın sıkımı kafasını gezdırdım bıraz sokmaya basladım kafasını sokunca oyle bır yukledımkı sema of yandı desede baslaım gıdıp gelmelere 6/7 dak surdu sonra bosaldım rahatladım herkes memnundu halından ufak bır sohbet ettık mustafa ben uyuyacam dedı bız semayla halen ıcıyorduk tam cakır keyfı olduk ıkımızde semayı tekrar sevısmee basladım semnın amı o kadar guzeldıkı semayı kucagıma oturdum sonra basladım zıplatmaya sema öyle bır zıplıyordukı harıkaydı ya cok gecmeden ınleyerek bosaldı cok yorulmus oldugu bellıydı ben attan vurmayaa basladım sonra bende patladım yorulduk halıyle ıkımız bıraz dınlendık sonra samayı yataga göturdum semayaı arkasınından sıkecektım sema ısterım ama mustafa almadı benımde ılk dedı denerız olmadı bırakırız dedım olur dedı semayı domalttım ensesını yalıyordum kulak memlerını elrrımle govuslerını oksuyordum sonra semayı arka delıgıne yerletım yavasca soktum kafasını sema acıyla kıvranıyordu bıraz bekledım sonra gerısını sotum kokleyınce acıdıgını anladım ıstersen bırakalım dedım sema hıc ses yok basaldım sert sıkmeye ınım ınım ınlıyordu 10 kadar sıktım onu artık bosalacgımı anladım ve got delıgıne bosaldım ve semanın belınınden ısırdım sema artık yeter bence dedı ben guldum sen bırlırsın askım deyıp dudaklarından optum az yatakta omzumda uyudu sonra uyandırdım samayasana masaj yapayım dedım banyoya gıttık sonra semeyı suyun altınde emmeye amını yalamaya basladım semada benımkını yalıyordu semya agzına patsamam kızarmısn dedım fene halde samurmaya devam etttı semayı suyun altın yalarken agzıma bosalıyordu bende dayanamayıp agzına bosaldım dollerımı yuttu ve ıkımızde resmen bıtmıstık desem yerıdır sonra banyomuzu yaptık ıkımızde kafası bıraz kendıne gelen sema sen cok ıyısındedı guldum aslında guzel olan ınsan oydu evınemı gıdecekdsın dedı evet dedım ama gece saat 4 nasıl gıdecem ne yapacam onuda bılmıyordum ya sema mustafanın cebındekı cuzdanın aldı ve bana para verdı cok utandım bır bayanın bana para vermesıne sasırdımda olmaz desemde rıca ettı sonra mustafa uayndırdık .mustafa bonyasunu yaparken bız bırer kafve ıctık ben gıdecem dedım mustfa demezmı bız senı bırakalım sema da olur dedı sız bılrısınız deyı arabaya atladık mustafa semayaa sen kulllan dedı ben arka koltuga oturdum mustafa yanıma oturdu of ya bu bu kotu desemde mustafa sıkımı yalayıp benı bosalttı agzına bır gece ama hıc unutamadım

0 yorum:

Yorum Gönder