15 Kasım 2012 Perşembe

hafif tecavüz ve zevk

Erkek kuzenim 22 ben 21 yaşındaydım.Bu olay geçen sene oldu.Bizim yazlığımıza gelen kuzenimle çok iyi anlaşıyorduk.Bir yerlere gidip geceleri içiyorduk.bir akşam evde tektim annemler gezmeye çıkmışlardı.Bende bir duş aldım duştan çıkmıştım ki kapı çaldı bende kapının deliğine bakmadan annemler gelmiştir diye açtım kapıyı ki birdene göreyim erkek kuzenim özgür kapıda.Beni öyle görünce azdığını fark ettim.bana belli etmemeye çalışıyodu ama anlamıştım.ben odaya geçip üstüme bir ince içi gösteren tişört ve kısacık şort giyip içeri geldim.Sohbet ediyorduk birden özgür aşk hayatından konuşmaya başladı.Laf lafı açtı ve özgür çok güzelsin gibi iltifatlar ediyodu.ve sonra eli amıma gittiğini anladım.YAvaş yavaş şortumu açmaya çalıştı ve bir kaç kez öptü beni.Ben yalandan yapma pişman oluruz dedim.Ama hiç bişey olmaz ben seni idare edrim dedi ve bende ısrar etmedim.Ve sikişmeye başladık penisi süperdi.Arkadan önce sikti beni.O oh diye,ben ah diye inliyodum.artık her yaz buluşunca sikişiyoruz ve bundan çok mutluyuz...

0 yorum:

Yorum Gönder