3 Kasım 2012 Cumartesi

hocacımmmmmm sex hikayeleri +18

Öncelikle şunu belirteyim, anlatacağım hikaye tamamen gerçektir…
Adım ali24 yaşında 1.89 boyunda 79 kiloyum. Esmer yakışıklı biriyim. Anlatacağım olay lise sonda gerçekleşmişti. Lise son sınıftayken okulumuza yeni bir biyoloji öğretmeni atanmıştı adı selda idi. Esmer,sarı saçlı,balık etli 32 yaşında çok seksi bir hocaydı. Hep dekolte giyer ve beni tahrik ederdi. Kendisiyle muhabbetim çok güzeldi. Bu muhabbete dayanarak yanında çok rahat konuşurdum. Arkadaşlarımdan bir farkı yoktu anlayacağınız.
Günlerden salıydı hiç unutmuyorum, dersimiz biyolojiydi. selda hoca sınıfa girdi adeta bir afet gibiydi. Yine dar bir pantolon ve üzerine dekolteli bir gömlek giymişti. Göğüsleri yerinden fırlayacak gibiydi. Hocayı gördüğüm anda benim aletim sem sert olmuştu. Onu sikmek istiyordum, her şekilde, her pozisyonda.. Artık hocama açılacaktım. Zaten son sınıftaydım okuldan ceza alacak değildim. Ders bitti herkes çıkmaya başladı, hoca da kitaplarını topluyordu yanına gittim hocam biraz konuşabilir miyiz dedim. Tamam Yusuf toparlanayım konuşalım dedi. Sınıfta selda hoca ve benden başka kimse kalmamıştı. Hocam sizce ben yakışıklı mıyım diye sordum. Neden sordun bunu dedi, çok şaşırtmıştı sorum kendisini. Hocam görüşünüzü merak ediyorum dedim. Yakışıklısın evet dedi ve sustu. Hocam siz çok çekici bir bayansınız dedim ve gözleri fal taşı gibi açıldı. Sizinle birlikte olmak için her şeyi yapardım dedim ve hoca hızla sınıftan çıkmak için yürümeye başladı. Kapıya koştum önüne geçtim, hocam lütfen dedim.. ali saçmalama iyi birisin evet yakışıklısında ama bu söylediğin asla olmaz, ben evli birisiyim biliyorsun dedi. Lütfen hocam dedim ve gözlerine baktım. O anda zaten her şeyi söylemiştim artık çekinmiyordum kendisinden ve dudaklarına yapıştım. Önce beni itti ama ben bırakmadım ve oda direnmeyi bıraktı. Öğretmen masasına doğru itmeye başladım onu. Göğüslerini avuçlarıma aldım okşamaya başladım.  ali yapma lütfen diyordu. Ama onunda hoşuna gittiğinden emindim. Okul dağılmıştı, hizmetli haricinde kimse kalmamıştı okulda. Yani top atsan sadece hizmetli duyardı  Hocanın gömleğinin düğmelerini açtım sütyeninin üzerinden göğüslerini çıkarttım avuçlarımdan dışarıya fışkırıyordu adeta. Yalamaya ve emmeye başladım çok hoşuna gidiyordu. Yusuf biri gelecek dedi bende hocam okulda hizmetli haricinde kimse kalmıyor bunu sizde biliyorsunuz dedim ve sustu. Artık karşı koymuyordu,

0 yorum:

Yorum Gönder