5 Kasım 2012 Pazartesi

Kuzenimi Bağırta Bağırta Siktim

Merhaba Lideron.com Okurları Ben Tayfur 17 Yaşındayım 178 Boyunda 76 Kilo Bir Gencim Kuzenim 18 Yaşında Esmer Uzun Boylu 60 65 Kilo Arası Bir Bayandır Size Hikayemi Anlatayım 
Bundan 1 Hafta Önce Amcamlara Gitmişdim Ve Sadece Yengemle Kuzenim vardı zaten yengemle daha önceden ilişkilerim olduğu için sorun nyokdu oda amcan gelmicek istersen bizde kal dedi ve bende tamam olur dedim ve oturduk çay börek falan derken saat 10 oldu ve yengem ben yatıyorum dedi bizde tamam dedik ve o yatmaya gitti ben hemen kuzenimin yanına sıvışdım ve +18 bir film açdık izliyorduk kuzenimde şort olduğu için amının ıslandığı belli oluyordu ve bende onu tahrik etmek için bacaklarını okşuyordum daha önce kaza geçirmişdi ve bakire değildi fakat kimseyle yatmıyordu baya bir zorlasamda bana vermedi ama bu gece kararlıydım sikecekdm ve ben iyice ellemeye hatta amını okşamaya başladım oda sapık diyerek bana bir tokat attı ve bende sinirlendim ve kovaladım kaltak meğerse beni tahrik edip kendini siktirecekmiş bende kovaladım odasına doğru kaçdı ve odasına girdi bende içeri girdim yatağa attm onu ve tokat atıp kaçdım sonra geldi yanıma hiç bişi olmamış gibi tekrardan film izlemeye devam ettik bende kalkdım wc gittim ve haliyle o amının ıslaklığı yüünden boşalmşdım ulan kaşar beni cenabet yapdın kesin sikecem seni dedim ve wcden sikdim sonra yatalım falan dedi tamam dedim gittik odasında ranza vardı 2 katlı o altda ben üste yatıyorduk ben sıgara içecem dedim ve oda geldi sıgara içiyorduk daha önce ilişkiye girdinmi diye sordu bende hayır dedim aslında girmişdim hemde onun çıkdığı ama  ve ben iyice azdm ve yattk gece saat 3 4 sularıydı tam hatırlamıyorum ama her neyse ben wc gittim geldiğimde onun don ile yattığını gördüm ve dayanamayıp yanına yattım ve amını okşuyordum resmen uyandı ve ne yapıyorsun sen dedi bende hiç bozuntuya vermeden seni sikecem dedim oda olmaz falan dedi azını tuttun ve domaltıp arkasına geçdm çok korkuyordu fakat korkunun ecele faydası yok  ve ben amını yaladın ve o ben onu yalarken orgazm olmuşdu ve daha çok azmışdı ve yalvarıyodu gir artık falan diye ve ben birden kökledim içine 21 CM'lik yarrağı  ve bu çığlık attı ve yengem uyanmış bizi izliyordu ve ben gelsene aşkım izle kızınıda sikiyom dedim ve geldi oda kızının göğüslerini emiyordu ve kuzenim yoksa sen annemidemi sikiyon flan dedi bende ne sandın yarram dedim ondan sonra gece 3 defa orgazm ettim ve boşaldım ben bitmişdim kuzenimde öyle sonra yengem beni sırt üstü yatırım yarrağımı azına alıp kaldırdı ve oda soyundu sonra noldu daha beni sikecen dedi ben daha sonra öldüm ben kendi kendini sik dedim ama dinlemedi 69 pozisyonu yapıp birbirimizi yalamaya başladık ve ben bir daha azmışdım sonra domaltıp bu sefer götten sikecem seni dedim oda olmaz falan desene nafile sikecem dedimmi sikerim ben   ve götünü yaladım biraz sonra kafasını götünden içeri sokdum ve aldımda çığlık atıyodu ev zaten tek katlı olduğu için sıkıntı yokdu bağarsada kimse duymazdı ve ben birden kökledim ve aniden sikimi çekdim kanlar götünden süzülüyordu bende kurban kesmiş gibi kannı götünden parmağıma alıp birazını yengeme birazını kuzenime sürdüm ve kadının götünden sikimle kan alırım şakası yapdım ve gülüyorduk ben bi 15 20 dk gidip geldikden sonra boşaldım oda 2 kere boşalmışdı ve o gece bi elim yengemin bir elim kuzenimin göğüsündeydi ve sikimin yarısı kuzenimin kuzenimin amındaydı sabah saat 12de uyandık ve 3müz banyoya girdik artık amcam ne zaman evde olmasa gidip grup yapıyoruz artık abimde bize katıldı ben yorulunca o sikiyor  iyi sikişler

0 yorum:

Yorum Gönder