15 Kasım 2012 Perşembe

ofisteki çılgın sekreter ve kocası yeni

merhaba arkadaşlar ben istanbulda yaşayan evli bir erkeğim bu hikaye değil gerçek başımdan geçen bir olaydır ve hala etkisinden kurtulmuş değilim :) ben hukuk firmasında çalışan biriyim evli ve kendimce yakışıklı sayılabilecek biriyim .size sekreterimiz sevimden vede eşi hakandan bahsetmek isterim bu arada isimler farklı belirteyim sevim 160 boylarda 54 kiloda kendisi böyle dedi :) tabii kumral hoş neşe dolu bir bayandır akşamları almaya gelen eşiyle tanıştıktan sonra her geldiğinde muhabbetimiz biraz daha arttı birgün kadıköyde fener maşına gitmek için kararlaştırdık hakan ile biletleri netten aldık ve ben cumartesi öğlende geçtim karşıya
ve hakanla caddede buluştuk hakanın evide caddeye yakındı birşeyler yemek için bir cafeye oturduk o zaman hakanın tavırları dikkatimi çekmişti bir heyecan bir panik hali vardı anlam verememiştim ama neyse dedim maça saati yaklaşmış vede biz kalkmış stada gitmiştik stada girerken kalabalıkta itiş kakış oldu biran hakan tam önümdeydi ve bana arkasını tam olarak hiç oralı olamaıştım normal olarak kalabalıktan dolayı olduğunu düşünmüştüm neyse maç bitti . staddan çıktık ve çok trafik vardı köprü trafiği yani hakanın teleşlı halleri dahada çoğalmıştı anlam veremiyordum buna neyse artık ben gideyim dedim hakan ya istersen bize gidelim çay içeriz o sırada trafik haiflemiş olur dedi haklısın dedim bu trafik insanı delirtir aslında dedim ve yola çıktık yürüyrek eve yaklaştık bir tekelin önünden geşerken bira içermisin 1 tane diye sordu bilmemki dedim o ya ben rahatlamam sakinleşmem dedi ve alıcağını söyledi ne demekti bu banada 1 tane alalım dedim o zaman eve çıktık ve hakan zile bastı 10 saniye sı-onra sevim kapıyı açtı aman allahım bizim sevim resmen gitmiş yerine afeti derya gelmişti gözlerime inanamadım üzerinde pembe bluz göğüs dekolteli göğüsleri resmen dışarı fırlayacak gibi altınada mini bir kot etek giymişti hakana farkettirmemek iiçin çok çaba sarfettim ama eminim bakarken farketti ya zaten bakmayanın bir problemi olması lazımdı bu güzelliğe :) hoşgeldiniz dedi ve içeri girdik salona oturduk hakan tam karşımda oturuyordu ve sevim hakanın yanına oturdu elini hakanın omuzuna atarak nasıldı aşkım maç diye sordu ama sankı bilerek karşıma oturdular sevimin heryeri ortaya çıkmış gözlerimi kaçamak bakışlarla olsada sevimin bacaklarından alamıyordunm buda farkında olayın daha fazla frikik vermek için elinden geleni yapıyordu hakan iyice paniklemiş heyecanlanmış titriyordu resmen bu hali beni korkutuyordu ters giden birşeyler vardı 15 dakika geçmiştiki hakan benim sigaram bitmiş ben gidip alayım geleyim dedi ok dedik ve çıktı en fazla 5 dakikalık yerdi bakkal ama 15 dakika geçmişti ve yoktu hala o arada servimde kayboldu ortalıktan ve içeriden ses geldi bana sesleniyordu kalktım ve yatak odasından gelen sewse doğru ilerledim lamba yanmıyordu sade koridorun lambası aydınlatıyordu odayı kapının oarada durdum ve elinde tlf vardı şarza takmış ve birşeyle uğraşıyordu ne yapıyorsun dediğimde yaa baksana tlf şarza takıyorum birtirlü şarz olmuyor yaa dedi ve yanına gittim elinden jarza takılı olan tlf aldımuğraşırken prize tam takmadığını anladım elimle fişi düzeltirken iyice bana sokularak bacaklarını bana dokundurup apış arasını baçaklarımın arasına sokmaya başladı aman allahhım ne oluyor diye düşünürken ne olur bu aramızda kalsın dedi ve ben ne aramızda kalsın diye sorduğumda dudaklarıma yapışarak bu dedi heyecandan titremeye başladım ben oda benim gi,biydi tabii ok merak etme bu tarz birşeyin ayyuka çıkması ne sana ne bana yarar ama yanlış şey değilmi bu dediğimde hayır değil deyip beni yatağa iteledi ve eteğini hafif yukaru sıyırarak bacaklarına açtı ve üzerime oturdu altında tangası vardı ikimizde heyecanla ne yaptığımızı bilmeden hoyratöa birbirimizi yalıyor sevişiyorduk o yavaşça aşağı kayarak önüme kadar getirdi kafasını bana sakın kafanı kaldırna ne olur diye söyledi kafamı iyice geri yaparak ağızına almasına yardımcı oluyordum resmen kudurmuş ve koparırcasına yalamaya başladı çiftler ver bayanlar akin_1001@hotmail isterseniz eşlik etmek isterm
bu esnada eşi eve gelmiş anahtarıylaa kapıyı açmış ve yatak oadasının önünde bizi seyrediyordu 

0 yorum:

Yorum Gönder