3 Kasım 2012 Cumartesi

PATRONUMUN Kİ DOYUMSUZ EROTİK HİKAYELER

Ben aylin. istanbulda medıkalde calsyrm. bir gun ısyerıne giderken sag taraftaki cafeye gözüm takıldı ve baktım ki 2 çift sevişiyor çok azmıstım amımın sulandıgını hissediyordum artık. iş yerine girdigimde direk patronumu süzdüm tabi o da benı. patronumun adı cengiz. 185 189 civarında fazla kası olmayan 37 yasında zayıf süper birisi. neyse ben hemen tuvalete gittim ve orada mastürbasyon yaptım. çıktıgımda cengizin yarragı kalkmıs sankı patlayacaktı. ben hemen temızlıge basladım yerlerı supururken egildiğim için götüm tam meydandaydı. sonra cengiz geldi yalnıslıkla carpstık. götümde hissettim aletini bende ona inat kendımı itiirdim yaragına dogru. daha sonra tek kasını kaldırarak bak sen bakk dedi ve hemen odasına gittik. pantolonunu ındırdıgımde abartı yok 22 cm ile karsılastım dedım ben bun alamam o dedı alırsın basladım somurmaya emmeye 1 kere burda patladı sonra gecıktırıcı sıkıp devam ettık amıma dogru sokmaya calıstı olmaz ddedıkce soktu ve bende ahhhhhhh ohhhhhhh ımhhhhh gibi sesler yükselmeye basladı. sonra boşaldık her zaman sevişiyoruz ve sikişiyoruzzzz.. benımle sex

0 yorum:

Yorum Gönder