15 Kasım 2012 Perşembe

sexs güvenlik bayanla 2013

Çok uzun süreden beri şirketimde görev yapan bayan güvenlik elemanı vardı, çok güzel yeni evlenmiş bir yirmibeş yaşlarında biriydi. şirkete girip çıkarken hep dikkatimi çekiyordu, harika bir götü ve göğüsleri vardı.Hep içimden onu sikmeyi geçiriyordum. Benden uzak bir bölümde olduğu için çok fazla göremiyordum. Ama bana olan ilgisinide görmüyor değildim. bir gün bir konu hakkında odama çağırıdım, biraz sohbet ettik, eşinden istediğini alamadınığı anlamıştım, fakat bir az utangaçtı. Odamdan çıktıktan sonra bilgisayarıma bir mesaj geldi, bana olan hayranlığını yazıyordu. Hemen yanıma

çağırdım, odama girer girmez kapıyı kitledim ve onu duvara yasladım, çılgınca öpüşüyorduk, bir elimide amnına sokmuştum, diz üstü çöktü kocaman .

yarağımı ağzına aldı, daha sonra yere yatırdım ve güzelce siktim, ikimizde boşaldık. Yüzünde mutlu bir tebessüm vardı. Daha sonraları şirketten

en son o çıktığı için, her akşam odama gelirdi ve kendini siktirmeden çıkmazdı, hatta bir gün onu sikerken kocası aradı, hem sikiliyor hemde kocasıyla konuşuyordu.

0 yorum:

Yorum Gönder