15 Kasım 2012 Perşembe

tanıdık bayanla sex

slm ben istanbuldan ismimi vermek istemıyorum ve hıkayeme baslamak istiyorum ben bır gun iş çıkışında arkadasımın kız arkadasının arkadası benı begenmış ve tanışmamızı istemış bende veli oldugum için çekındım ona sormuş evlı dıye olsun demış sadece tanışmak istedıgını soylemış bende buluşma yerıne gıttım arabayla onu aldıktan sonra sessız ortam olanyere gıttık ormanlık alana ve bana neden erken evlendıgımı sordu bende erken oldugunu ama cınsel konuda mutlu olmadıgımı soyledım ve ne yapacagımı soylerken benı dudagımdan bır kaptı bende karşılık verdım oyle guzel öpüyordukı anlatamam ve bende yavas yavas asaga dogru öperek indim amına öyle emıyordumkı tadını cıkarıyordum bu arada benım eim yaptırmaz oyle seylerı neyse oda benımkını öyle yaladıkı anlatamam ve sonunda olan oldu bır gırdımkı amına yavaş yavaş sokarken ve sonunda kokunu tam soktum o sokuş ve öyle zevk alarak sıkıyorum ve 30 dakka gectıkten sonra bosalıcam dedım oda agzıma boşal dedı ve agzına oyle boşaldımkı anlatamam ve yuttu hepsını dollerımı ve doyasıya sıktım gec olmadan evıne bıraktım 

0 yorum:

Yorum Gönder