20 Aralık 2012 Perşembe

Balık Etli Kızlar Sex Hikayeleri ŞiŞMaN Kızlar Şişko Sıcak Erotik

Şişko Kız Sex Hikayesi Dinle Şişman Kızların Sex Hikayeleri Şişma Ebru Sex Hikayesi Şişko Hatice Ela Salihe Grubet Esma Şeyma Hikayeleri Dinle 2013                                                                 Balik Etli Koca gögüslü elif
Adım samet 40 yasındayım.altı ay kadar önce Hakan prostat ameliyatı olmuştu.sohbetimiz esnasında ameliyatdan sonra kendini nasıll hissediyorsun herhangi bir yan etkisi varmı diye sordum.O da bana cinsel soğukluğa yol açıyor,
eskisi gibi sertleşemediğini erken boşaldığını söylemişti.Ameliyattan sonra doğru düzgün sevişemedinden doya doya 
sex yapamıyoruz artık demişti.bu olayın kendisinden çok karısının mağdur olduğunu söyledi.Halbuki ameliyattan önce 
çok canlı sex hayatları vardı.Nerden bildiğimi sorarsanız ben bazen başka kadınlara giderim Hakanın başka kadınlara 
gittiğini duymadımda görmedimde.Gel sanada ayarlarız bişeyler dediğimde gerek olmadığını eşinin onu tatmin ettiğini
canlı ve ateşli sex yaşamı olduğunu ima ederdi.Haklıydıda.Benim eşim ben istersem sevişir kendini tamamen bana bırakır
yatakda sınırları olna bir kadındı.Üstelik de küçük göğüsleri vardı Bense hep iri büyük göğüslü kadınlara 
ilgi duyardım. Hakanın karısı elif balık etinde biraz kilolu iri en az 95 belkşide 100 lük memelere sahip
geniş kalçalı bir kadındı.Aslında onu her gördüğümde memelerinden gözlerimi alamazdım ama bu güne kadar onunla
ilşkide bulunmak hatta dokunmayı bile düşünmemiştim.Çünkü mutlu bir ilişkileri vardı.Hakanın anlatıklarına göre 
sex yaşamları ükemmeldi.Kısacası kadının benle birlikte olması için hiç bir sebep yoktu.Ama Hakanın ameliyatından
sonra fikirlerim değişmişti.Hem elifin memeleri çok hoşuma gidiyordu.Onlara dokunmak onları sıkmak düşüncesi bile 
beni deli ediyordu.Üstelik hakan ın rahatsızlığı nedeiyle sex hayatları alt üst olmuş hatta kalmamıştı bile.Arzulu 
isterikli libidosu yüksek bir insanın sex yaşamı aniden biterseki neler hisseder hagi yollara başvurur tahmin 
edersiniz artık.Bu muhabbetimiz iki arkadaş arasında konusulmuş bir sırdı.Açık bir teklif değildi.Zaten yapı
itibariyle Hakan böyle bir teklifte bulunamazdı Tamamen kendi hislerim kendi düşüncelerimdi.Belkide Elif fiziken hoşuma gitmeseydi bunlar hiç aklımdna geçmeyecekti.İkileme düşmüştüm.bir yanda arkadaşımın eşi bir yanda kendi egolarım arzularım artık sürekli elifin memeleri gözümün önüne geliyordu onu aklımdan silemiyordum ah bir dokunsam.Ama dediğim gibi.açık bir teklif olmadığından 
çekiniyordum.Olayı akışına bırakmaya karar vermiştim.15 gün kadar sonra Hakan istanbul a askeri lisede okuyan
oğlunun veli toplantısına gitmişti.Öğleden sonraydı.Hakan beni aradı.Çamaşır makinaları bozulmuş müsaitsen bir
ara gidip bakabilirmisin gerekirse servis çağırmamı istedi.Karısının servis elemanlarıyla evde yanlız kalmasını istemiyordu.
O gün işden erken ayrılıp haknın evine gittim.Elif kapıyı üzerinde geniş yakalı penye ve altında uzun ince bir etekle
açtı.Dolgun fiziğiyle üzerine oturan penyesi elifin bütün kadınlık hatlarını sergiliyordu.Sanırımı sutyende giymemiş
hafif sarkmış iri memeleri fışkıracakmış gibi duruyordu.Meme uçları hafice yere bakıyor penyesinden belli oluyordu 
sutyen takmadığı meme uçlarının izinden anlaşılıyordu.Zaten yaz günüydü hava çok sıcaktı.O iri memelerine birde
sutyen taksa terden boğulurdu.Penyesinin altında bynundan askılı atleti vardı.Selamlaştık.Ayakkabılarımı çıkarırken çaktırmadan
memelerini süzdükten sonra içeri girdim.Koridorda önümde koca götünü sağa sola attıra attıra banyoya götürdü beni.Çamaşır makinası
banyonun sağında lavabonun yanınada duruyordu.dip tarafa küvet küvetin yanında kirli çamaşır sepeti vardı.Makinada çamşırları 
yıkamış ama bitiminde makina suyu boşaltmamış.Bizimde olmuştu aynısı.Servis çağırmaya gerek yok ben hallederim dedim.
Makinayı bira yan cevirerek diz çöküp boşaltma mekanizmasının arkasındaki hortumunu söktüm. İçinden çorap cıktı
çorap tıkamış dedim.hortumu sökünce içinden akan deterjanlı kirli sular pantolonumu batırdı.Suyu boşalttım.elif suçlandı.
Bende öenmli değil benim hatam dedim.Dur sana Hakan ın eşofmanını vereyim dedi.Yatak odasından temiz bir eşofman alıp beni çağırdı bunu giy dedi.
Dışarı çıktı.Kapıyı kapattım.Yatak odalarında eşofmanı giydim.Yatağın üzerinde sanırım yıkancak çamaşırlar duruyordu.Üstte duran eteğin altında
beyaz sutyeni gözüme ilişti.Sütyeni kocamandı.üzerinde pembe dantel işlemeleri vardıElime aldım.Karımın iki memesi sanırım sutyenin bir 
tarafına sığardı.Burnuma yaklaştırıp koklamaya başladım diğer elimlede aletimi avuçladım.eşofmanı dizime indirip klotumun bacak arasından 
sikim çıkartıp başını sutyenin iç kısmına sütmeye başladım.sutyenin üzerinden içindeki sikimi sıkarken sikimin yarı setliğiyle
sanki elifin memelerini sıkıyormuşum gibi geliyordu bana.kendimi toplayarak koridora çıktım.elif ise koridorun diğer tarafında mutfaktaydı
koridor mutfak camından vuran güneş ile aydınlanıyordu.Çıktığımı gören elif mutfaktan yanıma doğru gelmeye başladı.Dolgun yanakları uzun 
kiprikleri yeşil gözleri vardı.Siyah uzun saçları at kuyruğunda bağlamıştı. Arkasından vuran güneş ışıklarından ince eteğinden bacaklarını belli ediyordu.Dolgun memelerini ancak öyle dolgun bacaklar tasırdı
tekrar banyoya girdim oda arkamdan.Hortumu taktım.makiananın kapağını açtım.sen içindeki çamaşırları boşalt dedim.Küvetin kenarına 
oturdum.elif de eteğini toplayıp bacak arasına sıkıştırarak çömeldi Çamaşırları çıkarmaya başladı.Çömeldiği için dizi memelerine basıyor
memelerini yukarı kaldırıyordu geniş yakasından memelerini yarısından fazlası görünüyordu.memelerinin yanlarından kolarıyla sıkıştırınca 
ortaya harika bir manzara çıkmıştı.sanki çıplak bir göt gibiydi memelerini arasında birleşmiş göt çatalı gibi olmuştu.Avuclamamak içn kendimi 
zor tutuyordum.Gözüm sürekli memelerindeydi.O ise çıkarttığı çamaşırlara bakıyordu o nedenle rahatlıkla dikizleyebiliyordum
Eteği uzundu ama kirlenmesin diye toplayıp bacak arasına sıkıştırdığı için diz bacakları diz kapağına kadar açılmıştı.
Bembeyaz kalındı.Memeler bir yandan bacakları bir yandan beni çıldırtmıştı.İyice tahrik olmuştum sikim kazık gibi olmuştu.Yüzünü bana döndü
Gözlerimi memelerinden kaçırdım yüzüne baktım.yüzü bana dönük olmasına rağmen başka bir yere bakıyordu.Sonra farkettimki az önce yatak odasında klotumun bacak arasından çıkardığım aletimi klotum içine koymamışım.
Elifin memelerini seyrederken sikim kazık gibi olmuş eşofmana çadır kurmuştu ter basmıştı.Belli etmeden ellerimi dizlerimin araına alarak saklamaya çalıştım.
Ama çoktan farketmişti alt dudağını ısırdığından belliydi farkında olduğu.Utandım ama oda belli etmedi tekrar çamışırlara doğru döndü
Sepeti aldı bir kenara koydu.Sonra asarım dedi.Yoruldun sıcak terledin dedi gülümseyerek.Ben sana soğuk bişeyler ikram edeyim 
Sende elini yüzünü yıka dedi.Oda biliyordu sıcaktan terlemediğimi.Ama çekiniyordum açılamıyordu risk büyüktü.İnanın hikaye olsun diye yazmıyorum tanıdık biri 
olunca bu işler çok zor.Ya ters teperse? Bir yanda arkadaşı diğer yanda eşim.Yabancı olsa kolay kimse kimseyi tanımaz en fazla 
bir tokatla kurtarırsın.Neyse Elif mutfaga gitti bende elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim.dolaptan soğuk bir kola çıkardı.
sandalyeye çıktı üst rafdan temiz kola bardağı almak için.Henüz oturmamış geçmek için onun inmesini bekliyordum.Kocaman götü gözümün öündeydi
Rafa uzanmak için hafifce öne eğildiğinde eteği götünün arasına giriyor klotu izi belli oluyordu.O anda götüne dil atasım geliyordu.
Şunu alırmsın diye bardağı uzattı.Elinden bardağı aldım.masaya koydum.İnerken sendeledi.düşmesin diye kollarını altından tuttum.
sandalyeden indirdim.Omuzaltından altından doladığım kolarım yanlarından ellerim ise ön kısmından memelerini sarmıştı.bu on saniyelik olay
sanki bana saatlerce gelmişti.dokunmak için deli olduğum memeleri kolarımın avuclarımın arasındaydı.Sağ elim sol sol elim sağ memesini sıkıyordu
Üstelik geniş götüde kasıklarıma basıyordu götünün srtliğini sikimde hisseiyordum..zaten sikim kazık gibiydi onunda sikimin sertliğini hissettiğinden eminim
Kasıtlı bişey değildi.Planlasam denk getiremezdim.Ellerimi çekmek istedim ellerimi tuttu.boynundan öpmeye kulak memelerini yalamaya 
başladım.O da kendini bana bırakmıştı.Bir elimi göbeğine kaydırdım kendime sıkıca çektim. diğer elimle memesini avucluyor kulak memelerini
öpüyordum.Ardındna memelerini sıktığım elimi penyesinin içinden soktum meme ucunu parmaklarımıın arasına alıp ovalıyor avcumalda memeseini oksarken
diğer elimlede eteğii yukarı cekip eteğinin altından klotunun ustunden amını okşamaya başladım orta parmağımı öne cıkararak klotla beraber
amının için okşuyordum elif gevşemiş masturmasyon yapar gibi inlemeye başlamıştı.Fazla geçmeden klotu ıslandı.mutfak masasına oturttum eteğini yukarı sıyıraarak
bacakalrının arasına girdim.ayak bileğinden başlayarak dolgun etli bembeyaz bacakalarını her santimini öperek yalayarak basenlerine kadar geldim
bir elimle basenlerini okşuyor diğer elimlede memesini sıkıyordum.elimle klotunun bacak arasından amcığını cıkardım dolgun ve hafifi kıllı amı
gözüm önündeydi.am dudakları çok etli sulanmış ıslanmış iç dudakları dışındaydı.iki parmağımla amının dudaklarını araladım azıma amına dayadım 
hem öpüyor hemde hafif hafi ısırıyordum.Elif kendinden geçmiş saçlarımı yolarcasına başımı okuyordu.dilimi amına sokup sokup çıkarmaya başladım
Artık bende dayanamıyordum eşofmanımı dizime indirdim.Zaten sikim klotumun backa arasından çıkarmıştım.sikimin basını amının dudakları arasına
sürtmeye fırçalamaya başladım sokmuyordumbir elimel sikime fırça çektirirken diğer elimel penyesiin sıyıırp memesini çıkardım
Kocaman iri melerini azıma almaya meme başlarını dilimle yalamaya bazende ısırmaya başladım.Birini bıakıp diğer memesine geçiyordum elif hadi artık diyordu.
Sikimi amıan dayadım yavaş yavaş sokmaya başladım.memelerini emmek için eğildiğimden zor oluyordu.dikildim belinden kavradım Kendime
doğru çekiyor endimide ona iterek sikimin dibine adar soktum.gidip gelmeye başladım.taşşaklarım şlap şlap diye götüne vuruyordu ben vurdukça koca memleri lop lop sağa sola sallanıyordu patlamak üzereydim üzerine abandım daukalarından öpmmeye 
ısırmaya başladım boşalacağımı anlayınca sikim çıkarıp kasıklarına memelerine boşalttım elifin eteği bacakları memeleri sperm dolmuştu.eşofmanı çektim.ellerinden tutup kaldırdım.dudağıma bir öpücük kondurdu uzun zamandır böyl sevişmemiştim dedi.Biliyorum diyemedim.kocasının yatak sırlarını anlattığını bilmesini istemedim.Elimden tutup banyoya götürdü Üzerini çıkarttı kirli sepetine attı.Beni küvetin yanına oturttu.duşun altına girdi.benide çağırdı ben seni seyredeceğim dedim.
saçlarını şampuanladı.saçlarından dökülen köpükler iri memelerine carpıyor sanki yüksek bir kayaya çarpmış dalga gibi kayarak memelerini arsından yolunu bularak göbeğinden süzülüp bacak arasından amının dudaklarını yalayarak dizlerine akıyordu.Arkasını döndüğünde ise saçlarından süzülen köpükler iri götünün çatalı arsından sanki bir vadiden akar gibi akıp am dudaklarına kayıp ordan damlıyordu bü görüntü beni tekrar tahrik etmişti. Yanına vardım.bende ıslandım Arkasından sarıldım ıslak vucutlarımız birbiriyle öylesine ahenkliydiki ayrılmak istemiyorduk.sikimi götüne dayadım ellerimlede memelerini meme uçlarını okşuyordum.Köpükten kayganlaşan vucutlarımız daha tda tahrik edici oluyordu.Sikimi bacak arasına soktum amının dudakları arasında sürtünmeye başladım. Birden önünü dönü Önüme çömeldi sikimi iki elşyle kavrayıp ağzına götürdü.diliyle başını yalamaya başladı Karımdan böyle bir muamele görmemiştim Yalamayı sevmez gönüllü gönülsüz yapardı oda beni tatmin etmezdi.Başına yaptığı dil darbelerinden sonra başını dudakları arasına aldı dudaklarını öyle bir sıkıyorduki sanki göt deliğine sokmuştum. yavaş yavaş yarısını aldı ağzına bense saçlarını tutuyor bastırıyordum ama o kadar alabiliyordu.boşalmak istemiyordum Kladırdım arkasına geçtim domalttım ellerini kuvetin kenarına koydu kocaman götü ve amcığı bana bakıyordu belinden kavradım amına kökledim.Ben vudrukça iri memeleri
lop lop rüzgarda savrulan yaprak gibi sallanıyordu memelerin sallanması beni hepden azdırıyordu.Karımınkler küçüktü böyle sallanmazdı.götünü okşamaya başladım acvuçalrımı göt yanakların-da gezdiriyordum arada birde tokat atıyordum elif inliyor am suları sikimin kıyısından fişkırıyordu.Orta parmağımı göt deliğin etrafında gezdirmeye başladım yavaş yavaş parmağımı soktum Amını sikiyor götünü parmaklıyordum sikimi amındna çıkarıp götüne dayadım Elif yavaş olmamı bi kaç kez siktirdiğini söyledi götün beni deli ediyor onuda almak istiyorum dedim razı olmuştu hafifce ittim girmedi sikimi sabunladım tekrar dayadım
elifi belinden kavrayıp kendime çektim sikimi bastırmaya başladım girmeye başlamıştı ama elifin inlemeleri acıya dönüşmüştü.artık geri dönemezdim ben Bastırmaya devam ettim elifde çığlık atmaya devam etti.2 cm kadar kalmıştı dibine geri çektim hızlıca tekrar ittirdim dibini bulmamla elif çığlığıu basmıştı.pomaplamaya başladım elifin götü biraz açılmış oda rahatlamıştı ama inlemeleri sürüyordu.Sağ elimi belinden amına attım götünü pomapalarken amını oksuyordum elif boşalmaya başladı arkasından ben boşaldım
spermlerimi götünne ılık ılık akıtmıştım İyice boşalana kadar çıkarmadım sırtna abanmış ellerim memelerinde ikimizde yorulmuştuk.Önce o sonra ben ayrı ayrı duş aldık Acıkmıştık ben duşdan cıkana kadar o yemek hazırlamıştı.Bişeyler atıştırdık beraber.sonra hakanı aradı arızayı benim hallettip gittiğim servise gerek kalmadığını söyledi.O kapattıktan sonra hakan beni aradı teşekkür ederim dedi.Bende önemli deil canım vazifem dedim.

0 yorum:

Yorum Gönder