5 Aralık 2012 Çarşamba

Sex Erotik Porno İZLE 2012 2013 2013 Sikiş İlze Full

AĞZIMI DÖLLE DOLDURDU ( PORNO HİKAYELER )

Selam Ben Berk. Istanbuldayim. 19 Yasindayim ve pasif bir gayim. Size anlatacagim hikaye 2 sene once eski evimizde oldu.Apartmanimiza ilk tasindigimizda inanilmaz bir kalite vardi butun komsularda. Ve harika bi arkadaslik da cabasiydi. Sonra sonra butun insanlar tasinmaya basladi, ve apartman kozmopolitlesmeye, farkli kultur kesimlerinden insanlarla dolmaya basladi. Ve komsuluk nerdeyse dusmanliga donustu. Muzik acamaz oldum falan filan. Ama biraz da isime yaradi hani. Apartmana ogrenciler tasindi anlayacaginiz uzere. :)
Hepsi bes para etmeyen ecis bucus tiplerdi. Fakat zaman gecti ben bir tip gordum, amman tanrim!!!. Nedir kimdir o derken asansorde onun yolunu gozlemeye basladim, her asansore binisimde. Sansa cogunda da bu cocukla karsilastim. Simdi burda beni mutlu eden nokta cocuk da bana bakiodu. Hani siz asansorde kapiya bakarsiniz ama izlendiginizin farkindasinizdir. Aynen ole. O da bana bakiodu.
Gunler gecti yaklasik 3 hafta sonra, inanin nasil yaptigimi bilmiyorum bu cocuga resmen is attim. Is attim derken yani naber iste, ingilizce hazirlik okuomus universitede iste cok zormus. Yapamadigin bise olursa gel bak ben sana anlatirim dedim (Ayiptir solemesi,Ingilizce sakirim bulbuller gibi ohom ohom

Tak ertesi gun geldi cocuk iste cumleleri Pasive`e ceviremiomus. Anlatmaya basladim. Bitti. Neyse bi yandan kahve yaptim iste sigara iciyorus falan. Cocuk kalkip gitcek. Benim kalp atmaya basladi gumbur gumbur. Nolursa olsun cocugun sikini agzima almaliyim gozum surekli pantolonuna kayiyor. Yutkunuyorum surekli olucem, eger biseyler yasamazsam.
Kalkarken gitme ya otur dedim. Ama demesine kalmadan Gel gel dedim elimle isaret ederek biraz daha oturduk. Iste onu naaptin bunu naaptin derken gozlerin icine baka baka elimi seyine goturdum. Oynamaya basladim. Cocugun istifi bozulmadi. 15 dakika oynadiktan sonra cocuk duz oturmaya basladi ve yayildi. 

Ve o harika an. Kemeri actim. Fermuari indirdim, siyah don aman tanrim tam istedigim gibi zaten siki olmus kazik gibi. Donun icinden cikarttim o sicaklik yeter zaten agzima aldim cocuk sesini kesti ve ic cekmeye basladi. 

Ben yaladim, yaladim emdim yuttum butun gelen zevk sularini arkasindan 10 dakika sonra falan cocuk agzima resmen neyi varsa bosaltti iki hamlede butun dollerini yutabildim ancak. O tuzlu ve sicak tat. Bardak bardak icebilirim. Sonra neyse ben gideyim dedi ya bi dakka ama benim canim sey de istio dedim. Gercekten gitmem gerekiyo dedi ve cikti gitti.
Bidaha da cocukla yapamadik bi turlu selamlasmalar falan oldu. Ama beni terk etti. Tam erkegimi buldum dedigim anda. Ama hersey harikaydi. Cok isterim bi kere daha olsun, ama imkansiz tasindik cunku :) Mesajlariniza acigim ;)Gönderen: MrPasive86    

NESLİHANLA TER ATTIM..


KAYELER )

Gene benden merhaba. Yine bir hikaye ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Şunu bilin ki hepsi gerçek olaylardır.
Neyse ben kaldığım yerden devam edeyim. Artık Funda ile sevgili olmuş hiç ayrılmıyorduk. Bazen okula giderken onu arabayla ben bırakıyordum. Neyse gene bir gün okula onu bırakmaya gittim. Funda arabamdan indi ve bana el sallayarak sınıfına doğru yürümeye başladı. 
Onu izliyordum. Liseli bir kıza göre artık çok seksi bir kadın haline gelmişti. Eteğini biraz daha kısaltmış, altına siyah çorapları giymiş, dar bir gömlek giymiş, altına her santimi belli olan dantelli bir sutyen giymiş kıvırta kıvırta yürüyordu. Ona dalgın dalgın bakarken bir erkeğin ona yaklaşıp bir şeyler söylediğini gördüm. Biraz konuştuktan sonra ikisi el sıkışarak ayrıldılar. 
Acaba ne konuştular deyip akşamüzeri Funda? yı almaya gittim. Bana hoş geldin tatlım hayırdır akşamları gelmezdin niye geldin diye sordu. Bende seni özledim bir tanem diyerek arabama aldım ve İzmir?de kordonda gezmeye başladık. Ona sordum : ?_Sabah yanındaki çocuk kimdi? Funda biraz gülümsedi ve o çocuk bana asılan çocuk. Uzun zamandır beni takipliyor. Ama ben seninim. Yoksa kabul edecektim.
Bende ona kabul et. Erkek arkadaşlarınla arana girmeyi istemem dedim. Oda tamam dedi ve ertesi gün gene aynı yerde çocuk geldiler birşeyler konuştuktan sonra çocuk gülerek ayrıldı. Pazartesi olunca Funda işyerine geldi ve aynı şekilde karşımda çalışmaya başladı. Ben sordum ne oldu o konu, tamam dedi. Bana teklif etti bende kabul ettim. Teşekkür ederim abla deyince bende önemli değil dedim. Neyse aradan birkaç gün geçmişti ki Funda ile çalışırken çocuk ( adı vedat) çıktı geldi.
Biraz muhabbet ettikten sonra siz konuşun ben çalışmaya devam ediyorum deyip önemdeki işle meşgul olmaya başladım. Bir yarım saat sonra kafamı kaldırıp kaldırdığımda bir de ne göreyim. Vedat elindeki kameralı telefonu aşağıya eğmiş Funda? nın bacaklarını çekiyordu. Şaşırıp kalmıştım. Çocuk bir süre çektikten sonra kamerayı kapatıp cebine koydu ve Funda ile öpüşüp gitti. Ben Funda? ya çocuk senin bacaklarını kameraya çekti dedim. Oda başını sallayıp evet fark etmiştim. 
Zaten kendisi çok da sapık bir çocuk. Okulda bile çok etek altı fotoğrafımı çekti. Bazen kapılarda sıkışıklık oldumu arkama geçiyor beni pandikliyor her tarafımı elliyor. Bazen yanlışlıkla olmuş gibi göğüslerime dokunuyor. Ben bunları duyunca şaşırmış ama bir o kadar da azmıştım. Sordum peki giç birlikte oldumuz mu diye, Funda bana hayır cevabı verdi. Çünkü ben bakireyim. Beni bozacak diye korkuyorum. 
Arkadan vermeye razıyım ama erkek milleti işte güven olmuyor dedi. Biraz vedat? ı düşündüm, çünkü böyle erkekler gerçekten de çok iyi seks yapabilme kabiliyetleri olduğunu biliyordum. Funda? ya gel seninle bir plan yapalım dedim. O da ok dedi. Ertesi gün plan başlamıştı funda vedatı çağırmış akşam okul çıkışı Vedat gene ofisimize gelmişti. Funda? ya söylediğim gibi beraber bir g-string giymiştik. 
Vedat gene çaktırmadan kamerayla çekmeye çalışıyordu. Sırtı bana dönük olduğundan beni görmüyor bende herşeyi izliyordum. Biraz çektikten sonra telefon geldi bahanesiyle kameraya bakınca birden bakışlarının değiştiğini fark ettim. Bende olaya katılarak bacaklarımı sonuna kadar açtım ve farkında değilmiş numarası yapıyordum. 
Aradan bir on dakika sonra Vedat? ın gözlerinin benim bacak aramda olduğunu çaktırmdan baktım. Bacaklarımı bir açıyor bir kapatıyor bacak bacak üstüne atıyor resmen şov yapıyordum. Bir süre sonra böyle devam ettim ve Vedat lavaboya gidebilirmiyim sorusu şovumu bitirmeme neden oldu. Lavaboyu gösterip ben ve Funda arkasından gittik. Erkekler ve bayanlar tuvaleti yanyana idi. 
Funda ile ben wc ye girip kulaklarımızı duvara dayayıp erkekler tuvaletini dinlemeye başladık. Diğer odadaki sesler rahatlıkla duyuluyordu. Vedat ah orospum benim seni bir siksem o ne bacaktı öyle kilotunu yiyim senin diyerek sanırım masturbasyon yapıyordu. Ah tatlım seni bir kere siksem ne olur deyince bende içimden neden olmasın dedim. 
Neyse Vedat ohlayarak zevke geldi bizde hemen yerimize gittik. Vedat arkamızdan geldi ve benim yanıma oturdu bu sefer.
Bende ufak ufak konuyu seksten bahsetmeye çalıştım. Sordum ee çocuklar ilişkiniz nasıl gidiyor. Funda iyi abla derken, Vedat atladı abla ben memnun değilim. Çok kıskanç ve çok çekingen. Bende evet deyip ne istedinde yapmıyor bakalım kızımız deyince bir kere bile öpmeme izin vermiyor dedi Vedat. Bende Funda? ya hadi öpte şunu bir görsün dedim. Funda durumu anlamış yapma diye naza alıyordu. 
Bende aksine ısrar ediyordum. Neyse Funda kalktı ve bizim masamıza geldi ve Vedat? ın yanağından sade bir öpücük koydu ve çekildi. Bende oooo Funda, Vedat haklı böyle olmaz hadi bir daha dedim. Bu sefer Vedat ayağa kalktı ve Funda? yı dudaklarından öpmeye başladı. Aradan bir dakika sonra Funda bu kadar yeter dedi. Bende isterseniz bugün gezebilirsiniz deyip bol bol antreman yapmasını sıkıca temmihledim. 

Ertesi gün Funda ne oldu diye sorduğumda kendisini bir parka götürdüğünü orada bol bol öpüştüğünü söyledi. Neyse her akşam ki gibi Vedat yine geldi ve yanımıza oturdu. Eee Vedat işler nasıl gidiyor bakalım deyince bana iyi abla onu çok seviyorum deyince işlerin yolunda olduğunu anladım. Bir yarım saat çalıştıktan sonra vedat a bizim evde büyük bir dolap var onu taşımama yardım edermisin deyince vedatın gözleri parladıve hızlıca evet dedi. 
Hemen arabama atladık ve doğruca evime gittik. Burada birkaç iş yaptırdaktan sonra (terlemiştik) çaylarımızı içmeye başladık. Ben üstümü değiştireceğim diyerek yan tarafa gittim ve kapı deliğinden çifte kumruları süzmeye başladım. Birkaç dakika sonra Vedat hemen Funda nın dudaklarına yapıştı ve gögüslerini mıncıklamaya başlamıştı. Tam işe dalmışlardı ki birden kapıyı açarak içeri girdim ve ooo neler oluyor burda dedim. 
Vedat hemen toparlandı ve afedersin abla deyip kafasını yere eğdi. Bende korkma ama birde beni öpermisin diye sorunca kafasını kaldırdı ve neden olmasın deyip ayağa kalktı ve yanıma geldi. Ve yavaşça dudağıma doğru eğildi ve ufak bir öpücük kondurup çekildi. Bende oldumu şimdi böyle deyip Vedat? ın dudaklarına öyle bir yapıştım ki sankı koparacakmış gibi öpüyordum. 
Yavaş yavaş Vedat? ta havaya girince oda beni öpmeye başladı ve göğüslerimi ellmeye başladı. Bende her hareketine karşılık veriyor bende onun sikini kavradım ve okşamaya başladım. On dakika öpüştükten sonra yavaşça aşağıya eğildim ve pantolonun fermuarını indirip sikini dışarı çıkardım ve ooo burda ne varmış böyle ne kadar da büyük bir bakalım tadına deyip hemen saksafon çekmeye başladım. 
Daha başlayalı bir dakika olmamıştı ki Vedat hemen boşaldı. Menilerinin hiçbirisinin ziyan etmek istemiyordum. Hepsini yalayıp yuttum. Ama o kocaman sik hala inmemişti kazık gibi havadaydı. Yavaşça üstümdeki elbiseleri çıkarmaya başladım ve Vedat ta kendini soymaya başladı. Funda ise bizi seyrediyordu. İkimizde çıplak kalınca Vedat? ı yere sırt üstü yatırdım ve 69 pozisyonuna geçip onun sikini anca yarısına kadar ağzıma alabiliyordum. Oda benim amımı yalıyor bulutları üzerinde uçuruyordu. 
Bir süre böyle devam ettikten sonra pozisyon değiştirip sırt üstü ben yattım ve Vedat benim bacaklırımı omzuna aldı ve bacak omza yapmaya başladı. Yavaşça sikini benim amıma getirip amıma sürtmeye bir aşağı bir yukarı badana yapmaya başladı. Ve yavaşca sikinin ucunu amıma sokmaya başladı. Başı girmişti. Biraz durdu ve yeniden yüklenmeye başladı. Biraz girdikten sonra birden hızlanmaya başladı. 
Zaten ıslak olan amımdan yarak kolay kayıyor içime rahatlıkla girip çıkıyordu. Bir taraftan amıma giriyor bir taraftan da göğüslerimi koparacak kadar asılıyor sıkıyordu. Artık bende bulutların üzerinde uçmaya başlamıştım. İçimden akan sıvıların haddı hesabı yoktu. Bir süre böyle devam ettikten sonra Vedat geliyorum aşkım diyerek hemen yarağını amımdan çıkarmış göğüslerime doğru boşalmaya başlamıştı. 
Anıra anıra boşaldıktan sonra Funda? ya baktım kendi elini eteğinin altına atmış kendini okşuyordu. Funda sende partıye katılsana dediğimde tamam ama ben bakireyim dedi. Vedat korkma aşkım bende arkadan yaparım bekaretine bir şey olmaz deyince Funda ayağa kalktı ve soyunmaya başladı. Oda çırılçıplak kaldıktan sonra üçümüzde yerde çırılçıplaktık. Artım bütün fantezilerimi gerçekleştirebilirdik. Vedat?ı sırt üstü gene yere yatırdık ve ben amımı vedat?ın ağzına verdim. 
Funda ise Vedatın sikini yalıyordu. Bir süre böyle devam ettik ve inik olan siki tamamiyle kaldırdiktan sonra Fundayı eyip Vedat arkasına geçti. Ben Vedat?ın sikini elimle tutup Funda?nın götünün deliğine deydirdim. Vedat yavaşça yüklendi ve başı girmişti. Ve yavaş yavaş git gel yapmamaya başlamıştı. Sonra ben kenara çekildim ve onları izleyip kendimi parmaklamaya başladım. 
Bizimkiler temposunu tutturmuş hizlıca gidip geliyorlardı. Bir süre sonra Vedat dayanamadı ve Funda? nın götüne boşalmaya başladı. Funda zaten kendinden geçmiş ohlamaları odamı kaplamıştı. Böyle işimiz bittikten sonra hep beraber soğuk bir duş aldık ve kendimize geldik. Gerçekten de çok yorulmuş idik. Hemen giyinip arabamla ikisini de evlerine kadar bıraktım.
Geri gelirken düşünüyordum. Artık istediğim her şeye sahip idim. Kendime harika bir lezbiyen bulmuş ve kocaman bir yarağı olan bir sikici bulmuş idim. Bundan sonraki günlerim daha farklı geçireceğime emindim.
Bu günlükte benden bu kadar arkadaşlar. Umarım beğenmeşsinizdir. Pek anlatmam iyi değil ama olsun. Eğer benimle gerçekten tanışmak istiyorsanız lesbian_69@yahoo.com adresinden konuşabiliriz görüntülü chad yaparak siz beni bende sizi görebilirim. Artık ondan sonrası rahatlıkla gelebilir. Kendi evim arabam ve maddi imkanım oldukça yüksek. Yahoo chad te konuşarak tanışabilir birbirimizi görebilir ve bu arkadaşlığı daha da uzatabiliriz. Ama sadece bayan arkadaşlar ve evli çiftler.

ABLAMLA BAĞIRA ÇAĞIRA SİKİŞTİK...


( ENSEST HİKAYELER )

Merhaba.Sizlere evlatlık verilen ablamla kurban bayramında yaşadığımız ilişkiyi anlatmak istiyorum.Tek başıma tatili geçirmek üzere ablamı verdiğimiz ailenin yanına gittim.Amacım sadece ablamla biraz hasret gidermekti.Çünkü onu beş yıldır görmüyordum.Onlara gittiğimde harika bir kızla karşılaşacağımı tahmin etmiyordum.Ablam o kadar değişmişti ki kardeşim olmasa ben bile tanıyamayacaktım.Bayramın ilk günü kurban işleriyle uğraştık.

İlk gördüğüm andan beri içimdeki kardeşçe sevgi değişmeye farklı bir sevgiye dönüşmeye başlamıştı.Bu sevgi karşısında yapabileceğim bişey yoktu.Çünkü biliyordum ki insan hislerini asla yenemezdi.Ablam bana gayet sıcak davranıyordu.Özlemiş olmalı ki beni hangi odada görse sarılıyor, öpüyor ve beni ne kadar sevdiğini söylüyordu.Her sarılışı, her öpüşü içimdeki duyguları uyandırıyor ve gözlerimi karartıyordu.Keşke benim ablam değil de başka birşeyim olsaydı diye isyanlara başlamıştım.Bayramın ikinci günü ablamın ailesi Bursa ya üç günlüğüne gidip akrabalarını ziyaret edeceklerini söyledi.Bana ayıp olmasın diye bu üç gün içerisinde ablamla beraber kalmamın bir sakıncasının olup olmadığını sordular.Tabiki yok,siz keyfinize bakın dedim.

Daha sonra onları uğurlayıp eve geldimArtık evde üç gün boyunca sadece ablam ve ben olacaktık.Bu, o içimdeki sevgileri uygulamaya geçirmem için iyi bir fırsat olabilirdi.Tek sorun ablamın bana karşı hislerinin kardeşçe olmasıydı.O akşam ablamı dışarı yemeğe götürdüm.Daha sonra maddi durumları iyi olmadığı için üstüne başına kıyafet almayı düşündüm ve gel seni bir mağazaya götürüp tepeden tırnağa giydiriyim dedim.Ablam biraz çekindi ve sana yük olmayım dedi.

Ne demek ya sana herşey feda olsun dedim.Çıktıktan sonra soluğu bir mağazada aldık.Ordaki görevliye iç çamaşırı reyonundan başlamak istediğimizi söyledim.İç çamaşırı reyonumuz alt katta efendim diyen görevli kızı takip ederek aşağı indik.Bu ana kadar benim niyetim gerçekten iyiydi, yani ablamla ilgili bir fantezi falan kurmuyordum.Görevli kız ablama dönerek nasıl yardımcı olabilirim diye sorunca ablam biraz kızardı ve dudağının kenarını hafifçe ısırarak birşey diyemedi ve bana döndü.İşte o sırada içimdeki yangın ablamın utanmasıyla alevlendi ve had safhaya ulaştı.Ablama hiç çekinme ne istiyorsan istediğini alabilirsin dedim.O da tebessüm ederek görevliye döndü ve kendine uygun bir kilot istedi.Görevli kız tabi efendim diyerek birkaç çeşit çıkararak tezgahın üstüne koydu.Ablam içlerinden birisini beğendi.Sıra sütyene gelmişti.

Ablam kıza sütyenlere bakabilirmiyiz dedi.Kız ablama kaç beden istiyorsunuz diye sordu.Ablam titrek bir sesle 90 diyince ben niyeti bozdum ve tamam dedim,kesinlikle ablamla birlikte olacağım diye kafama koydum.Görevli kız tezgahın üstüne yine birkaç çeşit sütyen koydu.Ablam sadece beyaz olan sütyenleri incelemeye başladı.Bu esnada ablamın yanında bende sütyenlere bakıyordum.Elim ayağım titriyordu.Ablam bitanesini beğendi ve aldı.Bende ablama, bak şu da güzel bunu da alsana sana iyi yakışır dedim.Ablam bana dönerek bir tuhaf baktı.Tamam dedi ve aldı.Sonra yukarı kata çıkarak ablama biraz dar bir kazak aldık.Denemek için giydiğinde kalbim duracaktı.O 90 lık göğüslerin bu kadar düzgün,canlı olduğunu bilmiyordum.Artık planlara başlamıştım.Bir tane de etek alıp ordan ayrıldık.Eve geldiğimizde saat akşamın sekiziydi.Biraz oturduktan sonra ablam yanıma gelerek bana teşekkür etti.Hadi gel sana aldıklarımızı deneyelim ondan sonra teşekkür edersin dedim.Ablamın elinden tutarak odasına doğru gittik.O an ne yaptığımı bilmiyordum ve aklım allak bullak olmuştu.Çünkü o benim ablamdı.Bense onu arzuluyor hatta kuduruyordum.Odasına gidince ablam sen dışarda dur ben giyince sana söylerim dedi.

Ya abla aşkolsun yani,niye çekiniyorsun ki,yarın birgün sende evleneceksin bende evleneceğim,sonuçta senin de benimde hem düşüncelerimizi hem de vücutlarımızı başkaları görecek, o zaman niye birbirimizden utanıp çekiniyoruz ki diye sordum.Ablam şaşırmıştı,sen sapıkmısın be,birbirimizi görmek çok saçma,her şeyden öte biz kardeşiz dedi,bu dediklerini duymamış olayım diyerek bana kızdı.Bende ona sapıklık veya namus sadece iki bacak arasında mı abla,dışarda cinayet işleyenler namuslu mu,benden daha mı insan dedim,sonra da sonuçta ben senin elini de görsem aynı, bacağını da görsem aynı,başka yerlerini de görsem aynı,bana niyetim kötüymüş gibi muamele yapma dedim. Ya lütfen bir erkek olarak sadece senin yanında durmak ve aldıklarımızın nasıl olduğunu görmek istiyorum diyerek asıl niyetimi söylemedim.Sen laftan anlamaz mısın diyerek yine beni tersledi.Bu sefer ben de ona eğer istemiyorsan, dediklerimi kabul etmezsen bir daha beni göremezsin dedim.Ayrıca artık insanlar biraz da hislerinin dediklerini yapmalı.

Evet bana son sözünü söyle abla dedim.Ablam bana senin sapık olduğunu bilmiyordum dedi.Üzerimi giyindikten sonra odama seni çağırırım dedi.Bu sefer bende restimi çektim ve bu odada senin yanından ayrılmam diyerek istem dışı ablamın üzerine doğru giderek onu duvara yasladım.Ellerini ellerimle sımsıkı tutuyordum.Bana bıraksana ellerimi git diye bağırıyordu.Bende ne kadar kararlı olduğumu,çırpınmasının gereksiz olduğunu söyledim.Elimle elbisesinin üzerinden sağ göğsüne dokunmaya başladım ve biraz sıktım.Yapma diyordu ama artık dayanmasının gereksiz olduğunu anlıyordu.Tamam o zaman, otur şuraya dedi ve olanların sadece aramızda kalacağına dair yeminler ettirdi.Daha sonra aldıklarımızı çantadan çıkararak yatağın üstüne koydu.

Yavaşça üstündeki gömleğin düğmelerini açarken benim alet de şaha kalkmış bekliyordu.Gömleğinin son düğmesini de çözüp gömleğini çıkarınca beyaz sütyeni ortaya çıktı.O an hayal alemindeydim sanki.O da biraz kızgın bir şekilde bana bakarak elbisesini çıkarıyordu.O sütun gibi bacaklar karşımdaydı.Yatağın yanına gelip aldığımız kazağa elini attı.İç çamaşırlarını da çıkaracaksın,ben anlamam, başla diyince yok artık daha neler dedi, sen iyice üşütmüşsün dedi.Bende evet üşüttüm,sen dediğimi yap ve sütyenini ve kilotunu çıkar bakıyım dedim.İstemeye istemeye kızgın bir şekilde ellerini arkasına atarak sütyeninin arkasını çözdü ve omuzlrından askılarını indirdi.Göğüsleri inanılmazdı.Gerçekten hayatımda hiç görmedim dersem yalan olmaz.

Hem dik,hem canlı,hem göğüs ucu ve çevresi küçüktü.Kendime bir tokat atarak gerçek mi hayal mi anlamaya çalıştım.Sonra da kilotunu çıkardı ve bana al işte şimdi iyice rahatladın mı dedi.Ben de bak bakalım rahatlamışmıyım diye şortumu ve kilotumu çıkardım ve o eşsiz amına bakarak şahlanmış sikimi gösterdim.O da etkilenmiş ve o da ne diyerek şaşırmıştı.Sonra üstümü çıkarıp onun yanına gittim ve hiçbirşey söylemeden sol göğsünü emmeye başladım.Önce elleriyle ittirmeye çalıştı ancak o da sonunda pes etmiş zevk almaya çalışıyordu.Ağzımın içinde o iri göğüslerin ucu eriyordu sanki.İlk ısırık attığımda bana öyle yapma demişti ama ben dinlemedim daha da fazla ısırık atmaya başladım.Diğer elimde boş durmuyordu.Onun elini tutup sikimin üstüne getirdim.Önce elini çekecek gibi oldu ama ben zorla tuttturdum.Ablamı yatağa yatırıp o yaklaşık bir ay önce traş ettiği amını ve kıllarını yalamaya başladım.Ablam inliyordu.Onun sesleri hala kulaklarımda.Yalnız ne olursa olsun bakireliğine bişey yapmayacaktım ve de yapmadım.

Ama arkadan işi bağlayana kadar akla karayı seçtim.Zorlaya zorlaya sikimi o muhteşem deliğe sonuna kadar birkaç kere kökledim.Daha sonra ablam sıra bende diyerek sikimi yalamaya başladı.Resmen kuduruyordum.Öz ablam sikimi yalayıp içine alıyordu.Her fırsatta o göğüsleri mıncıklıyordum.Yaklaşık iki saat sürdü.İkimiz de çırılçıplak yatağımızda uzanarak sabaha kadar bu konuları konuştuk.Yine kimse bilmeyecek diye birbirimize söz verdik.Sonraki iki gün yine ayı şekilde geçti.Ablamın ailesi geldiğinde ilişki olayına giremedik ama ablamın annesi ve babasının olmadığı odalarda ablamın göğüslerine ve amına el atmaya devam ediyordum.Bu anlattığım olay tamamen gerçektir.Belki sapıklık diyeceksiniz ama napıyım.Kader de bu da varmış.Asla pişman olmadım,olmayacağım.Bu arada ablamla telefonda seks yapmaya devam ediyoruz.Haftaya izne ayrılıp ziyarete gidicem.Anlarsınız ya

1 yorum: