18 Aralık 2012 Salı

Teyzemin Amcığını Yaladım | Komşu Kızı Azmıştı Sikimi Yaladı Dö Yuttu 2013

Teyzemin Kızını Halamın Kızını Götten Siktim Götü Çok Dardı Dayımın Kızı Amcığı Kanadı Çok Hoştu Güzeldi Yalattı Bana 2013 En Güzel Popüler Sex Hikayeleri Burda

arkadasımın mutsuz annesi 2013

selam arkadaslar ben TEKİRDAĞ dan cem 28 yasındayım ve kendim ce hos birisiyim size bundan yaklasık 3-4 ay kadar ÖNCE BASIMDAN GECEN OLAYI paylasmak istiyorum özcan adın da yakın bi arkadasım var sürekli beraberiz en sevdiğimiz şey aksam ları onların evde film ve bilgisayar oyunları oynamak. annesi songül teyze 51 yasın da balık etli iri göğüslü ve bana göre hos bi bayan gerci o zamana kadar ilgimi cekmemişti yine bi aksam oyun oynerken ben tuvalete diye kalktım evlerin de tuvalet ve banyo yanyanay dı odadan cıktım ve wc ye doğru giderken banyonun önünden geciyordum ve kafamı yan tarafa yani banyoya cevirdim bi baktım songül teyze camasır makinasının önün de arkası bana doğru dönük bi şekilde domalmıs bi şeyler yapmaktaydı altın da dar siyah bi tayt vardı o an kalcaları o kadar harikaydı ki bakmaktan kendimi alamıyordum cok hosuma gitmişti am bi anda arkasını dönüp beni görene kadar ne yapıyosun cem diye bana sordu b
en de o panikle hiç wc ye gidiyorum diyerek cvplamaya calıstım ve utanarak wc den cıktım ve özcanım yanına gittim ama cok korkmustum acaba songül teyze özcana dermi diye ki neyse bişey demediğini anlamıstım ama benim aklım hala songülün koca götünde idi cok etkilenmiştim.ve gece evde yatarken songülün güzel götünü düsünüp 31 cekmek zorunda kaldım.öteki gün ben işten cıkıp özcana uğradım am daha işten gelmemişti kapıyı songül teyze actı ve özcan yok dedi am birazdan geleceğini ve içerde bekle istersen bekle dedi bende girdim özcanın odasına pc actım oyun falan oynarım diye ama aklım hep songül de.bi ara songül sigaraiçmek için balkona çıktıgını gördüm ben de dayanamayıp onun odasına girdim iç çamaşırlarını görmek istedim cekmecesini actım ve karıstırmaya basladım gözüme o ara 2 adet tanga ilişti cok sasırdım cünkü songül teyze uzun zamandır dul bi kadındı ve yası gereği bu tür seyler gi
yermi diyede kafam karısmıstı tam o sırada arkamı döndüm ve arkamda songül bana bakıyordu ve ben ne yapacagımı ve ne diyecegimi cok sasırmıstım songül neyaptığını sanıyosun diyerek bana sordu ben de hiç bişey diyemedim ve özür dileyerek ona DÜN AKSAM Kİ BANYODA ONU GÖRÜP ETKİLENDİĞİMİ VE DAYANAMYIP BU SEKİL BİŞEY YAPTIĞİMİ ANLATTIM ODA DÜN AKSAM Kİ HALİMİ ANLADIĞINI SÖYLEDİ BEN ODADAN CIKARKEN UTANARAK gel biraz oturup konusalım cem dedi ben de tamam dedim ve yatagına oturduk ve anlatmaya basladı uzun zaman dır dul ve mutsuzum dedi ve bi daha evlenmeyi düsünmediğini falan anlatti ve ben ona onu mutlu etmek istediğimi ve bunu yapabileceğimi söyledim oda buna kesinlikle böyle bişeyin olmayacağını söyledi ama ben son bi hamle yapp onu ikna etmek istiyodum ve dudaklarıa yapısıp öpmeye basladım o ne olduğunu anlayamadan cekilmeye calısıyordu ben daha cok yükleniyordum o direndikçe elimlede vucudunu oksuyodum
ama artık direnmeyi biraktı sadece nolur yapma cem diyordu ama ben durmak istemiyordum ikimiz de heyecandan zangır zangır titriyorduk onu öpüyor boynunu boğazını yalıyordum artık kendini iyice bırakmıstı sadece dediği sey yapma cem. bendevam ettim onu öpmeye ve yavas yavas üzerindekileri cıkarmaya iri kocaman göğüsleri gözümün önüdeydi sonunda ve hemen yumulup yalamaya basladım artık benim di ve tamamen onu soyup amcığını yalamaya basladım zevkten inliyordu hadi sik beni cem diyordu artık ama ben o olgun aciğin tadına doyamıyordum sonra onu yatağın ucuna oturttum ve bacaklarını omzuma aldım sikimi amına öyle bi yerlestirdim ki songül zevk cıglığı atmaya basladı sikim o kadar mutlu olmustu ki mutsuz songülüde mutlu etmiştim sonra onu domalttım ve dakikalarca o sekil siktim bi süre sonra ikimiz de inleyerek bosaldık. sonra toparlanıp kalktık bi süre sonra özcan da geldi bişey belli etmemek icin cok cabaladık sonra
gec oldu ben eve gitmek için izin istedim kalktım songül gelip kulağıma bi daha olmayacak dedi ben de yarın gündüz izin alıp gelcem yoksa seni cok özlerim dedim ve öbür gün geldim basta yine olmaz dedi am yine cok güzel anlar gecirdik 1 ay kadar önce de memleketleri olan samsuna tasındılar ben se burada yanlız kaldım benimle yanlızlığımı paylascak olgun ve mutsuz ask arayan kadın arıyorum msn adresim gokgok1@windowslive.com hanımlar msj larınızı bekliyorum…
 

merhaba ben 177 boyunda esmer bir gencim tanıtım yazılarını sevmem kısa kesmekte fayda var 24 yaşındaydım bir cafede oturmuş bulmaca çözerken karşıma dikildi oturmak istediğini söyledi buyrun dedim devamlı kendinden bahsediyor ve beni sanki tanıyor gibiydi birden bağırmaya başladı ne olduğunu anlıyamamıştım ilk başlarda ama ne kadar duyarsız olduğumu söyleyince isteğini sordum isteği beni tanımakmış tanışma faslı uzun sürdü artık sevgili gibiydik ilk sevgililer gününde portakal büyüklüğündeki göğüslerini emdirdi  cafelerde sürtüyorduk yalşaşık bir ay boyunca elimi dahi tutmayan kız artık yatağımdaydı deliler gibi öpüşüyorduk ama amcığına dokundurmuyordu birden beni kızdırdı ewden dışarı attım bi daha görüşmek istemediğimi söyledim yaklaşık 1 hafta görüşmedik sonra bir telefon geldi ağlıyordu konuşmak istediğini söyledi uzun uzun anlattı en sonunda tecavüze uğradığını falan dedi ben aşırı derecede kızmış bozulmuştum ama ewlenmesi gerekiyordu ewlendi de 2 yıl görüşmedik bir gün telefon açtı görüşmek istediğini söyledi eşinden ayrılmıştı ..hamileydi ve mutsuzdu böyle onu kabul edemiyeceğimi görüşmemizin imkansız olduğunu söylüyordum eskişehirde üni ye gitti geldiğinde görüşme fırsatımız olmuştu ama ne görüşme kartal sahilde ellerim amında onun elleri sikimde 3 saat okşadık birbirimizi en sonunda çıkmaya başladık temmuz sıfırbeşyüzotuzyedialtıyüzaltmışüçondokuzyetmişyedi ayında ben uzun süren bir seyehatten geri döndüm ve ew boştu çağırdım geldi içeri girerken çok ürkek davranıyordu odamı gösterdiğimde dudaklarımız birbirine kitlendi ayakta sevişiyorduk sevişmiyor birbirimizi emiyorduk resmen soyunduk çırılçıplak kalmıştık yapamıyacağını 2 yaşında bir kızı olduğunu söyledi ama ok yaydan çıkmış sex hikaye benim 17 cm lik junior harekete geçmişti amcığının üzerinden gidip gelirken birden kendi elleriyle tuttu ve içine aldı çok dar ve sıcaktı içi bendeki lanet olası geç boşalma problemi yeniden baş gösterdi ağzına veriyor içine girip çıkıyordum ahhlamaları ohlamaları duvarları yıkıyordu bir dqakika yarrağımdan ayrılmıyor devamlı sik beni diye yalvarıyordu en sonunda göğüslerinin arasına git gel yaparken boşaldım.. doyumsuz devamlı istiyordu keşke bana sen tecavüz etseydin sen bozsaydın beni diye mırıldanıyordu bacaklarının arasına her gidiş gelişimde sırtıma bir tırnak daha giriyordu sik beni aşkımmm boşal içime doldur bu amcığı diyip duruyordu..2 sene siktim onu arabada ormanda ewde sinemada banyoda heryerde siktim en sonunda ewlenelim dediğinde siktir çektim..aradan 2 ay geçti beni bir adam aradı ben onun nişanlısıyım dedi bir daha arama ...iyide ben onu hiç aramadım kii..2 gün sonra ondan telefon daha geldi ewleniyim rahat rahat ewimde sikişiriz diye ewlendi şimdi hamile 4 aylık ama kimden belli değil çaktırmadan dna testi yaptıracağım acaba ben mi babasıyım ewlendiği adam mı hala sikiyorum be yarrak bende olduğu sürece devamlı sikerim onu ....ist dullar ve ewli kaçamakçı bayanlar tercihimdir.....                                                                                                                     ASKER BENİ PARÇALADI DİNLE  selam,yaşım 23,ankarada universite okuyorum,pasif gayim ama kimse ihtimal dahi vermez gay olduguma,ve dahası hic kimseyle beraber olmamıstım daha,artık birileriyle olmam gerektigini dusundum ve chatten bir askerle tanıstık,asker oldugu icin net yoktu tel den gorustuk yaklasık 20 gun ama cıkamadı bir turlu,ve yaklasık 2 hafta ses seda kesildi bundan,bir gun oylesine msj attım baktım tel acık o da cvp verdi kimsin diye,ben de nasıl unuttun beni hani sevişecektik filan,o da tamam olabilir dedi,amdan veriyo musun diye msj atınca şaşırdım şaka mı yapior diye,ben de götten veririm anca am mı var sanki diye msj attım.megerse konustugum asker terhis olmus tel kartını arkadasına vermis numaramı da silmiş,ben de msj atınca adam da anlamıs gay oldugumu ve caktırmadan msj attı,megerse o da azmış zaten,delik olsun da nasıl olursa oldun diyenlerden.sonra acık acık yazdı ben o degilim ama istersen ben seni daha iyi beceririm diye msj atınca ben de tahrik oldum,ha o ha bu ne fark eder artık başıma vurmuş,zaten digerini de görememiştim.yaklasık bir hafta bunla da msjlaştık,her gece en az 20-30 fantazi dolu msj atıyordu,ve artık benle olmak istedigini dayanamadıgını yazıyordu.gay degildir ama msjlarımdan tahrik oldugunu benle yatmak istedigini yazıyordu,çılgına döndügünü duşta beni düşünerek orgazm oldugu yazıyordu.nys bir hafta sonu ev ayarla geleyim dedi,tam da haziran tatiline denk geldi,2 arkadas kalıyorduk evde,arkadsımın sınavları erken bitmişti ve memleketine döncekti,ben de bu fırsatı degerlendireyim dedim ve ona cumartesi gel dedim,ev adresini verdim ve tamam dedi,ve nihayet cumartesi geldi ve eve yakın bi yerde bulustuk,bir de nolsun 1.77 boylarında iri yarı kaslı,esmer müthiş bir asker cıktı karsıma,hemen yanına gittim tanıttım kendimi ve yola koyulduk.o da beni begendi sandıgımdan daha iyi cıktın dedi,ben de 1.76 boylarında cogu erkegin yakısıklı naber diye hitap ettigi biriyim ama kimseyle olmadım bugune kadar,nys hadi eve gidelim bir an önce yanıyorum dedi,dar kotunun altında kabarmış siki gözüme ilişti anlaşılan epeyce büyüktü.Mevsim de yazdı ben de üzerimde tshort ve altta buz mavisi kot,gözlük yani ciks giymistim,ve eve kavustuk içeri girer girmez kapıyı kapamadan hemen elini kalçama sert bir şekilde attı ve oh mala bak dedi,ben de bi hoş oldum heyecanlandım,kalbim attı hemen,kapıyı kapadım.yavrum bugun seni parçalicam karım olacaksın dedi.Salona geçer geçmez arkamdan kollarıyla birden sardı beni ve koltuga attı üzerime abandı yavrum seni bir fahişe gibi sikicem inleticem seni,erkek nasıl olur gör dedi,ben de bu laflardan daha da tahrik olmustum.Ellerini kotumun altından içeri koydu ve pamuk gibi göt,cok taze şimdi bu götü bir coşturayım da gör dedi,nefes alışları ensemdeydi acayip tahrik olmustum.Ensemi yalamaya başaladı cok tatlısın bugun benim karım olucaksın içine boşaldıgımda uçacaksın tatlı götüm benim dedi ve üzerimde daha da agırlastı götümü elliyor yavastan kotu asagı cekiyodu ve götüm biraz acıkta kalınca vavvv süper göt bu götü sikmek benim için zevk dedi ve beni soymaya basladı hızla ve cısılcpılak kalmıstım kanepede o da üzerimdeydi ve o da soyundu ve ne göreyim tahmin ettigim gibi büyük ve kalın bir sik,müthişti.ve sikini agzıma aldım ilk defa bakıyodum tadına müthiş heyecanlıydım elim ayagım titriyordu,o da bunu görünce yavrum sen kocana kavustun rahat ol deyince rahatladım biraz ve sikini yavastan yavastan agızma köklemeye basladım o da mütiş zevk alıyodu ki hemen inlmeye basladı,hadi yavrum devam et ucur beni diyodu,ve gel git yapmaya basladı agzımda,dudaklarım kırmızı ve kalıncadır herkes dudaklarımı cok begenir nedense,o da sikimi dudaklarının arasına sokma müthiş zevk diyodu,ve elleriyle kafamı tuttu ve hızla agzımda gel git yapmaya basladı sanki bogulacaktım,ama o uçmustu ve en az 15-20 dk agzıma gel git yaptı,bir türlü boşalmıyordu,geç boşalıyormus genelde.ve dayanamdı artık ve birden agzıma boşaldı,dondum birden agzımda sıvımsı bir şeyler vardı,ilk kez yaptıgım birşeydi,şaşırdım acıkcası.ama o inleye inleye agzıma boşalmıştı derin bir ohhh vekti,ve hadi yavrum bu parlak götü sikmenin zamanı dedi ve dudaklarıma gömülüp şimdi de götünde kaybolmak istiyorum benim ol dedi ve götüme bir kaç tokat attı ve hadi yavrum bu göte pompalamak istiyorum seni ucuracam dedi ve arkama geçti birden beni kucagına aldı sikinin üstüne oturttu,acıkcası ben de artık itiyordum onun içime girmesini,cunku cok hoş sevişiyordu,ve ilk olmasına ragmen rahatlamıstım bayagı cunku guven veriyodu.Elleriyle kalçamı iki tarafından tuttu ve götümü aralaı iyive deliğimi yalamaya başladı,müthiş bir şekilde dil atıyodu ve sanki bir kadınla sevişiyordu,onun bu kadarını yapıcagını tahmin etmiyordum ama işi biliyordu ve dahası benle sevişirken zevk aldıgını söylüyordu.Deliğimi iyice diliyle ve parmak atışlarıyla açtıktan ve krem sürdükten sonra o kalin sikinin pembe pamuk gibi başını birden dayadı götüme,ben irkilince ellerimi tuttu ve arkamdan beni kavrayıp kendini kocana teslim et dedi ve briden götüme kökledi müthiş bir şeydi,bi an noldu anlayamadım nerdeyse bayılcaktım,beni sımsıkı tuttu ve rahat ol artık girdi birkez,gevşe dedi.yaklasık 5 dk öylece içimde durdu kendime geldim briaz ve yavasca içimde gel git yapmaya basladı,cok acıyordu anlatamam,ama alışınca bırakmak istemezsin dedi ve ve götümde sanki karıncalar yuva kurmus da gidip geliyolar gibi bişilerdi,ama o hızlanmaya başladı ve pompalamaya başladı durmakszın ben de inliyordum elimde olmayarak ama apt oldugu için sessiz olmak zorundaydım,o da inleye inleye sikiyordu beni,yavrum süper götün var,bu göt artık benim diyerek daha da hızlnamya başladı,bir yandan da götüme şille atıyordu setce,daha da tahrik oluyordum,artık köküne kadar götümdeydi taşaklarını götümde hissediyordum şak şak sesler geliyordu.müthiş seslerdi artık ikimiz de uçmuştuk ben de sikilmeye alışmıştım,ve ani bir hareketle domalımış pozisyonda beni sikerken birden uzandi ve götümü elleriyle tutarak yukarı aşağı indirip üzerinde zıpla dedi ve o şekilde sikmeye başladı,boylesi daha zordu ama müthiş zevk veriyodu ve hızla alttan pompalamaya başladı,gercekten cok hızlı pompalıyordu zor dayanıyordum ve birden içimde ılık bişeyler hissettim,içime boşalmıştı derin bir ohh daha cekti,öylece birkaç dakka durduk ama tekrar hızlanmaya başladı ve çıkmak istemiyorum bu götten dedi,sonra da ayaklarımı arkadan tutup kaldırdı ve o da yatakta ayaga gecti ayaklarımı yatagın en ust kısmına denk getirtti o da ayakta bacaklarımı açtı ve beni havada sikti,yaklasık 5 dk bu pozisyonda sikti ve içime boşaldı,ilk kez bu kadar erken boşalıyorum sayende yavrum dedi ve beni yataga bıraktı ve yaklaık bi on dk uzandık birdenkulagımı yalamaya başladı oyle bir yalamaya başladı ki nerdeyse kulagımdan içeri girecekti,boynumu yaladı mem uçlarımı ısırmaya başladı,en az üç güm geçmedi ısırık izleri ayrıca:)kısacası o gün cok üç posta attı,bir kez de agzıma boşaldı,müthişti acıkcası,ikimizde hem seişmiştik hem de sikişme boyutunu yaşamıştık,ikisi bir arada yani,ve o gün uguruladım ama bitmedi öyle herkesin ki gibi.bu aşk maceram 2008 haziranda basladı ve hala sürüyor ta ki onun askerligi bitene kadar,onun karısı oldum,fırsat buldukca bana geliyor,deli gibi beni seviyor,tabi ben de ondan baskası dısında kimseyle asla olmadım ve olmam da.çünkü onu seviyorum,erkek gibi erkek yani,hem seviyor hem sikiyor,ikisi bir arada,sanırım o beni onun sevdigimden bile daha cok seviyor,bi an bensiz olmuyor hep arıyor msj atıyor,yani oldu mu böyle olsun ya d hic olmasın dimi arkadaslar:)                                      TEYZEMİ ZORLA BECERDİM DİNLE 2013
Selam...Öncelikle kendimi tanıtayım.Ben 23 yaşında 1.78 boyundayım.Adım Mert..Teyzemin 24 yaşında,dolgun.büyük memeli,güzel popolu seksi bir gelini var.Adı Gül.Gül aynı zamanda hemşire.Beyaz pantolon ve gömleğiyle manyak seksi oluyor..Birgün üniversiteden eve gidiyordum.Yolda Gülle karşılaştım.O da işten eve dönüyormuş.Üzerinde manyak dekolteli bir bluz vardır.Göğüsleri cok seksi duruyorlardı.Gülün zaten cok seksi bir sesi de vardı.Benden bir yaş büyük olmasına ragmen ben ona gül abla diyordum..Yolda yürürken aynı anda konuşuyorduk.Bana okulun nasıl gittiğini sordu..Bende Valla Gül Abla dersler cok agır sınavlardan canım cıkıyor filan dedim..Bana derslerim agır oldugundan senin şimdi sevgilin filan da yoktur dedi..Valla yok dedim Gül abla..Derslerden sevgiliye zaman kalmıyor ki dedim..Aman bosver zaten sevgiliyi sen derslerinle ilgilen dedi bana..Daha sonra onun evinin önüne geldik..Beni eve çağırdı..Gel sana bir şey ikram edeyim dedi.Hakan abin(kocası) daha işten gelmemiştir dedi..Ben yok eve gideyim dersim var dedim..Israr etti ama ben girmedim eve..Zaten aklımda kötü bir şey de yoktu..Sonra eve dogru giderken annem aradı.Oğlum mert teyzende bir şey var okuldan gelince uğra onu al bana getir dedi..Teyzem gül ablanın üst katında tek basına oturuyordu..Anne ben onları geçtim tekrar dönemem filan
dedim.annem önemli filan diyince dönmek zorunda kaldım..Teyzemin dairesinin kapısını defalarca caldım..Evde kimse yoktu..Sonra alt kata indim..Gül ablanın kapısını caldım belki teyzem oradadır diye..Gül abla kapıyı actıgında küçük dilimi yutacaktım..Üstünde vücudunu saran göğüs dekolteli bir bluz altında dar bir kot pantolon vardı...Aaa mertcim hoşgeldin geçsene dedi.Ben yok geçmeyim dedim annem yolladı teyzemde bir şey varmış da teyzem burada mı dedim..Gül abla teyzen hakan abinle bir yere kadar gittiler yarım saat sonra filan gelirler dedi geç içerde bekle dedi..bende kabul ettim ve içeri girdim.gül ablanın 3 yıldır cocugu olmuyordu bu yuzden evde yalnızdı.gül abla bana çay kek getirdi.yemekte getireyim mi dedi ben yok sagol gül abla ben evde yerim dedim..gül abla mertcim benim içeride işim var sen TV izle ben geliyorum dedi..ben tamam gül abla sen git işini yap dedim..10 dk sonra gül abla bana seslendi..mertcim gelir misin dedi..ses yatak odasından geliyordu..bir baktım gül abla geceliğini giymiş..şaşırdım noluyoruz diye düşündüm..gül abla mertcim gelsene dedi..içeri girdim..beni yatagın ustune oturtu..mertcim biliyorsun dedi hakan abinle cocugumuz yok..defalarca doktora gitmemize ragmen olmadı..hakan abinde hiç sperm yokmuş dedi..Ben bir yandan olacakları anlıyordum ve kızarmaya başladım..Üzüldüm diyebildim ancak..Mertcim teyzen sey diye dusundu..burada gül ablada kızarmaya başladı aslında ben itiraz ettim ama baska caremiz kalmadı mertcim valla filan dedi..sonra mertcim teyzen düşündü eger senle bir kere ilişkiye girersem cocugum olabilir filan dedi artık ben şoktaydım..nasıl yani filan dedim hakan abi bunu anlamayacak mı filan dedim gül abla hakan abine hiç spermi olmadıgını soylemedik..teyzen ona bir yöntem varmıs tek bir spermin olsa bile cocugun olabiliyormus filan dedi diye anlattı bana gül abla..ben kızarıyordum ama bir yandan da gül ablanın gecelikten görünen sütün gbi bacakları ve dekoltesinden görünen iri göğüslerini görünce sikim kalkmaya başladı..gül abla bana bugun seni bekledim karşılaştık numarası yaptım seni eve davet ettim ama gelmedin bu yuzden teyzen anneni aradı ve bende önemli bir şey var merti yolla alsın diyerek tekrar senin buraya dönmeni sagladı dedi...artık sikim o kadar büyümüştü ki pantolon canımı acıtıyordu..ama ben hiç o şeyi yapmadım dedim..gül abla bana zor degil yeter ki sen kabul et bunu kimseye anlatma dedi bu sır olene kadar ben sen ve teyzen arasında kalacak dedi..ya dedim hakan abi eve gelirse..gül abla teyzen onu iş çıkışından sonra oyalayacak dedi..ben artık içimdeki sikme arzusuna dayanamayarak başıma bela aldıgımı bilmeme ragmen kabul ettim...gül abla sonra tamam dedi ve yataga uzandı geceliğini sıyırdı ve kıllı amı direkt ortaya cıktı...hadi ustunu cıkar ve gel dedi..ben hemen pantolunumu cıkardım artık sikim kilodumun içinden çok net belli oluyordu..kilodumuda indirdim ve yataga geldim..bu ilk karı sikişim olacaktı..gül ablaya göğüslerni açabilir misin dedim o bana mert unutma bu bir kez olacak amaç zevk almak değil sadece cocugumun olması dedi bende ama tahrik olmam için filan dedim yoksa tam kalkmıyor filan dedim o da kabul etti ve actı göğüslerini manyak super dik iri göğüsleri vardı...ben yarağımı amının hizasına getirdim ama bir türlü içeri sokamadım sonra gül abla sikimi tutup amına hizasına getirdi..hadi dedi ama bunu soylerken oyle seksi soylediki ben tüm gücümle içine girdim ve bir ah sesi geldi..ilk defa bir amın içindeydim ve sıcacık kaygandı..yavaşça cıkardım ve tekrar soktum yine ah diye bir ses geldi..sonra sokup cıkarıyordum gül abla inlemeye basladı..cok güzel mert böyle devam et dedi..ben iki bacağımı omuzuma atıp artık gövdemle bastırıyordum yaragımı sanki her seferinde daha derine sokmaya calısıyordum bir baktım gül abla inlemeleri yukseldi ve bir eliyle klitorisini oksuyor diger eliyle de göğsünü sıkıyordu..ben gül abla biraz da domal dedim o kabul etti yüzüstü yattı ben artık onun muhtesem kalcalalrını ve sırtını gormeye basladım ve sikimi amına bu sefer kendim soktum ve tekrar inlemeye basladı gül abla giderek hızlanıyordum ve sikim birden amından cıktı ben tkrar amına sokmaya calısırken birden dar ve sıkı bir yere hızlıca girdim gül abla bir bagırdı anlatamam birden bana döndü ve bir tokat yapıştırdı sen napıyorsun hayvan dedi..seni insan sanmıştım filan dedi..ben noldu filan derken götüme niye sokuyorsun filan dedi ben ne yaptıgımı anlamıştım valla bilerek olmadı filan dedim bu sırada korkudan ereksiyonu kaybetmeye basladım ve tekrar ilişkiye girmeye calışınca bir turlu dikleşmedi sikim..gül abla amıma sür büyür dedi ama sürünce hafif büyüdü hadi sok dedi bir turlu sokamadım tam sertlik olmadıgından gül abla hala göt olayından ötürü bana sinirliydi ve sanırım götü acıyordu sonra kalk ayagı dedi sertce ben yataktan indim ayakta bekliyordum yanıma geldi çömeldi ve sikimi agzına öyle bir aldı ki sikim hemen dimdik oldu manyakk yalıyordu sonra tamam dedi ve yataga geip domaldı sakın götüme bir daha sokma dedi ve sikimi eliyle tekrar amına soktu ben tekrar amın sıcaklıgını hissettim ve git gellere basladım..giderek sertleşiyordum gül ablanın sesi bu sefer cok cıkmıyordu hala kızgındı bana sanırım ama ben bosalmaya yakın o da inlemeye basladı ama ben nedense tam bosalacakken sikimi birden cıkardım ve götüne bosaldım...gül abla birden döndü bana napıyorsun salak mısın diyerek küfür etmeye başladı ben yeter be senin sex kölen degilim ya adam gibi sevişirsin ve her istedigimi yaparsın ya da ben bu işte yokum diyerek resti cektim..gül abla mal mısın sen ne sevişmesi burada sevişmiyorzu senin sadece spermini istiyorum lanet herif dedi..bende sinirlendim o zaman götünün üstünde dedim al kendin amına sok dedim..tam kapıdan cıkacakken tamam gel dedi ne istiyorsan yapacağız dedi..sonra ben gittim bunun dudaklarından öpmeye başladım boynunu göğüslerini emmeye başladım sonra giderek amına dogru indim demin siktigim amı yalamaya basladım dilimi amına sokuyordum ilk basta soguk davranan gül abla giderek amını yalayan basımı ellerinin arasına almaya basladı...sonra ben ona sıra sende gel deminki gibi yala dedim geldi tekrar yalamaya basladı ama bu sefer cok iyi yalayamadı deminki gibi ve bir muddet sonra hadi artık sok bitir bu işi dedi hayır dedim önce götünüde sikeeğim dedim ne siktir git dedi pislik defol allah belanı versin bana dedi tecavüzcü pislik dedi bende tamam paşa gönlün bilir diyip cıkacakken tamam dön tamam pislik dedi ve döndüm tükrügümle
sikimi ıslattıntan sonra götüne soktum gül abla artık acıdan inliyordu ama ben deminkinden daha cok zevk alıyordum bosalmadan cıkar amıma sok dedi ben tamam dedim tam bosalacakken cıkardım sikimi gülün amına soktum ve deli gibi bosaldım amının içine...bir müddet yatakta oyle durduk..gül abla bir kere daha yapacağız dedi ama bende derman kalmamıştı ne dedim bir kere daha mı evet dedi gül abla emin olmalıyız dedi 10 dk dinlen ben mutfaga gidiyorum dedi ben yatakta cırılcıplak yatıyordum 1 saat gecmişti ve ben hala donmemiştim eve annem arıyordu oglum nerdesin dedi anne dedim teyzem evde yokmus bende gul abladayım teyzemi bekliyorum dedi annem ok gec kalma baska zaman alırsın dedi bende tamam dedim geliyorum dedim..gül abla içeri geldiginde elinden kelepce ve kırbac vardı bu ne ya dedim bana madem fantazi seviyorsun o zaman oyle yapacağız dedi bunları hakan abinle kullanıyorz dedi ben annem aradı cok kalamam dedim gül abla zaten işimiz cok surmez dedi...beni yataga kelepceledi ve kırbacla vurmaya basladı ama oyle bir sert vuruyordu ki demin yaptıklarımın cezasını alıyordu sanki dur yeter vurdun dedim pislik bu deminki yaptıgın için dedi ben çöz beni fahişe senle bir daha ilişkiye girmem gdiyince öye bir sertce vurdu ki kırbacı kırbacın izi göğsümde kaldı..artık kontrol bende dedi ve üstüme cıktı eliyle sikimi kaldırdı ve üstüne oturdu ve üstümde git gel yapmaya basladı giderek hızlandı ve sikim ısınmaya basladı gül ablada inanılmaz inliyordu ve tam bosalacakken ustume oturdu ve kalkmadı spermlerim amının içine dogru fıskırdı..sonra beni çözdü ve tamam dedi şimdi defol ve yuzume gozukme dedi inanın o durumda inanılmaz seksi gözüküyordu ama sikecek halim kalmamıstı hemen ustumu giyip evden cıktım eve gittigimde annem ne bu hal ter içine kalmışın diyince kopek kovaladı anne bende kostum dedim teyzemin işi cıkmıs gelmedi bende cıkıp geldim dedim annem iyi ypmısın seni dersinden de alıkoydum filan dedi ustume degistirip dusaldım akşam olayları dusunurken bir masturbsyon yapıp 4.kere bosaldım...ve sonra uyuyakalmısım..umarım gül ablanın cocugu olmaz ve bir kez daha bana ihtiyac duyar:

0 yorum:

Yorum Gönder