27 Ocak 2013 Pazar

2013 Yeni çıkan Erotik Sex Hikayeleri 2014 En Güzel Erotik Hikayeleri

2013 En Popüler Hikayeleri Oku 2014 Liseli Kızların Başınd gEçen Hikayeleri Oku Dinle 2014     liseli porno



Üniversite öğrencimin amına koydum


merhaba arkadaşlar ben enes. 188 boyunda 81 kilo bakımlı birisiyimdir. Üniversite ögretim görevlisi olarak çalışıyorum. Derslere giriyorum yaşları kendimden çokta küçük olmayan gençlerle sürekli iletişim içindeyim. Özellikle bayanlarda nasıl bir anlayış varsa sürekli hocalarına çok farklı istekle bakıyorlar.gerçek türk pornoları nda oynayacak kadra sexy biriyimdir. hatta geçenlerdeadult filmde oynama teklifi geldi ama kabul etmedim. Bende uzun boylu geniş omuzlu yakışıklı birisiyim. Sınıfta kızların sürekli bana bakarken daldıklarını ve hatta bazılarını bişeyler hayel ettiklerini fark ederim. Sınıfta yüzümden çok omuzlarıma başka yerlerime hatta baştan aşagı süzen kızlar çok fazla olur. İşim ve kendi prensibim geregi bu kızlara asla aldırış etmem ama bazende oluyor ya insan dayanamıyor erkeğiz sonuçta başımdan bu şekilde geçen bir olayı anlatacagım.. labarotuvar dersine giriyorum birkaç hafta üst üste iki kızın önde oturarak beni izlediğini fark ettim ses çıkarmadım.. ama uygulama yaptıgımız sırada yanıma yaklaşıp kalabalaıkta ellerini elime göturuyorlardı.. farkedilecegını bildigim için deney yaptıgımız yerın hemen yanımda odam vardı kızları çıkışta odama 
çagırdım..kızların hiç yüzüne bile bakmadan konuyu bile söylemeden bu olanları tekrarlamayın dedim ve çıkın dedim. Bu davranışım onları daha da hırslandırmiş olacak ki haftaya birisi şarısın uzun boylu olan kız sort esmer dolgun kız ise etek giyerek gelmişti derse.. yine iş peşindelerdi belli..beni şarısın kızlar her zaman etkilemiştir ama esmer dolgun olan o kız derste beni resmen cıldırttı. Vucudunun bu kadar fıt oldugunu hıc dıkkat etmemıstım sadece goguslerı ve kalcaları dolguldu en onde resmen bana bacak show yapıyordu..ders bıtmek bılmıyordu bacaklarına baktıgımıda fark etmeye başlamıstı kı daha çok acıyordu zaman zaman yaragı kalkıyor kızlar farkedınce dersı erken bıtırdım ve hemen odama geçtim.. odamın kapısı sınıfın içindendi ve iki üç dakika durduktan sonra sınıfın boşalmadıgını farkettım. Kızlar konusuyorlardı. Ve duydugum kadarıyla benı once hangısı ayarlayacak dıye ıddaya gırmıslerdı delı olacaktım esmerı sikmeliydim ama herkesın duyma ihtımalı cok yuksektı.kaybeden herkese anlatırdı.çok dusundum olmayacaktı iş hayatımı riske edemezdım diye düşünürken kızlar odaya geldı ayaga kalktım kızlar cıkıyorum dedım ama uzerıme geldıler gecen hafta ıcın ozur dıleyecegız affedın hocam dedıler ben yok onemlı degıl cıkacagım dedım ve onları dısarıya dogru ugurladım yollarken esmer hatunun poposunda dısarıya dogru ıttım dondu ve gulumsedı.. kafaya koymustum o taş gibi götü o gün sikmeliydim. Odadan çıkan kızları arabam ile takip ettim ayrıldıkları noktada esmer arkadaş (esra) ın yanına yaklaştım ve gidecegın yere bırakabılırım dedım. Şaşırdı etrafa baktı ve hıc dusunmeden arabaya oturdu bekleyecek hıç zamanım yoktu istersen evde sana kahve söyleyeyım esra dedım.. esra dışarıda içseydık deyınce ne istedigini biliyorum duydum dedım ve eve dogru surdum.. eve geldık hıc konusmadan arabadan ındı ve evıme cıktık.kapıdan içeriye gırer gırmez kıvırcık uzun saclarından yakalayım sız neyın pesındesınız orospu deyıp dudaklarına yapıstım. Ne oldugunu anlayamadı dudaklarını emıyorum ancak bırkac dakıka sonra o da opmeye basladı dılımı emıyordu..öpusurken ellerım dolgun goguslerındeydı.. bıran önce badısınden kurtulamak istıyordum ve hemen cıkarttım memelerı sutyenden tasıyordu dudaklarından boynuna oradanda goguslerıne ındem sutyen uzerınde yalıyordum taşan yerlerını..gercekten cok ıyıydı elını hemen sıkıme goturdu..bende etek altından amını ellemeye başladım.fındık kadar amı vardı ve ıhlamaya başladı hemen.. sütyenini çıkartım ve guguslerını en az yarım saat emdım kahverengı uçlarını durmadan ısırdım muthış zevk alıyordu.. o dulgum memelerı avuclarıma alıp bırbırını vura vura onu bagırttım..sonra o sikimi çıkarttı ılk gordugunde korku ıle karısık mutluluktan hocam bu dedı J bende dırek agızına ıttırdım.. ıyı sakso atıyordu.. bellı kı daha once epey yapmıstı bunu yırmılık cıtır.. huyumdur kı ama gırmeden once bosalmak ısterım yaklasık 15 dakıka saksodan sonra yaragımı dolgun sekıllı ama yumsacık muhtesem memelerının arasına soktum. Bır ıkı dakıka o koca memelerın arasında gıdıp geldıkten sonra yuzune goguslerı kasırık bosaldım her yerı döl olmuştu..daha sonra o esmer tenıne super yakısaN pembe mını etegını hıc ellemeden kılodunu cıkarttım ve kolcuga oturttum.bacaklarının arasından amına ulastım ve dakıkalarca yaladım.. delı gıbı dıl darbelerı atıyordum ıinim inim inlıyordu kucuk orospum benım..sonra dılımle onu oyle bır orgazm ettım kı sankı yıllardır yapmıyordu tıtremesı bes dakaıka surdu hocammm hocam dıye dıye.. kendı ıstemıstı yapacak bırseyım yoktu kı benım kolelıgımı yapacaktı hemen onu alıp duşa goturdum etegıde hala duruyor soguk suyun altına ıkımzıde soktuk ve yaragımı agızına verdım bıraz buyutunce saçlarından onu tutup duvara yasladım yuzu duvara donuktu ellerıyle duvara tutundu ben arkasına donugum mını etegı kaldırdım sonra o dolgun koca gotunu ellerımle ıkı yana dogru actım ve arkadan bıraz am ve gotunu yaladım. Kıvama gelmıstı am suları..arkasından gotunun kabalarını ıkı yana ayırarak uzun yaragımı amına dogru ıteledım bagırmaya basladım hocam dıye sonra olmayacak dedı ama dınleyen kım sonuna kadar ıtırdım ınleme seslerı arasında hayatımda en cok zevk aldıgım amdı yaklasık 20 dakıka ıcınde gelıp gıttım bır an bıle mıyaklamayı kesmedı kedı gıbı gibi inliyordu süreklı bu bana daha çok istek verıyor daha hızlı gıdıp gelıyordum daracık amında bır sure sonra o ınlemeler anırmaya donmustu tekrar bosalıyodu anıra anıra muthıs bır karıydı benı zevkın doruguna cıkarıdı bir sure sonra bende bosalacaktım genc olusundan korkup ıcınden cıkartıp kalçalarının uzerıne bosaldım ıyıkı bunu yapmısım korunmuyormus kucuk kaltak.. o dakıkaya kadar konusmayan kız bana donup askım cok ıyısın gotumude sık erkegım dıyerek benı yalamaya basladı resmen cosmustu.. bende esrayı kucagıma alıp mutfak masasına oturttum sonra bacaklarını asagıya salıp gotune gırmeye çalıstım.. daha once hıc yapmamıs 15 dakıka ugrastım parmaklayarak genısletım sıkımı soktum ıcınekarı sankı zevk makınasıydı her yerde beı costuruyordu kalcalarını tokatlaya tokatlaya gotune bosalmıstım.. sabah bırısı bana sakso atarken uyandım nasıl bır azgınlıktı anlamadım aksam ona hayvan gıbı davranmıstım ama yıne benı ıstıyordu saksoyu attı ve ben yatakta sırt ustu yatarken yaragımın uzerıne cıktı zıplaya zıplaya sıktırdı kendını bana memelerı muthıs sekılde zıplıyordu onumde azgın otesı bır kızdı ve benı yıne bosalttı bana sureklı askım dıyordu fotograf cekılmek ıstedı bılıyorum kı ıddea kullanacaktı onu bır yerede elımden kacırmamak ıcın atık sevgılı degıl mıyız daha cok bırlıkte olacagız hep cekerız arkadasında gorur zaten bızı deyıp gecıstırdım kı aynı taktıkle sarısınıda elde etmelıydım J

Bakkalcının yarrağı çok tatlıydı                                          O gece parkta sikildikten sonra gece boyu karmaşık duygular içinde gel-git ler yaşadım. sonunda bunun bana zevk verdiğini kabul ettim..ertesi gün tekrar evime oldukça uzak olan avm ne gittim. giydiğim beyaz eteğimin içinde yok gibi duran tangam üzerimde askılı badi üzerine giydiğim ceketim vardı. eşarbımı da bağlamıştım. eee tabi o zamanlar zayıf ve incecik belim vardı.. geç saate kadar dolaşıp eve döndüm ama hiç birşey olmamıştı.deli gibi sex yapmak istiyordum.. kocam 2 ay sonra gelecekti.. aradan1 ay a yakın zaman geçti.artık amım iyice yarak istiyordu  masöztutup kendimi siktirmek istedim ama olmadı… üzerime eteğimi geçirdim altıma da külot giymedm. sütyen giymeden gömleğimi üzerime geçirdim. başımı da örtüp sokağa çıktım escort sitelerinde karılar gibi oldum yani … bir süre dolaştım hava karardı ama ne takılan ne taciz eden yoktu.. eve dönerken mahalle bakkalından alışveriş yapmaya girdim. bakkal sahibi 45 yaşlarında bir adam benden 20 yaş büyük. dikkatle memelerime bakmaya başladı. ben bakınca gözlerini kaçırıyordu. alışverişi bitirip ödeme 
yapmaya geçtiğimde yükün ağır oldu kızım ben de kapatıyorum. istersen yardım edeyim evine kadar götüreyim dedi. bende zahmet olmasın size dediğimde ne zahmeti diyerek acele ile dükkanı kapattı. birlikte hem yürüyor hem sohbet ediyorduk. eşi ölünce yalnız kalmış yalnızlık çok zor diyordu. bende ewet ben de yalnızım iyi bilirim. eşim ülke dışında 2 ayda bir gelebiliyor dedim. eve geldiğimizde poşetleri içeri alırken o da kapıda bekliyordu. buyrun size soğuk bişeyler ikram edeyim dedim. tereddütsüz kabul etti. ben eşarbı çıkartırken siz oturn ben üzerimi değişeyim dedim. yatak odasına gittim etek ve gömleği çıkarttım. çırılçıplak dolapta giyece bişeyler araken bakkalın kapıda durmuş bana baktığını farkettim.ama görmemezliğe geldim ve birşeyler arıyormu gibi yaptım. aynadan göz ucuyla bakıyor ve pantolonunun üzerinden sikini okşadığını görebiliyordum..sonra birden ona doğru döndüm. şaşkın bakıyor bişeyler söylemeye çalışıyordu..üzerime askılı bir tunik geçirip gel içeri geçelim dedim. kızmadınmı bana dedi yok kızmadım dedim. solonda koltuğa oturdum o da yanıma tv açtım ne içersin diye sordum. bana ben ne istersem onu içebilirmiyim dedi. elbette dedim ben senin amının suyunu içmek istiyorum. yıllardır karı sikmedim yarrağım kazık gibi oldu bi el atsan sevaba girersin dedi. ve memelerimi elleriyle eze eze sıkmaya başladı uçlarını ısırıyordu. ben o anda zaten herşeye hazırdım…üzerimi çıkarttı beni kanepeye yatırıp her yerimi deli gibi yalıyordu. bi anda durdu ben boşalıcam dedi. pantolonunu çıkarıp amıma girdi iki gidip gelmeyle çkarıp göbeğime boşaldı. öyle hızlı nefes alıp veriyorduki ölecek sandım normale dönünce kalktım banyoya gittim ben banyodayken yanıma geldi beni sabunlamaya başladı. kalçalarımdan amıma doğru elini uzatıyor amımı parmaklıyordu. doymadınmı sen dedm. hayır böyle körpecik bir ama nasıl doyulur diyordu.duralanıp çıktım beni yatağa götürüp yine yalamaya başladı. o gece sabaha kadar beni öyle bir sikti ki yılların acısını çıkarır gibiydi. sabah gün doğmadan çıktı. aradan az bir zaman geçmişti bakkala gittim içeride müşterileri vardı beni bekletti. dükkan boşalınca kapıyı kiilitleyip arkaya geç dedi. ardiye gibi bi yer. heme sikini çıkartıp yalarmısın dedi. yalamaya başladım. aynı parkta siken adam gibi beni dolaba dayadı ve amıma girmeye başladı.uzun sürmüştü bir türlü boşalmıyordu. sonra sandalye ye oturum beni kucağına aldı..korunuyormusun dedi ewet dedim iyi amını doldurcam dedi..amıma sikini bastıra bastıra boşaldı.. temizlenip kalktık o dükkanı açtı alacağımı alıp parasını uzattığımda dükkan senin senden para almam. dedi. şaşkın bakarken ee o kadar sikiyorum bırak para almayayım dedi. sen bişey lazım olduğunda telefon et. ben getirir seni de sikerim dedi…çıktım ve evet kendimi bu elimdeki poşetlere satmıştım…. giderken sikildiğim parktan geçtim biraz dinlenmek için oturdum ama öylesine dalmışım ki hava kararmış park boşalmıştı. tam kalktm giderken karşıdan gelen adamlardan biri işte bu karıyı az ilerde domaltıp becerdim diyordu. başımı kaldırdım o adam yanında kendi yaşlarında biri daha poşetlere yapışıp yardı edelim dediler. ne olduğunu anlamadan gel orospum seni bi daha sikeyim.. karanlık ve ağaçlık olan yere götürdüler. gömleğimin düğmelerini açıp memelerimi emmeye başladı. arkadaşı abi bana da düşermi yaaa diyordu.. eteğimi külotumu gömleğimi çıkartıp beni soydular ben birinin yarrağını emerken diğeri arkamda amıma giriyordu.tam 3 saat boyunca beni siktiler.. eve girdiğimde saat1 i geçiyordu.ama beni takip ettiklerinden habersiz…….

15 Eylül 2012 Cumartesi


Sevgilimi arkadaşımla beraber siktiK                              merhabalar normalde bu hikayeyi anlatmazdım ama bu siteye kanım kaynadı ve hikayemi paylaşıyorum, ben yusuf. 24 yaşında üniversite öğrencisiğim. selin adında çok tatlı bir kız arkadaşım var hani yabancı pornolarda olurya sarışın taş gibi kızlar, işte öyleydi. Üniversitede tanıştık ve 2 yıldır beraberiz. Selinle tanıştığımda kapalı bir kızdı. Üniversiteye daha yeni başlamıştı. 1 senede bir insan ama bu kadar değişebilirdi. Selin kapalı olmaktan çıkmış ve neredeyse bir hayat kadını gibi giyinmeye başlamıştı. Zaten ailesinin zoruyla kapanıyordu. Benim için farketmezdi zaten kapalı olmasını istemiyordum. Selinle tanıştığımız ilk yıl porno izleyip hep öpüşür sevişirdik. Kızlığını bozmam 1 yılımı aldı. Selin kadınım olmuştu. Onu her fırsatta evime alıyor çatır çatır sikiyordum. Birbirimizi çok seviyoruz ve evlenmeyi düşünüyoruz. 1 yıl boyunca sikişlerimiz düzenli devam etti. Daha sonrasında sikişmek bizim için sıradanlaşmıştı. Farklı fanteziler arıyorduk. Birgün izlediğimiz bir pornonun
etkisinde kaldık. Pornoda adam karısını arkadaşıyla paylaşıyordu. Bu video beni nedense çok tahrik etmişti, kızın yerine sevgilimi hayal ettim ve inanılmaz zevk aldım. Bunu seline anlattım ve sen ciddi misin nasıl öyle birşey düşünürsün dedi. Daha sonraki sikişlerimizde o videodaki gibi fanteziler kurduk. Yine bir gün selini sikerken Selinin de fanteziden zevk aldığını anlamıştım. İstersen bir arkadaşımı eve getirip seni beraber sikebiliriz dedim sonunda. Selin biraz afallayıp durduktan sonra zevke gelip daha da güzel sikişmeye devam etti. ikimizde boşaldıktan sonra uzandık ve sigara yaktık. 1 dakikalık sessizlikten sonra tamam dedi beni o videodaki gibi iki kişi sikmenizi istiyorum dedi. Sonunda karar vermiştik. İş sadece güvenilir bir arkadaş bulmaya kalmıştı. Sınıftan biri olsun istemedim. Başka bir bölümden fatih diye samimi bir arkadaşım vardı. onun da kız arkadaşı vardı. Bu sebepten duyulmaması için kimseye bu durumdan bahsetmezdi diye düşündüm. Ona teklifimi söyledim. Ve o da büyük bir şaşkınlıktan sonra biraz düşünüp onayladı. O gün selini aradım ve dersten sonra benim eve geçmesini ve hazırlanmasını söyledim. Fatihi de alıp çıkışta eve geçtik. Kapıda selin bizi karşıladı. aman allahım tam bir orospu gibi giyinmişti. Minicik bir etek neredeyse götü görünecek, pürüzsüz bembeyaz bacakları, ip askılı elbisesinden memeleri neredeyse dışarı fırlayacak, harika karşı konulmaz rujlu dudakları ve büyüleyici parfüm kokusu müthişti. Yusuf bu ne yavruymuş be dedi fatih ve üçümüz de gülerek içeri girdik. Üçümüz de aynı kanepeye oturduk. Fatih selinin bu muhteşem görüntüsü karşısında fazla dayanamadı ve yusuf müsadenle ben selini yemek istiyorum dedi. Ben de tabi buyur benim orospum senin osorpundur dedim. Fatih selinin dudaklarına yapıştı hemen. Çok ateşli öpüşüyorlardı. Kız arkadaşımı kendi ellerimle yabancı bir erkeğe teslim ediyordum bu düşünmesi bile iğrenç olan birşeydi ama zevk alıyordum ve buna karşı gelemiyordum. Sevgilimin dudaklarını adeta yiyordu. Sikim kazık gibi olmuştu çıkarıp 31 çekmeye başladım. fatih selinin ortaya çıkmak için can atan memelerini bir çırpıda açtı ve emmeye yumuldu. Selin de kıvama gelmişti durumdan çok zevk aldığı belliydi. Ben de daha fazla dayanamadım ve sikimi selinin ağzına verdim. Fatih selinin vücudunu emiyor yalıyordu ben de sakso çektiriyordum. selin büyük iştahla yalıyordu sikimi. Fatih üstünü çıkardı ve çıplak kalmıştı. Selinden onu emmesini istedi. Selin büyük bir iştahla fatihin sikini emmeye başladı. Ben de selini götünü kendime çektim ve götünü sikmeye başladım. Bir müddet böyle siktikten sonra fatih selini kendine çekti ve 69 pozisyonuna soktu. amını emiyor ve sikini emdiriyordu. Gerçekten işini biliyordu selini kıvama getirip öyle sikmek istiyordu. Sonra dayanamayıp selini kucağına oturttu ve amına pompalamaya başladı. Adeta bir makine gibi amına girip çıkıyordu. Selinin inlemeleri beni daha da azdırıyordu. Ben de götüne soktum ve beraber selini uzun bir süre bu şekilde siktik. Daha sonra yer değiştirdik ve ben amını fatih de götünü sikmeye başladı. Fatih daha fazla dayanamadı ve selinin götüne boşaldı. Banyoya gitti ve döndüğünde selinin ağzına verdi yine. Kazık gibi olan sikini tekrar amına yerleştirdi. Ben de selinin ağzına verdim ve dayanamayıp ağzına boşaldım. Hepsini yutmuştu orospum. Ve tekrar dimdik etmişti yarrağımı. ikinci sefer selini yarım saat kadar siktik her pozisyona soktuk onu. Defalarca boşalmıştı selin. Fatihe o gün bizde kalmasını söyledim. Selin de bunu çok istedi. Güzel bir duş ve akşam yemeğinden sonra selini sabaha kadar köpek gibi siktik. Selinin her deliğini dölledik. fatih de ammına boşaldı. İnanılmaz zevk aldık. O günden sonra fatih sürekli selini sikmek istediğini söyledi bana. Ben de nazlanarak şart koymaya başladım. Sen de kız arkadışını ikna et bize getir 4lü grup yapalım dedim. Kabul etmedi şerefsiz. Kız arkadaşımı sikmeye gelince çatır çatır sikti ama kendi kız arkadaşını paylaşmak istemedi. Ben de onunla görüşmez oldum. Şimdi selinle farklı fanteziler peşindeyiz. Bize uygun çiftler arıyoruz, güvenli gizli bir şekilde sikişmelerimize devam edecez. Ve üniversiteden sonra evlenecez. Bize uygun çiftleri bekliyoruz...



Kocamı aldattığım erkeklerden futbol takımı kurardım    merhaba size yabancı watch porn sitelerindeki konulu pornolar gibi olan yaşadığım bir konuyuantacağım,hatta oradaki sex videos lar bile bu hikayemin yanında dandik kalacak.  O gece bir de kocam sevişmek istedi, ama, “Hastayım!” diyerek atlattım. Daha sonraki günlerde, ben, Selda, Cem ve Hakan oldukça sık bir araya geldik. Her fırsatta onlara gidiyordum, Hakan ve Cem’e bir güzel kendimi siktiriyor ve zevkin doruklarına çıkıyordum. Özellikle biri önümden biri arkamdan girip beni tost yaptıklarında aldığım zevki anlatamam. Seks konusunda artık neredeyse bir uzman olmuştum, Selda’dan seksin tüm inceliklerini öğrenmiştim. Kocam birşey fark etmesin diye onunla yine eskisi gibi sevişiyordum. Yani kocamın altına dümdüz yatıp, onun işini bitirmesini bekliyordum, sonrada uyuyordum. Hatta işi abartmıştım, bazı geceler kocam işini bitirip uyuyunca, acele bir sikiş için Selda’lara gider bile olmuştum. Salak kocamın doğru dürüst sikemediği amımı ve hiç ellemediği 
götümü Cem yada Hakana doldurtup geliyordum ve böyle gecelerde çok daha fazla zevk alıyordum. Bu böyle bir iki ay kadar devam etti. Ama birgün Selda bana bir itirafta bulundu ve aslında işlerinin bu olduğunu söyledi.

Zengin insanlarla grup seks partileri yapıyorlarmış ve bunun karşılığında yüklü paralar alıyorlarmış. Hakan da onların iş arkadaşlarıymış, gelen isteğe göre o da katılıyormuş bu partilere. Bunu öğrenince şok oldum ve “Yani benim para vermemi mi istiyorsunuz?” dedim. Bu sorum üzerine Selda güldü, “Yok canım, seni çok sevdim, çok güzel ve seksi bir kadınsın, seninle sadece zevk için yaptım bunları ve seni seks ile tanıştırmak içindi. Hem senin parasal olarak buna gücün yetmez. Zaten yakında taşınacağız buradan, eğer istersen sen de bize katılabilirsin. Nasıl olsa sikişmeyi çok seviyorsun, hergün bıkana kadar sikişip, üstüne de yüklü paralar kazanabilirsin. Ama yok dersen, bir daha Cemi de Hakanı da göremezsin!” dedi. Ne diyeceğimi şaşırmıştım bu durumda. Daha iki üç aya önce seks hakkında hiçbir şey bilemeyen ben, bu sürede seks hastası olmuştum, ama para kazanmak için de kendimi başkalarına siktiremem diye düşünerek Selda’ya veda ettim. O da, “Eğer bir gün kararın değişirse ara!” diyerek bana telefonunu verdi ve bir hafta sonra taşındılar binadan. İki hafta sonra artık dayanamayacak derecede azmıştım, zira kocamdan bana hayır yoktu. Mahalleden kimseyle de olmazdı. Belki bir şirkette iş bulup çalışırsam, kendimi işime veririm ve sürekli seks düşünmekten vazgeçerim diye düşündüm. Yabancı dilim çok iyidir, bununla ilgili bir iş bulabilirdim.( porno hikayesi ) Kocama çalışmak istediğimi söyledim. Önceleri yok filan dedi, ama onu ikna ettim ve bir hafta sonra ithalat ihracaat yapan büyük bir şirkette tercüman olarak işe başladım. Devamlı olarak şirketin yabancı ortakları olan Amerikalı Jery bey ve Lara hanımla yazışıyor, onlara raporları gönderiyordum. Kendimi işe vermiş, seksi unutmaya çalışıyordum, ama olmuyordu, her dakika Selda’yı aramak geçiyordu içimden. Bir gün Amerikadan bir mail aldım, Jery ve Lara Türkiye’ye geleceklerini yazmışlardı. Hemen gerekli hazırlıkları yaptım ve genel müdüre haber verdim. O da bana bir telefon numarası verdi ve “Onlar özel ağırlanmak ister, bu numarayı ara ve beni söyle, şirkete davet et!” dedi… Odama geçtim, tam numarayı çevirmeye başladım, ama o anda farkettim ki bu Selda’nın numarasıydı. Şok olmuştum. Neyse aradım, Selda cevap verdi. Sesimi tanımıştı, biraz havadan sudan konuştuktan sonra durumu anlattım ve onları şirkete davet ettim. Ertesi gün Cem ile Selda geldiler. Cem genel müdür beyin yanına gitti, Selda da benim yanıma geldi. Selda bana sordu, “Nasılsın?” dedi. “Aslında iyi değilim, siz gittiğinizden beri salak kocamdan başka bir şey yok, nasıl olabilirim ki?” dedim. Selda da, “Sana bir iyilik daha yapabilirim!” dedi. “Nasıl?” dedim. O da, “Bekle gör!” dedi. Biraz sonra Cem geldi ve “Hadi gidiyoruz!” dedi. Ben, “Güle güle!” diyordum ki, “Hadi sen de geliyorsun!” dedi. Genel müdür beyle konuşmuşlar, otel vesair işleri için şirketten birini istemişler, o da beni söylemiş. Hemen hazırlandım ve çıktık… Otoparka indik onların VIP minibüsüne bindik. Direksiyona Selda geçti, Cem de benim yanıma arkaya geldi ve fermuarını açtı. Ben hemen onun kocaman hasret kaldığım sikini emmeye başladım. Biraz sonra iyice sertleşmişti ve beni yan yatırıp, tangamı kenara çekip, hemen amıma girdi. O ne muhteşem birşeydi. “Özlemişim valla!” dedim. Ve pompalamaya başladı. Hızla pompalıyordu. Ben kısa sürede boşalmıştım bile. Hemen sikimi amımdan çıkartıp, “Ben de senin götünü özledim, seninki gibisi yok!” dedi ve götüme sokmaya başladı. Ben zevkten uçuyordum ve o pompalamaya devam ediyordu ve beni uçuruyordu. Boşalacağını söylediğinde, ( sex hikayeleri )hemen sikini götümden çıkarıp ağzıma aldım ve ağzıma boşalttım. Özlediğim tadın hepsini yutmuştum ve derin bir, “Oohhhh!” çektim ve emmeye devam ettim, yeniden kaldırmak için. Ama o kendini çekti, “Eğer istiyorsan, bu partide sen de bize katılacaksın! Jery tam bir göt hastasıdır, onunla sen ilgileneceksin!” dedi. Ben de, “Nasıl olur, partiden sonra beni şirkette görünce ne olacak?” dedim. “Merak etme, onlar herzaman maskeli yaparlar! Bu kaçıncı sefer, ben de Selda da onların yüzünü hiç görmedik. Onlar da bizim yüzümüzü hiç görmediler!” dedi. Ben kabul edince Cem sikini tekrar ağzıma verdi ve emerek kaldırdım. Otele gidene kadar beni arabada sikti ve defalarca boşalttı. Kuş gibi hafiflemiştim resmen. Otel ve diğer işleri ayarladık ve beni şirkete bıraktılar. İki gün sonra Amerikalı misafirlerimiz geldi, şirkette ben karşılamıştım onları. Kocama da, büyük patronların geldiğini, akşam toplantıda çeviri yapacağımı anlatmış ve akşam geç geleceğimi söylemiştim. Kocam mırın kırın etsede kabul etmişti. Akşam oldu, onları otele ben götürdüm bıraktım. Bir saat sonra da dışarda Cem ve Hakan ile buluşup otele gittik. VIP minibüste Cemin bana getirdiği kıyafetleri giymiştim, siyah süper mini bir etek, kırmızı dantelli bir tanga ve kırmızı dantelli bir büstiyer. Üzerime de uzun bir pardesü. Yukarı çıktık. Odaya girmeden maskelerimizi taktık ve ben pardesüyü çıkardım, içeri öyle girdik. Ben içki servis yaptım önce. Sonra Cem ve Hakan Lara’nın yanına oturdu, ben de Jery’nin yanına oturdum. Jery direk olarak, “Kalçaların çok güzel!” dedi ve okşamaya başladı. Ben de ayağa kalkıp, arkam ona dönük olarak eğilip eteğimi çıkarttım. O anda Jerry ani bir hareketle yerinden kalktı ve kalçalarımda dilini hissettim. Tangamı indirdi ve “Ohh my God, very nice Black Rose!” dedi. Selda’ların kendi aralarında ‘Kara Kutu’ diye adlandırdıkları göt deliğine, Jery de ‘Black Rose’ (Kara Gül) diyordu…( erotik seks hikayesi ) Bu arada Lara, Cem ve Hakan’ın siklerini ağzına alıyor, bir onu bir onu emiyordu. Jery de benim götümü biraz yaladıktan sonra, ben ona döndüm ve sikini çıkardım. İlk defa sünnetsiz bir sik görüyordum, büyük bir şey değildi. Ve ağzıma alıp emmeye başladım. Biraz büyüdü ve kafası meydana çıktı. Biraz sonra Jerry beni dört ayak pozisyonuna getirdi ve kabuklu sikiyle götüme girmeye başladı. Devamlı iltifat ediyor, ‘My Black Rose’ diyordu. Hiç zorlanmadan alıyordum Jerry’nin sikini götüme. Sikini götümden çıkarmadan beni kucaklayıp Lara’ya doğru götürdü. Lara halen Cem ve Hakan’ın siklerini emiyordu. Jerry benim yüzüm Lara’nın amına gelecek şekilde domaltınca, ne yapmam gerektiğini anlamıştım. Ben de Lara’nın amını yalamaya başladım. Bu arada Jery devamlı götüme pompalıyordu ve ben zevkten uçmaya başlamıştım artık. Götümü sikmeye biraz devam etti ve götümün içine boşaldı. Öylece duruyordu, biraz bekledi ve götümden çıktı. Sonra beni Hakan’ın kucağına oturttu ve onun götüme girmesini sağladı. Jery beni seyrediyordu… Cem de Lara’yı kucağına almış, amına derin sert dalışlar yapıyordu. Kısa sürede Lara haykırarak boşalmaya başladı ve Cem’in kucağından indi, kenara geçip oturdu ve Cem’in benim amıma girmesini söyledi. O da hemen geldi ve amıma soktu. Yine en sevdiğim pozisyondaydım, Hakan arkamda Cem önümde idi, her iki deliğimi de pompalıyorlardı. Az sonra Jery geldi ve sikini ağzıma verdi. Aynı anda üç deliğim de dolmuştu, ben zevkten çıldırıyordum. Jery’nin siki yeniden sertleşince, Cem ve Hakan beni bıraktılar, Jery beni kucağına aldı. Yine götüme sokmaya başladı, deli gibi sikiyordu götümü. Çocuklar da Larayı tost yapmışlardı. Bu şekilde uzunca bir süre sikişmeye devam ettik. Otelden gece saat iki civarında ayrıldık. Cem ve Hakan beni eve bıraktılar, ama tabi arabada ikisi de birer kez daha siktiler güzelce beni. Eve girdiğimde kocam yatmamıştı halen, salonda beni bekliyordu. Ona neden yatmadığını sorduğumda, beni merak ettiğini söyledi. Ben de, “Çok yorgunum, hemen yatıp uyumak istiyorum!” dedim. “Biraz sonra yat…” dedi. Anladım sevişmek istiyordu. Bu gece yaşadığım bukadar güzel seksten sonra kocamın sikmesinden hiçbir şey anlamayacaktım, ama yine de, “Peki!” dedim. Önce duşa girdim iyice temizlendim ve yatağa girip kocamı çağırdım. Herzamanki gibi yine iki dakikada işini gördü ve uyudu hayvan! Ve o gece ben kafamda herşeyi bitirmiştim, kocamdan boşanacaktım… Ertesi gün işe gittim. Jery ve Lara şirkete öğleye doğru geldiler ve öğlen yemeğine beraber çıktık. Bir ara yemekte Jery elime bir not tutuşturdu. Notta, “Black Rose, muhteşemdin!” yazıyordu. Beni sesimden tanımıştı. “Siz de öyleydiniz!” dedim ve gülümsedim. Yemekten sonra şirkete döndük. Öğleden sonra Lara alışverişe gideceğini söyleyip şirketten ayrılınca, Jerry beni odasına çağırdı. Bana, “Gerçekten muhteşem bir kadınsın, seninle yüzünü görerek sevişmek!” istiyorum dedi. Ben de tabi dedim ve hemen onun önüne diz çöktüm. Önce sikini ağzıma aldım kaldırdım, sonra Jerry’yi masanın üzerine yatırdım, eteğimi yukarı toplayıp, tangamı kenara sıyırdım ve yüzüm ona dönük şekilde, sikini götüme aldım. Üzerinde zıplıyordum. Aldığı zevk gözlerinden okunuyordu. Kasılmaya başladı, boşalacağını anlamıştım, hemen üzerinden inip sikini ağzıma aldım ve ağzıma boşalmasını sağladım. Sonra hemen toparlandık, ben çıktım odasından. Akşam üzeri genel müdür beni odasına çağırdı ve beni tebrik etti, büyük bir terfi ve zam aldığımı söyledi, Jery emretmiş. Jery ve Lara İstanbulda iki gün daha kaldılar. Lara devamlı dışarıda, mağazaları falan geziyor, Jery de fırsat bulduğu heryerde götümü sikiyordu. İki gün böyle geçti ve Jerry ile Lara Amerikaya döndüler. Ama sonrasında genel müdürümün bana olan ilgisinin değiştiğini fark etmeye başladım. Birgün beni odasına çağırdı ve “Black Rose! Bir de ben koklayabilirmiyim?” dedi. Galiba Jerry’den öğrenmişti. Ben de hiç sakınca görmedim ve onun odasında sevişmeye başladık. Önce striptiz yaptım ona, sonra onun önünde diz çöktüm ve pantolonunu indirmeye başladım. Külodunu indirdiğimde hiç görmediğim kadar büyük bir sik karşımda duruyordu, hemde dimdik olarak. ( aldatan sex hikayeleri )Hemen emmeye başladım… Beni yukarı çekti ve amıma girmeye başladı. Sikinin amıma girerken her milimetresini hissediyordum ve muhteşem zevk alıyordum. Kısa sürede boşladım, hiç bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. O koca sikini amımdan çıkarıp, “Hadi birde senin o meşhur Black Rose’un tadına bakalım!” dedi. Yere indim ve dört ayak oldum. O da geçti arkama ve götüme dayadı koca sikini. Nasıl alacağım diye düşünüyordum. Biraz yüklendi olmadı. Tekrar amıma soktu ve sikinin kayganlaşmasını sağladı ve tekrar götüme dayadı. Başı girmeye başlamıştı, kendimi olabildiğince serbest bırakıyordun. Başı girmişti artık ve kalın gövdesi de ilerliyordu. İlk kez Hakan’ın siktiği gibiydi sanki, canım acıyor, ama zevk alıyordum. Ve yavaş hareketlerle dibini bulmuştu artık. Öylece durması söyledim. Acıya iyice alıştırdım kendimi ve hareket etmeye başladım. Acı nerdeyse tamamen kaybolmuştu ve müthiş zevk alıyordum artık. O da hızlanmaya başladı ve hızla yüklenip içime lavlarını püskürttü. Çok güzeldi. O günden sonra genel müdür asistanlığı yapmaya başladığım için hergün beraberdik. Her fırsatı değerlenidiriyor, kaşla göz arasında sikişiyorduk. Haftada en az bir kere de otele gidip, sabahtan akşama kadar sikişiyorduk. O bana amımdan şimdiye kadar hiç almadığım zevki veriyordu, ben de ona hiçbir kadının o güne kadar ona vermediği götü veriyordum (bunu kendisi söyledi, karısı dahil hiç bir kadın ona götten vermemiş!), ikimiz de halimizden memnunduk. Onun ayarladığı bir avukat sayesinde kısa sürede kocamı da boşadım ve yine onun bana özel tutup, dayayıp döşediği bir eve çıktım. Arada bir Selda’larla partilere gidiyorum. Tamam, genel müdürüm beni yaraksız bırakmıyor, ama ne olursa olsun, Hakan ve Cem benim ilk erkeklerim. Eski kocamı erkek sınıfına bile koymuyorum!

0 yorum:

Yorum Gönder