20 Mart 2013 Çarşamba

Kız Arkadaşımın Mini Eteği ile Sikiş

Merhaba kız arkadaşım benimle yaşadıklarını ve ilişkimizi okulda bir arkadaşına anlatmış kızda kafasına göre yorumlar yapmış. benimkini kudurtmuş . bir gün üçümüz bir cafe de buluştuk kız tam bir lolitaydı mükemmel bir fiziği vardı ikimizin arasına oturdu muhabbet çok güzel devam ediyordu ama kız her esprim de üzerime yaslanıyor elini bacağıma atıyor hatta ufak daireler çiziyor aletime kadar çıkıyordu. ben ise ateşli ateşli bir şeyler anlatıyordum benim kız da nerede

gülmekten bir şeyi görmüyordu her neyse o gün öyle bitti iki gün sonra benim kız ın evin de yine buluştuk bir saat olmamıştı ki benim kızın annesi aradı aşağıda arabayla beklediğini anahtarını unuttuğunu onu getirmesini ve marketten birlikte bazı şeyler alıp eve getirmesi gerektiğini söyledi benimki müsade isteyip gittiğinde benimde kızında (adı özlem) gözleri parlıyordu benim kızı yollayınca özlem yanıma oturdu ve bana ilk sorduğu soru onunla mutlu olup olmadığım oldu bende tabi ki mutluyum aradığım her şeyi buluyorum dedim özlem ise daha fazlasını da bulabirsin sanırım dediğinde bir birimize iyice yaklaşmıştık dudaklarımız bir anda kilitlendi ve delice sevişmeye başladık acele ediyordum çünkü 20-25 dakikamız vardı kızın pantolunu


çıkarmaya çalışırken oda benimkini çıkarmaya çalışıyordu. nihayet mutlu sona ulaştık ve kızın donu ince tanga cinsinden siyah bir şeydi araladığımda tertemiz tüyleri yeni alınmış olarak karşıma çıktı bana kız olmadığını merak etmem gerekmediğini söylediğinde havaya zıplayacak tım nerdeyse çünü böyle bir nimeti yemeden gitmek zoruma giderdi doğrusu hafif dil darbeleri vurmaya body sinin altından çıplak göğüslerini okşamaya başlamıştım. Özlemin gözleri kısılmış inlemeye başlamıştı.içine hemen girdim git gele başladık ama özlem boşaldı ben ise yine deliye dönmüştüm hemen çıkarıp ağzına verdim ve ağzının içine patladığım sırada bir çığlık ve küfürle irkildik . malesef yakalanmıştık. benim kız bize bağırıp çagırmaya özleme vurmaya falan başladığında onu tuttuğum gibi koltuğa fırlattım üzerine çıkıp onu öpmeye üstünü soymaya çalışıyor özlem ise bize yaşlı gözlerle masumca bakıyordu benim kızı biraz zorda olsa dize getirdim ve içine girdim bayağı bir git gelden sonra ikimizde boşaldık özlem ise karşımızda koltuğa uzanmış kendini tatmin ediyordu.kız arkadaşımı güzelce öpüp gönlünü aldım ve onun bir tane olduğunu falan söyleyip gururunu okşadıktan sonra özlemide yanımıza çağırdım ben özlemin amını yalamaya başladığımda ikisinin birbirini öptüğünü ve yaladıklarını gördüm.ben

aradan çekildim ve onları izlemeye başladım özlem biraz şikayetçi göründü tabii ama bir birlerini yeni keşfediyorlardı.uzun bir arada ikisi de orgazma ulaştı sanırım bu sefer ben devreye grip özlemin muhteşem götünü sikmeye başladım bizim kız altta özlem 4 ayak pozisyonunda onun üstünde ben ise özlemin arkasındaydım.özlemin müthiş bir zevk aldığı belli oluyordu benim kız onun göğüslerini yalıyor arada öpüyordu bu arada özlemle ikimiz güzel bir orgazma ulaştık ikimizde nefes nefese kalmıştık ve öylece yığıldık ama benim kız pes etmemişti hemen benimkine uzanmak istedi fakat müsade istedim aralarından çekildim bir duş alıp sigara yaktım yanlarına gittiğimde manzara mükemmeldi aralarına katıldım benimkini İkisi birden yalamaya başladı ama sonunda bizim kız işi devraldı.özlem ise onun amıyla meşkuldü bu arada ben birden benim kızı duruşunu düzelterek özlemi de aramıza aldım benim kız arkası hafif koltuğa yaslı yarı oturur bir halde özlem onun üzerinde benim le onun arasında gidip geliyordu ben ise içinde gidip geliyor arada özlemi tersten çevirerek dudağına yapışıyor arada gögüslerini sıkıyordum benim kız orgazma ulaşınca onu öylece bırakıp özlemi bacak omuza yaptım bir iki fırçalamadan sonra içine girdim önce ben bir kaç saniye sonra özlem iniltilerle çığlıklarla boşaldık ikimiz de yığıldık kaldık ama unutulan bir şey vardı.önce ben boşalmıştım .bundan sonra 2-3 kez daha grup yaptık sonra başkasıyla yakalandım ve ilişki bitti ikiside bana çok kızmıştı.doğrusu haklıydılar yaklaşık üç ay sonra arayan özlemdive çocuğu aldırdığını söyledi böylece ben den habersiz bunu yapmışlar intikam almışlardı.

1 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil