20 Mart 2013 Çarşamba

Teyzemi Odun Gibi Yardım

Mrb arkadaşlar adım hakan yaşım 22 bundan 20 gün önce evdekilerle tartışmıştım ve kendime en yakın teyzemi hissettiğim için onu arayarak müsait olup olmadığını ve bir kaç gün misafir kabul edebileceğini sordum oda tabi yengenim cık gel dedi.teyzem bu arada 32 yaşında cok seksi ve giyimine özen gösteren tatlı dilli dul bir bayandır yalnız yaşamaktadır. neyse teyzeme gittim biraz muhabbet ettik teyzem sabah işim var ben yatırıyorum öglen gelirim kafana göre takıl dedi.ben tam teyzecim sen yat dedim. neyse sabah oldu uyandım saat 12 falandı kahvaltımı

yaptım aradan 20 dk gecmeden teyzem geldi oda nesi kısa bir mini kalcaları okadar tatlı görünüyrordu ki. üzerine gögüslerini gösteren dar bir gömlek teyzeme oan aşık oldum fakat teyzemdi diye hic oralı olmadım. sevgilim aradı biraz konuştuk ve telefonu kapattım l tipli cekyattda ben uzandım teyzem de 2 battaniye aldı geldi ama üzerinde bir short ve bir gögüslerini belli eden dar badi giymiş başını omzuma yaslayıp oda uzandı. Sonra sevgilinle aran nasıl neler yapıosunuz falan sevgilinle dedi.bende aram iyi pek bişi de yapmıyoruz dedim.nasıl bir şey yapmıyorsunuz ya nasıl sevgilisiniz insan öper eller tatına bakar dedi yok teyze ya ne işim olur


falan dedim ve teyzem yüzünü bana dönerek sana bişi dicem ama aramızda kalacak tam teyze söyle dedim.teyzem biliyorsunki eniştenden ayrılalı 1 sene oldu ee tayze bir senedir azı ihtiyac duyduğum seyler var ama karşılayanım yok dedi ben utanarak neymiş onlar dedim sex hayatım yok dedi. ben napabilirim dedim teyzeni kırmassan benim ihtiyaclarmı karşıla dedi ben ilkde olmaz sen benim teyzemsin dedim ama teyzem birden dudaklarıma yapıştı ve bende tam istediklerini sana vercem diyerek bende dudaklarına yapıştım okadar tatlı öpüşüyorduki nerdeyse o anda boşalcaktım teyzem dedi gel odaya gecelim ayakta öpüşerek odaya gectik bir yandan öpüşüyor bir yandan okşuyorum teyzemi. Sonra soymaya başladım ilkte tshortunu indirdim sonra badisinı cıkarttım gögüsleri mor sütyeninden cıkacak gibiydi dudaklarını bıraktım göğüslerini yalarkan kilotunun kenarından amını parmaklıyodum teyzemde benim üstümdekileri cıkarttı ve ben teyzemin kitonu indirdim tertemiz amcığı karşımdaydı yataga yatırdım ve

bacaklarını ayırarak amının dudaklarını emmeye başladım teyzzem kendinden gecti ve agzıma boşaldı iğreendim oanda ama olsun.sonra teyzem kalkıp yarragımı kaldırarak emmeye başladı okadar tatlı emiyoduki 10 dk sonra yüzüne boşaldım.teyzem tam yegenim yargın kıvamına geldi artık sok icinede pas tutan amcığımın pasını sil.tekrar teyzemi yataga yatırdım bacaklarını ayırdım ve omuzuma aldım yaragımı amının dudaklarına sürüyordum teyzem ohh ohhh ohh cekmeye başladı sonra hadi yegenim sok dedi bende yavaşca sokmaya başladım azönce ohh ohh diyen teyzem şimdi ahh ahh cekmeye başladı ve birden kökledim okadar tatlı bir ah cektiki kendinden gecti tabi ben hızlı hızlı sokmaya başladım arad n 5dak gecti teyze boşalcam dedim teyzem boşal yegenim pasım silinsin dedi ve icine boşaldım.sonra amı vıcık vıcık oldu ben hala sokup sokup cıkardıyor dum teyzem kendinden gecmişti zaten sonra teyzemin ve ağzına yine verdim göslerini sıkyodum okadar tatlı yalıyoduki bir daha agzına boşaldım.teyzem şimdilik yeter bukadar dedi bende teyzeme yok yetmez dedim sonra aşkım halim kalmadı dedi bende teyze son bikez daha sikim seni dedi tamam dedi yataga yattı aşkım önden değil arkada dedim yok olmaz cıldırttın mı sen falan dedi bende evet cıldırdım cıldırttın beni ve ben seni kırmadım sende beni kırma dedim tamam dedi ama acıtma bende korkma aşkım acıtmıcam dedim.kendini sıkma ban bırak kendini dedim.teyzem domaldı okadar tatlı kalcası verdi'ki sanki saray kapısı oufff. sonra elime aldım kremi bir yandan parmaklıyıyo rdum bir yandan kremliyordum.sonra kafasını sokmaya calıştım girmedi biraz daha parmakladım ve yaragımın kafasını soktum teyzem ahh ahh cekti.hafif hafif sokuyordum ve sonunda başardım soktum gidip gelmeye başladım teyzem aglarcasına ahh ahh cekiyordu ben hızlandım ve götünün yanaklarına taokat pattlatıyordum okadar hoşuna gidiyor duki aşkım durma devam devam ahh devam dedikce cıldırdım ve halim kalmadı yeter bukadar dedim ve cıkardım.sonra biraz daha öpüştük ve yattık.sonra girdik duşumuzu alıyoduk teyzem yine başladı beni öpmeye dayanamadım vucutunu öpücük kondurdum ıslak ıslak sonra küvetin üstüne oturdu bende yarragımı soktum gidip gelmeye başladım şap şap diye sesler geliyordu teyzemin cok hoşuna gidiodu ama aşkım yeter bukadar dedim ayakta duramıyorum oda tam aşkım dedi ve duşumuzu aldık film izlemeye başladık o gecede teyzemle beraber yattık... artık teyzem benim karım o isteyince gidip onu sikecem aslan teyzemi başkasına bırakmıcam.

1 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil