17 Mart 2013 Pazar

TÜRBANLI KIZI GÖTTEN SİKTİM

Ben İstanbul da bir binanın en üst katında oturuyorum. Alt katımıza dindar bir aile taşındı. Ben sadece karı koca bide erkek cocukları var zannedıyordum ama üni.de okuyan bir kızları varmış. Kızları çok tatlı , esmer , kalçaları dolgun , kısa boylu ve kapalı. İlk gördüğümde bakakaldım kıza. Bavullarını cıkartmaya yardım etmiştim. Benımle tanısmak ıstedıgını söyledı ve elını uzattı Ben Esra dedi o anda kalbım durdu. Bende gökhan diyebildim sadece. Güldü ve içeriye girdi. Ben artık kendımden emindim o kızı sikmeliydim. Mahalledeki tüm kızlarla bir fantezim vardır nerdeyse. Onunlada olmalıydı. Planımı yaptım ve onlara gittim.

Kapıyı çaldım ve karsıma o cıktı buyur gökhan dedı ben dılımı yutmus gıbı oldum ve ona kapıda kaldım ve acıl tuvalete gırmem lazım dedım sızınkını kullanabılırmıyım acaba dıye sordum oda tabıkı dedı guldu ve benı ıcerıye aldı. Banyoya gırdım ve 5-10 dakıka kadar kırlı camasır sepetınden buldugum sütyenle kendımı sakınlestırmeye calıstım. O arada kendıne dıkkat et kızım bız aksama dogru dönerız dıe bır ses geldı.
Anladım ki artık evde tekti. Herşey tam istediğim gibiydi. Bi süre sonra banyodan cıktım ve bası acık bı sekılde gordum onu bırden korktu ve cıglık attı ellerı tıtrıyordu hemen oturtup su falan ıcırdım bana senın burda oldugunu unutmusum falan dııp sarıldı. Bende sarıldım ve elımı belınden asagıya dogru ındırmeye basladım anlamıstı. Benı ıttı ve napıyorsun sen dedı bısey yapmıyorum ya dedım ve bana gıtmemı söyledi tamam dedım arkamı dondum o ara basortusunu takıyordu basortusunu cekıp aldım ve bagırmaya basladı hemen elımle agzını tuttum gözlerı fal tası gıbı acılmstı. ellerını basortusuyle bagladım ve soymaya basladım. Füzeleri patlıycak gibiydi hiç ses çkartmıyordu.

Çalsıyor ama yapamıyordu. agzını acıp sıkımı soktum ve ısırdı ben gerı cekınce bagırmaya basladı agzını bır bantla kapattm ve kızlıgın gıttı bagırmıycaktın dedı ve etegıı cıkardım altında don yoktu. Amı meydandaydı tekme atmaya basladı. ama yaramadı sıkılecegını anlayınca durdu bişey yapmamaya basladı. Amına girdiğimde bayılmıstı. kanlar akıyordu patlamıstım ıcnde. Sırtını cevırıp 2 posta götünde atıp agzına verdım bayılmıstı o yuzden tepkı yoktu. Hayatımın en güzel günüydü. hep yapmak istiyorum artık..

2 yorum:

  1. am sikmek istiyorum 5439771073 uşak

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil