20 Nisan 2013 Cumartesi

Annem Aslında Lezbiyenmiş

Merhabalar ben Hollanda’da oturuyorum. Adım Berke’dir. Annem Hollanda’lı babam ise Türk’tür. Babam ben küçükken hayata veda etmiş. Annemde bir daha evlenmemiş ama annem lezbiyenmiş meğerse bir gece annemden şüphelendim. Ve dısarı cıkınca onu takibe başlamıştım. Annemin adı ise Lila’dır. Kendisi hoş ve çekici biridir. Neyse takip ettim ve bir evin kapısını çaldı. Evde orta yaşlarda bir bayan vardı hemen birbirlerinin dudaklarına yumuldular ve öpüşmeye basladılar. ama işin garıp tarafı annem fazla ılerı gıtmedi ve hemen dısarı cıktı osırada karsılastık. Annem bana ne arıyorsun burda dıye cıkısınca sen ne arıyosun fahişe

dıye bir tokat atıp yere yapıstırdım. Annem bana bakarak yerden dogruldu ve oglum canım oglum haklısın vur bana döv beni ama sunu bilki baban öldü öleli kimseyle sikişmedim sana laf gelmesini istemiyordum ama artık dayanamadım yavrum bende lezbiyen ilişkilere merak saldım dedi bunun üzerine bende yaptıgıma pişman olarak anneciğim affet beni dedim ve sarıldım ama o sırada 18 cm lik sikim taş gibi oldu. annemde bunu
frkına vardı ve yaslı kadının evine gittik annem beni sikimden tutarak içeri cekti. Sonra beyaz keten pantolon ile kırmızı kazagını cıkartı benide soydu ve sikimi emmeye basladı memeleri çok güzeldi. Annemin ve annemin agzına patladım sonra annem amını agzıma dayadı ve emmeye basladım oda osırada sikimle oynuyordu daha dogrusu kaldırmaya calısıyordu benimki yine sertleşince amına sokmaya basladım. Amı traşlı harikaydı. Hepsini alamadı ama başı girince oohhhhhh canım oglum anneni siki doyur tatlım diyordu annemin bacaklarını omuzuma alıp onu bir müddet siktikten sonra domaltıp bu sefer götüne nişan aldım ve soktum epeyce girdikten sonra götütün deliğine boşaldım. Artık onu ben doyuruyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder