20 Nisan 2013 Cumartesi

Annemle Tatilde Grup Seks Yaptık

Herkese Selam, Ben Berkay 18 yaşındayım. İstanbul’da annemle yaşıyorum. Annmle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa katlanmıştır. Yazları arada birlikte kısa sürelerle yurt dışı gezisi bile yaparız. Çok fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum. Gel zaman git zaman geçen sene üniversiteyi kazandım. Ortamlar falan yaptık neyse.. Geçen yaz haziranda arkadaşların birinin Akdeniz taraflarında(tam yer belirtmicem doğanın içinde ormanlık alanın içinde denize sıfır ufak bir evleri var. Anayoldan yaklaşık 10 km uzaklıkta etrafta hiçbir ev falan yok yani ıssız tenha tam kafa dinlenecek yer. Bir gün akşamüzeri

buluştuğumuzdai eve taşıdık. Dolmuşçuyu geri yolladık. 8 erkek 5 bayan bir tanesi de annem. Ortam ıssız sessiz tam bize göre yerdi. Çok geçmeden akşam müzik içki falan partiyi yapmaya başladık millet içe içe kafalar hafiften gitmeye başladı fakat annem az içiyordu zencilerle birlikte dans ediyordu. Neyse 3 zenci annemi alıp yan odaya götürdüler kapıyıda kilitlediler. Bende dışarı çıktım camlarda perde yok zaten izlemeye başladım. Annemi soydular hepsi. Poposuna birer şaplak attılar. Annem çırılçıplaktı amı bembeyaz hiçbir kıl tüy yok mis gibi götü zaten taş gibi sımsıkı. Sonra zenciler soyundu. Lan bir yarakları var benim bileğim
kalınlığında abartmıyorum çok büyüklerdi ya. Annemi koltuğa domalttılar yani köpek pozisyonuna getirdiler. Biri annemin ağzına verdi. Diğeride arkadan amını yalamaya başladı arka deliğini falan da yalıyordu. Diğeride memeleri ve sırtını okşuyordu. Çok geçmeden sikini yaladığı zenci annemin arkasına geçti. Koca sikini amına sürtmeye başladı ve yavaşça girmeye başladı amı dar olduğu için önce zorlandı ve artık almaya başladı zenci gel git yaptıkça annemin amından sular fışkırıyordu annem zevkten kendinden geçmişti. Sonra diğeri koca sikini ağzına vermişti. Annemi o pozisyonda yarım saat falan siktiler. Sonra amını siken zenci amından çıkarak annemin göt deliğini yalamaya başladı yani göt deliğini ne kadar dar oldmle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa katlanmıştır. Yazları arada birlikte kısa sürelerle yurt dışı gezisi bile yaparız. Çok fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum. Gel zaman git zaman geçen sene üniversiteyi kazandım. Ortamlar falan yaptık neyse.. Geçen yaz haziranda arkadaşların birinin Akdeniz taraflarında(tam yer belirtmicem doğanın içinde ormanlık alanın içinde denize sıfır ufak bir evleri var. Anayoldan yaklaşık 10 km uzaklıkta etrafta hiçbir ev falan yok yani ıssız tenha tam kafa dinlenecek yer. Bir gün akşamüzeri bulumle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa katlanmıştır. Yazları arada birlikte kısa sürelerle yurt dışı gezisi bile yaparız. Çok fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum. Gel zaman git zaman geçen sene üniversiteyi kazandım. Ortamlar falan yaptık neyse.. Geçen yaz haziranda arkadaşların birinin Akdeniz taraflarında(tam yer belirtmicem doğanın içinde ormmle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa katlanmıştır. Yazları arada birlikte kısa sürelerle yurt dışı gezisi bile yaparız. Çok fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum. Gel zaman git zaman geçen sene üniversiteyi kazandım. Ortamlar falan yaptık neyse.. Geçen yaz haziranda arkadaşların birinin Akdeniz taraflarında(tam yer belirtmicem doğanın içinde ormanlık alanın içinde denize sıfır ufak bir evleri var. Anayoldan yaklaşık 10 km uzaklıkta etrafta hiçbir ev falan yok yani ıssız tenha tam kafa dinlenecek yer. Bir gün akşamüzeri buluştuğumuzdakaymle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa kamle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa katlanmıştır. Yazları arada birlikte kısa sürelerle yurt dışı gezisi bile yaparız. Çok fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum. Gel zaman git zaman geçen sene üniversiteyi kazandım. Ortamlar falan yaptık neyse.. Geçen yaz haziranda arkadaşların birinin Akdeniz taraflarında(tam yer belirtmicem doğanın içinde ormanlık alanın içinde denize sıfır ufak bir evleri var. Anayoldan yaklaşık 10 kmmle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa katlanmıştır. Yazları arada birlikte kısa sürelerle yurt dışı gezisi bile yaparız. Çok fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum. Gel zaman git zaman geçen sene üniversiteyi kazandım. Ortamlar falan yaptık neyse.. Geçen yaz haziranda arkadaşların birinin Akdeniz taraflarında(tam yer belirtmicem doğanın içinde ormanlık alanın içinde denize sıfır ufak bir evleri var. Anayoldan yaklaşık 10 km uzaklıkta etrafta hiçbir ev falan yok yani ıssız tenha tam kafa dinlenecek yer.

0 yorum:

Yorum Gönder