10 Nisan 2013 Çarşamba

BABAM BENİ BECERDİ

Merhaba size başımdan gelen en zevkli sex anılarımdan birini anlatıcağım çok yakışıklı olduğumu söylediği için kızlar sikmem kolay oluyo şu ana kadar 6 7 kere sikiştim bunları sizlerle paylaşıcam teyzeme gelelim 33 yaşlarında dolgun göğüslü,yuvarlak götlüdür diğer teyzem ise 25 yaşlarında liseli çıtırlar gibi bir hatundur hernese olaya geçelim. Ben teyzemlere gitmiştim 33 yaşındaki onun bu hikayedeki ismi Derya olsun diğer teyzeminde Cansu Cansu Teyzemle Derya Teyzemlere gitmiştik uzakta otururlar otobüste felan bacaklarımız değdi doğal olarak ama ikimizde aldırmadık yani kasti değildi o hareketler.Derya teyzemlere geldiğimde kuzenimle takılırdım hep o da benim yaşımdadır

kafa dengimdir.Ben özel hayatımı dışarıya pek vurmadığım için benimle dalga geçerdi ama bilmiyodu çok sikişken birisi olduğumu kuzenim birgün çarşıya gitmişti derya teyzem göndermişti markete felan bana sordu kuzenim gelicek misin beraber gidelim istersen diye ben de yok ya pcde takılırım dedim çok sıcak dışarısı diye cevapladım o da tamam ben ama az gecikirim manitayla da buluşucam dedi ben de tamam görüşürüz dedi çıktı. Ben pcde takılıyodum teyzemler mutfakta
uğraşıyolardı mutfak çok sıcaktı işleri bittiğinde çıktılar mutfaktan öyle pişmişlerdi ki kıpkırmızı olmuşlardı ev sıcak olduğu için yazın hatta kışın bile rahat giyinirlerdi ama bu sefer aşırı rahattı ikisi de sadece g stringlerle kalmışlardı ve salondaki halıya uzanıp serinlemeye çalışıyolardı.Kapı hafif aralık olduğu için ben de onları dinleyip görebiliyordum. Cansu teyzem konuyu sekse kadar getirdi benim oyn oynadıgımı sanıyorlardı ama onları dinliyodum ve üstümdeki t shirtle kapriyi çıkardım boxerle kalmıştım ve bilerek yarrağımı diktim kocaman olmuştu 19 cm ve onlarda aralarında konuşurlarken vajinalarına götürmeye başladılar ellerini ve kahkaha atmaya ben de kapıdan çıktım ve noluyo teyze dedim niye bu kadar gülüyosnuz dedim Cansu teyzemde direk yarrağıma bakmıştı ve derya teyzeme ayol bizi sikmesin bu dikmiş sikini dedi ben de karşıma öyle oturursanız dikilmez mi dedim ve kapıyı kapattım içeride oturuyodum onların gelmesini bekliyodum 1 dk sonra cansu teyzem geldi hiç konuşmadan direk yarrağıma eğdi kafasını ve ağzına almaya başladı ben dedim giyin gel fantazi yaparız hem dedim vayy bizim sıpaya bak büyümüşte teyzesini sikecek dedi ve giyinmeye gitti.kapı açıktı salondan teyzem çok ses yapmayın komşular duymasın diye söylendi ben de derya teyze istersen sen de gel seni de geçirelim bir elden dedim işlerimi hallediyim sonra dedi ben de olur dedim ve 2 dakika sonra cansu teyzem geldi üstünde dar pantalon ve göğüslerini ortaya çıkaran bir gömlek vardı altında sütyen ve g string yanıma geldi kapıyı kapatmaya gerek duymadım ve teyzemi bilgisayar masasının üstüne oturttum öpüşmeye başladık deli gibi öpüşüyorduk ve onun amına sürtüyordum o iki eliyle sarıldı bana ben de onun gömleğini çıkardım ve sütyenini Hikaye18.Net yalamaya başladım memelerini teyzem o kadar kilolu olmadığı için onu belinden kavradım ve kucağıma aldım salondan geçerek oturma odasında ki geniş masanın üstüne yatırdım derya teyzemse imrenerek izliyodu ama gelmiyodu masa üstündeki cansu teyzemi başladım her tarafını yalamaya sıra ona gelmişti ben geniş koltuk vardı çok rahat pamuk gibi ona oturdum ve onu diz çöktürdüm başlattım yalamaya böylece 2 dakikada boşaldım ve onu ayağa kaldırıp o dar pantalonunu ve g stringini çıkardım yan yatırdım koltuğa ve arkasına geçtim öyle bir posta attıktan sonra köpek pozisyonuna getirip siktim. Hikaye18.Net Biraz soluklanmak için uzandık koltuğa ve o ara boş durmayıp öpüşüyoduk ve o arada da amını yokluyodum banyoya gidelim dedi cansu teyzem olur dedim gittik açtı küveti suyla dolmasını bekledik ve köpürttü girdik ilk ben oturdum o da önüme oturdu arkasından memelerini amını her yerini yıkıyodum ve dayıyodum daha sonra derya teyzem geldi işim bitti benide aranıza alın dedi ben de dur teyze cansu teyzemle işimi bitiriyim seninle yatak odasında görüşücez dedim üstüne birşeyler giy senle de fantazi yaparız dedim olurrr dedi uzatarak ve çktı cansu teyzemi 2 posta siktim ve havluyu sikimin olduğuyere serip derya teyzemin yanına gittim çok şaşırmıştım karşımda gelinlikle oturuyordu dedim yenge nasıl giydin bunu tek başına evlenirken çok kiloluydum kilo verdim işte bugüne kadar rahat oldu dedi arkası zaten fermuar tam yapamamıştı süper fantazi diyerek başladık öpüşmeye yatağa yatırdım onu ve 5 6 dk boyunca öpüştük sonra ben gelinliği çıkardım ve o yatarken ağzına verdim o da boşalttı beni 10 dk civarında ben ise bir etek görmüştüm geçen günlerde teyzemin üstünde teyzem çırıl çıplakken onu giydirdim tam etek değil de nasıl diyim fatmagülün suçu ne de fatmagül tecavüze uğrarken giydiği elbise tarzında köylü kadınlar giyer genelde şalvar değil ama her nese onu giymesini istedim dolgun göğüsleri dışarı taşıcaktı neredeyse ve uzandım yatağa üstündekileri çıkarma öyle sikişelim dedim olru dedi sadece göğüslerini çıkardım yalamaya başladım o da sikimi yaladı sonra onu kalkıp yatağa domalttım eteğini kaldırıp amından girdim ama götünden öyle bir kavradım ki hiç durmadan boşaldım içine hiç soluksuz siktim cansu teyzemde bizi izliyodu gel bakma deidm ona da dudaktan öpüşmeye başladık ve kuzenim gelene kadar yani 4 5 saat durmadan sikiştik çok farklı pozisyonlarda o gece de eniştem eve gelmemişti kavgalıydı zatn teyzemle kuzenimin uyurken banyoda buluştuk ikisiylede ama orada sikmedim çünkü kuzenim uyanabilirdi sakso çektirip boşalttım ve öpüştük o kadar devamı da var aslıdna isteyen olursa anlatırım..

0 yorum:

Yorum Gönder