17 Nisan 2013 Çarşamba

BALDIZIMI GÖTTEN SİKTİM YENİ

Merhabalar sex hikayeleri sevenler buraya toplansın çünkü anlatacağım olay tamamen gerçektir ve sex içerir. Yaz ayıydı. karımın kardeşi baldızım gelmişti. ismi yasemin 20 yaşında taş gibi kızdır kendisi simsiyah saçları bembeyaz teni ile bütün erkeklerin dikkatini üstüne çeker. Karım çarşıya çıkmıştı bizim baldız evde kalmıştı. üStünde bir tane body askılı olanlarından bir tane de mavi şort giymişti. koltukta uzanmış mesaşlasıyordu. odaya girdim onu grünce sikim kalktı. öyle oturup tvyi açtım ne yapayım ne edeyim diyordum. biraz yapışıp sürteyim diyordum önce bir iki espri yaptıktan sonra bir anda telefonu kaptım mesajını okudum sevgilisiyle

sexten sikişten bahsediyordu. bunu okuyunca durdu. dudaklarını ısırmaya basladı utangac bir halle. istersen yasemin senle sex yapıp sikişmek isterim dedim. önce mırım kırım etse de ona yüklü miktarda para vereceğimi de söyledim. sevgilisiyle de bulusmasına sonrasında göz yuacağımı söyledim. kabul etti. iyi baslayalım o zaman dedim amam da ben bakireyim dedi. o da sorun mu aşkım dedim göt neye durur olur mu dedi tabi ki olur dedim . vazelin getirdim. sürdüm deliğine cıkardım sikimi götünden siktim müthiş bir duyguydu. dedim bir kez oldu bndan sonra ne zman para istersen veya sikişmek istersen gel yoksa onun dısında ben seni zorlamıcam dedim. sevindi gitti amına da koyacam baldızzz

1 yorum: