17 Nisan 2013 Çarşamba

DİDEMİ ÖGRENCİ EVİNDE SİKTİM

merhaba arkadaşlar ben murat 21 yaşındayım size kısaca öğrenci evinde sevgilim didemi nasıl siktim onu anlatacağım. biz izmirde okuyan öğrencileriz. didem sevgilim olur kendisi 20 yaşındadır. kısa küt siyah saçları vardır ama saçları parlaktır ve düzdür bembeyaz süt gibi teni vardır yumusaktır. didem benim yatağımın üzerinde bilgisayar girmiş internette sörf yapıyordu bende mutfakta yemek yedikten sonra odama gittim baktım sevgilişm didem yatakta yüzuüstü uzanmış nete giriyor dizüstü bir etek ve askılı bi body giymişti. ben de hemen yavaştan üstüne atladım sikim götüne geliyordu. boynunu filan öpüyordum didem gülerek yapmaaa

murat diyordu ben güzel sözler söylüyordum dayanamadım eteğini yukarı kaldırdım külodunu cektim o hala pcye takılıyordu ben de bacağını filan göt yanaklrına kadar yalamaya öpmeye devam ettim. sonra sen devam et öyle aşkım dedim çıkardım sikimi göt deliğine önceden çok koyduğumdan alışık benim küçük orospum zaten bu hikayeyi de beraber yazıyoruz çok seviyorum onu buradan da belirtmek isterim sex hikayeleri okumayı da çok seviyoruz neyse konu dağılmasın ben ellerimle iki göt yanağını açtı sikimi yerlestirdim götüne 5 dakika boyunca git gelden sonra boşaldım göt deliğinin içine aşkımla daha nice öyle sevişmelerimiz var çok mutluyuz seviyrum askım seni

1 yorum: