17 Nisan 2013 Çarşamba

ESRAYI OFİSTE SİKTİM DOMALTTIM

selam arkadaşlar ben ve esra rent a car şirketinde çalışan iki iş arkadaşıyız. ofisimiz fazla işlek olmayan bir muhitte ikinci katta bir yer evi ofis yapmıslar ev tarzı ofis yani esra ile coğu zaman ofiste tek kalıyoruz ve aramızda bayağı sıkı fıkı muhabbbet var bir günden sonra sevgili olduk ve sevişmelerimizin sonu filan yoktu. yine günlerden bir gün öğle arası yemeğe çıkmadık benle esra ofisin kapısını kilitledik perdeleri çektik ofis fantezisi gerçeklestirelim dedim esram sarısın saclarını topladı siyah çerçevveli gözlük taktı bembeyaz

vücudunu saran gömlek alta dizüstü siyah bir etek yüksek topuklar çıldırmak üzereydim masaya dayadım önce eteğini soymadan amına sokmaya calıstım memelerini yaladım dudagını emdim sonra amını siktim götüne parmağıı soktum cok mutlu ldum o da sikimi yaladı sakso çekti esram benim

1 yorum: