17 Nisan 2013 Çarşamba

EVLENMEDEN ÖNCE ABLAMI DÜĞÜNDE SİKTİM

Merhaba sex hikayeleri okuyucuları ben 22 yaşındayım ablam ise 25 yaşında ablam ile çok sıkı fıkıydı yaz tatillerinde yakınlaşmalarımız olmuştu ama ikimizde kayıtsız kalmıştık. ablam evleneceği gün hazırlandığı odada ikimiz yalnızdık konuşuyorduk ağlıyordu üzülüyordu. ablama sordum bakire misin diye önce o nasıl soru manyak filan dedi ama sonrasında hayır dedi. peki kocan buna bir şey der mi yok demez cünkü kendisi bozdu dedi :) yaa dedim bak sen hınzıra filan dedim sonra dedi sen bozdun mu hiç kimseyi dedim ben kimseyle birlikte bile olmadım o da oha nasıl olur böyle bir şey dedi basbayağı bırak bozmayı am bile

görmedim meme ellemedim dedim ablam iyice şaşırmıştı. bende espriyle karışık senin gibi birini bulamadım bulsam hiç olmazsa eğreti gelin olarak alacağım dedim gülümssedi eğreti gelinin olayım mı dedim nası olacak dedim bildiğin gibi birlikte olacaz ilkin olmak istiyorum kocamında ilki oldum ilk olmaya bayılıyorum. olur mu sence dedim olur olur dedi kapıyı kilitledi gelinliği üstündeydi hemen masanı üstüne oturdu eteğinin kaldırdı amı ortaydı külot filan giymemişti çıkardım ilk kez bir ama giriyordum sıcacıktı çok mutlu oldum

1 yorum: