17 Nisan 2013 Çarşamba

KOMŞU BÜŞRAYI SİKTİM TEYZE

Merhabalar biz her biri 15 katlı olmak üzere 20 tane binadan oluşan koca bir sitede oturuyoruz bu kadar çok evin ve insanın olduğu sitede insanlık ve komşuluk ilişkileri haliyle çok zayıf oluor ben de bunu fırsat biliyordum bizim bina da en üst katta oturan büşra teyze vardı büşra teyze kocası vefat etmiş çocukları evlenip başka şehirlere gitmiş tek başına yaşayan dul bir teyze idi benim için en kolay av buydu bir süre takip ettim pazardan dönerken eşyalarını taşıyor marketten isteklerini alıyordum çeşit çeşit konularda yardımcı oluyordum. Aramız çok iyi olmuştu sitenin büyüklüğünden dolayı göze de batmıyorduk sık sık büşra teyzenin daha doğrusu büşramın yanına gidiyordum. bana çok alıştı gel zaman git zaman ayak işlerinden çok dertler

sıkıntılar üzerine muhabbet ediyorudk. bir gün yalnızlıktan konu açıldı. çok yalnız olduğunu bazı isteklerini olduğunu belli ediyordu üstü kapalı. ben anlamıştım ben de diyordum coğrafya dersim çok kötü filan o da anlamış olacak ki bu tür konuşmalarımz arttı bir gün yine yan yana otururken coğrafya öğretecem sana deyip yanağıma öpücük kondurdu kondurmasıyla beraber dudağına yapıştım sömürüyordum dudaklarını emiyordum alt dudağını. sonra elimi memelerine attım memesini sıkıyordum artık dayanamıyordum koltuğa uzattım üzerine çıkmış gel git yapıyordum gülümsedi elbiseli mi yapacaz dedi bilmem dedi soyun bakim görelim o vücudunu dedi demesiyle beraber soyunmaya başladım sonra onu soydum. yaşına göre diri bir vücudu vardı amını emmeye başladım o da eliyle sikimi kaldırıyordu. sonra ben iki bacağını ayırdım. içine girmeye başladım menopoza girdim rahatça içime boşalabilirsin dedi 5 dakika git gel yaptıktan sonra içine boşaldım. bu da böyle bir anımdır sonra daha çok sikiştik onları da sonra anlatacağım

1 yorum: