17 Nisan 2013 Çarşamba

KOMŞUMUN OĞLU SİKTİ BAĞIRTARAK

Size Yaşadığım Bir Olayı Anlatacağım.Bu Yaşadığım Olay Üniversitenin ilk senesi Oldu.Üniversiteyi İstanbul da Kazanmış Anadolu'nun Küçük Bir Şehrinden Koca İstanbul'a Gitmiştim. Yıllar Boyunca Bastırılmış Duyguların Azgınlığı Vardı. Üniversitede İlk Senemde Yurda Çıkmıştım.Ama 2 3 Ay Sonra Yaşanan Bir Kaç Problemden Dolayı Bölümümden 2 Kızla Daha Beraber 3 Arkadaş Eve Çıktık.Dedim Ya Küçük Bir Şehirden Gelmiştik.İçimizde Bastırılmış Duygular Vardı.İstanbul O Kadar Büyük Geliyordu ki Ne Yapsak Gizli Kalacak Diye Düşünüyorduk.Kim Bizi Görecek Kim Hakkımızda Dedikodu Yapacak ki Diyorduk ki Dediğimiz Gibi Oldu.İstanbulu Bu Konuda Çok Seviyorum :) Neyse Taşındık İşte Eve Komşunun Oğlu

Vardı Üniversiteye Hazırlanıyordu O da Dershaneye Gidiyordu.Sürekli Merdivenlerde Karşılaşıyor.Zamanla Selamlaşa Selamlaşa Muhabbet Koyulaştı.Çok Yakışıklı Bir Çocuktu.Sarışındı Ama İtici Sarışın Erkeklerden Değildi.Benden 6 7 cm Daha Uzundu ve Belli ki Kas Çalışıyordu.Gerçekten İnsanın Onu Görünce Sert Soğuk Vücuduna Sarılası Geliyordu.Bir Gün Bana Çözemediği Soruların Olduğu ve Üniversiteler Hakkında Bilgi Almak Çalışma Yöntemlerini Öğrenmek İstediğini Yardımcı Olmamı İstedi Benim İçin Biçilmiş Kaftan Fırsatı Gibiydi.Hemen Kabul Ettim Ben Sana Haber Veririm Dedim Olur Dedi O Sırada Telefonlarımızı da Aldık Birbirimizin.Ev Arkadaşlarımın Cuma Aksamı Haftasonu Tatili Geliyor Diye Gezmeye Çıktıkları Gece
Ben Çıkmadım ve Komşunun Oğluna Mesaj Attım Gelebilirsin Bize Çalışalım Dedim.Tamam Dedi 15 Dakika İçinde Gelecem Diye Mesaj Attı.Bende 15 Dakika İçinde Diz Üstü Bir Etek ve Bir Tişört Giydim.Kapı Çaldı Gelen Komşunun Oğluydu. Beni Öyle Görünce İlk Başta Bir Şaşkınlık Geçirdi Sonra Sessizce Wuu Diye Birşeyler Söyledi İçeri Girdi.Biz Çalışmaya Konuşmaya Filan Başladık.Masada Yan Yana Oturuyorduk.Ben Ayağımı Sallar Bahanesiyle Dizine Değdiriyordum Ayağımı Bu da Onun Hoşuna Gitmiş Görünüyordu.Bir Ara Diz Kapağına Sert Vurdum Tam Elini Dizine Atarken bacağımı Bacağının Üstüne Attım.Bu Eliyle Çıplak Bacağımı Tuttu.Bana Baktı Gülümsedi.Durma Diyebildim O Anın Heyecanıyla Bu Bacaklarımı Ellemeye Okşamaya Başladı. O Sıra Dudaklarımız Birleşmeye Başladı Çok Ateşlice Sevişiyorduk.Çırılçıplak Soydu Ben Bakireliğimi Kaybetmek İstemediğimden Anal Sex İstedim.O Da Seve Seve Kabul Etti Götümün Derinliklerine İniyordu.Çok Hoşuma Gidiyordu Sonra Bunu Çok kez Tekrarladık

0 yorum:

Yorum Gönder