8 Nisan 2013 Pazartesi

Matematik Hocam Bakireyim Dedim Dinlemedi Sikti

ağırdığımı bile hatırlamıyorum gözlerimden yaşlar akmaya başladı daha önce hiç böyle bir acı yaşamamıştım geriye çekildi sonra bir daha bastırdı. İçimden sanki et parçası kopuyordu sonra hayvanca üstümde gidip gelmeye başladı iyice hızlandığında dayanacak gücüm kalmamıştı artık birden durmaya başladı ve içimde bir sıcaklık hissetmeye başladım artık boşalmıştı o ufacık göğüslerimi sıkmaktan ve ısırmaktan mos mor etmişti uçları acıyordu içimden çıktı giyinmemi söyledi yerde kan izleri vardı giyindim ama gömleğim yırtıktı bana bunu kimseye söylememi söyledi

eğer söylersen beni hapse atarlar ama senin adın da orospuya çıkar bunu unutma dedi. Hamile kalırsan bana söyle bunuda bir çaresine bakarız dedi ama hamile kalmadım. Korkmuştum hiç bir şey söyleyemedim annemlere. Sinemle kavga ettiğimi ve onun için gömleğimin yırtıldığını söyledim. Evet matematikten geçmiştim ama bu bana pahalıya mal oldu sonra allahtan seneye tayini çıktı ve gitti de kurtuldum hala matematikten kötüyüm ama gidip hiç bir hocayla konuşmuyorum artık.

0 yorum:

Yorum Gönder