17 Nisan 2013 Çarşamba

OTOBÜSTE SİKTİLER

sevgilimle çok kötü bir şekilde kavga edip ayrılmıştık. ben de onun üzüntüsüle sınavlara çalışmamamış ve bütlere kalmıştım bir şekilde bütleri verdikten sonra 1 haftalıkta olsa ailemin yanına tatile gitmek istedim. bütlere kalmam nedeniyle pek öğrenci kalmamıştı baram seyran değildi otobüsler halile pek iş yapmıyordu bindiğim otobüste ise çok az koltuk doluydu. neyse ben otobüste telefonumla internete bağlanmış sex hikayeleri okuyordum. azmıştım fena yola çıktıktan 1 saat sonra başka bir ilçeden bir adam binmişti olduka yakışıklı boylu poslu idi hoşuma gitmişti bu adam. benim arkamdaki koltukta oturuyordu. benimde eski

sevgilimden intişkamımı almam gerekiyrdu. hemen kendimi adama belli ettirmeye başladım biraz ağız yayarak knuşmalar vs derken adamın ilgisini çekmiştim. dinlenme tesisinde bana çay içme teklifinde bulundu kabul etmiştim. çay içmmiş muabbete girmiştik. gece olmuştu. otobüs dolu olmadığı için muavin bile koridora kıvrılmış yatıyordu. arka taraflar tamamen boştu. ha bu arada erkeğin ismi serkan idi serkanı yanağından öpmüştüm serkan çok heyecanlanmıştı. az buz konuştuk. konu sexe geldi otobüste ne güzel olurdu dedim neden olmasın dedi. en arka 5 li koltuğun önüne geçtik ben serkanın sikini yalamaya başladım. serkan zor tutuyordu kendini sonra ben eşofmanlı olduğum için kolayca aşağı indirmiştim eşofmanımı külodumu çıkarmadan sıyırdı kenara ve amıma girmeye başladı siki çok büyüktü bağırmamak için zor tutuyordum elbisemi ısırıyordum. otobüste bildiğiniz sikildim çok güzel bir deneyimdi

1 yorum: