20 Nisan 2013 Cumartesi

OTOBÜSTEN İNENE KADAR SÜRTÜNDÜM

Merhaba sex hikayeleri seven arkadaşlar şimdi size bir anımı anlatacağım. Bu anımı halk otobüsündeyken yaşamıştım. Bir sabah yine her zamanki gibi işe giderken otobüs bekliyordum ve bir otobüs geldi ve bindim. Hiç oturacak yer yoktu ve otobüsün tutacaklarından tutunarak ayakta yolculuk yapayım dedim ve gideceğim yere gidene kadar tabi otobüs iyice dolmuş taşmıştı. Neyse iş bununlada bitmedi tabi. 2. durakta bir hatun geldiki anlatamam. Mini etekli kumral, ela gözlü ve tahminen 1,70 boyundaydı ama harikaydı arkadaşlar anlatmaya kelimeler yetmez. Neyse o da tabi ayaktakiler gibi tutacaktan tutunarak yolculuğuna devam

ederken bana bir sapıklık geldiki anlatamam.Onun o şekilde mini etekle bacaklarını ulu orta görünce dayanamadım tabi. Sikim pantolonumun dışından çıkacak gibi olmuştu. Bende tabi otobüsün kalabalıklığını fırsat bilerek hemen hatunun arkasına geçtim ve o şekilde yolculuğa devam ederken bir – iki sefer sürtünmeye başladım. Baktım ki kızda herhangi bir tepki yok iyice sürtünmeye başladım ve işi iyice ileriye götürdüm. Hemen benim küçüğü dışarı çıkardım ve kızın mini eteğine sürtmeye başladım. Kızın bunun farkında olduğunu biliyordum. Tabi kızında hoşuna gitmiş olacakki hiçbir şekilde tepki vermiyordu. Daha sonra abartısız

söylüyorum. 10 dakika boyunca sürtündükten sonra dayanamadım ve mini eteğine boşaldım. Neyse hemen pantolonumun fermuarını çektim ve aradan 5 dakika geçtikten sonra kız hemen önümüzdeki durakta indi ve bende onunla tanışmanın iyi bir fikir olacağını düşündüm ve hemen peşinden indim. Kızın arkasındaki dölüm hala belli ediyordu. Yanına yaklaştım ve “Pardon, bakarmısınız?” dedim. Siz benim arkamdaki sapıksınız değil mi? dedi. Ben özür dilerim ama siz tepki vermeyince bende iyice ileri gittim dedim. O da tamam problem yok dedi. Ben önce arkanızı temizliyim de öyle konuşalım dedim. O da arkamda birşey mi var dedi. Bende arkanıza boşaldımda dedim. O yüzden. Ayyy abartmışsın ama sende ha! dedi. Bende üzgünüm dedim ve yanımdaki selpakla arkasını temizledikten sonra onunla tanışmak istediğimi söyledim. Tabi o da benim gibi yakışıklı birine hayır diyecek değildi ve kabul etti. Size nasıl ulaşabilirim dedim. O da hemen bana numarasını verdi ve yarın arayıpta buluşmayı planlıyorum. Bakalım son durumlar ne olacak büyük bir zevkle merak ediyorum…

0 yorum:

Yorum Gönder