17 Nisan 2013 Çarşamba

SEVGİLİMİN ANNESİNİ SİKTİM

Adım,SinanAnkarada yaşıyorum,Diş hekimiyim,oldukça yakışıklı esmer boylu poslu ,rekli gözlü atletik yapılıyım,26 yaşdayım,25 yaşında da kız arkadaşım buket unversite son da..internetten tanışmıştık,kendisi İstanbulda yaşıyor..zaman zaman ankaraya geliyor oyle ilişkimizi uzak da olsa sürdüyorduk,yazın temmuz ayında tatilimi kullanmak için nereye gideyim derken İstanbul burada yazlıklarının olduğunu,çeşme dolacaklarını soyledi,dedim ailen annem yazlıkda olur babam ise sadece haftasonu gelir,,sende haftasonu otelde kalır diğer gunler bizde kalırsın demişti.bu sekilde alaştık,çeşmeğe vardığımda sabah 9 civarıydı

otagarda beni karşımağ gelmiş,minibir sort askılı bir bodyile zaten gorunce tahrik olmuş durumdaydım..hemenkuçağıa atladı sııcasarıdı popoma sıkıcasıktı,en gzel yerimin isepopom oldugunudevamlı telefondasoylerdi,,kaç defa tel daboşalmıştım onu..evegeldik annesiyletanıştırdı..annesi çokkibar saırısın 49 yasolgun ve gerçektengüzel bir bayandı.neyakışıklı arkadasın vardiyerek iltifat etti…amakadın oldukçasaygılıydı..esyalarımıyerleştırdım evin üskkatında bir odavermişlerdi..siteninhavuzu vardı..kızarkadasım hadı bir anönce havuza gidelimdiyordu..rekli mayomugiydim havuzageldik,kız
arkadasımüzerini çıkartınca en çokistedigim seksi iplibikinisini gorunce oandasertleşmiştim..göğüslerinadet taşıyordu..cnmharikasın dedimyanağına bir öpüçkkondurdum,havuzagirdik kucağıma aldımsakalaştık devmlıkuağımda oturuyor odabundan tahrikoluyordu..hadi odamagidelim deyincehavuzdan çıktığımız gibieve girdik,,birde annesiLeyla teyze uzerinemayo kini çoçuklar neredemezmi anne santraçoynayacaz diyerekbirden odadabulduk,,kız arkadasımodaya girer girmemdudaklarımasarıldı,,emmeğe başladısertleşmiş 21 cm likaletimi önce eline sonraise dudaklarına alarakemmeğe başladıbikinisin üstünü çözereko seksi göğüsleriniemmege dilimle yalamabaşlayınca koptuüzerinde tam abandımbacan arasına dolandımkulak memeleriniemege başlayıncapopomu oyle birbastırdıkı kendinebaksorumu elerliyeıkarttı bikinisin ipleriçözerek dili vajınayanaştırdım er attığımdarbelerle inliyorsokmamı soyuyordukucagıma aldım hafifsoktum ohhh diyeinlemege başladıhepsini dedi birdenoktumgidipgidipgelmege başladık çokzevk aldıgı belliydi,çokinliyordu azgınıkapadım..daha once hiçbukdar iyi sikenolmamış..1 saatboyunca sikmiştim tam3 kez boşaldık,hadidedik tekrar havuzagidelim,havuzageldik,buketguneşlencek dedi yattı osırada Leyla teyzehavuzdan cıktı yanımızageldi aman allahımdedim Leyla teyze oylbir bikini giymiştikiadeta kızınınüzerindekinin aynısı çokseksiydi o yasınaragmen taş gibi birhatundu nasıl geçti cnmkim yendi dedi bendedim aferin dedi,,,Leylateyze de guneşlenmegekoyuldu guneş kremisurmemi istedi ellerımlesurmege başladımvucudu harıkaydıbikinin arasındangoğüslerineçaktırmandadokunuyorudm çokrahatyatmıştı,,poposunagelince adetaokşuyordum bunuhissetmişti uketherseyden habersizuyuyordu bir ara Leylateyze ellerin çokyumuşak dedi,,bir aramasaj l uğraşmıştımdeyince aa dedi hemenmasaj yapmamı istediburada olmaz deyinceozaman eve gidelimdedi buket zatenuyumuş bir halde idieve geçtik..leyla teyzeyatagına yattı ellerimlemasajabaşladım..bikininiplerini çıkarttım eğermümkünse çıkartalımdedim olurdedi,,,masajımla çoktahrik oldugu belidipopouna gelmiştimbacak arasına ellerimisokmuştumokşuyordum ..nasıl diyesordum çok harikasındedi,,yüzüsü çevirdimeğer mümkünce bikininüstünü alayım dedimolur dedi…harika göğslriortadaydı 95 lik amasemt sert ellerimgöğslerind yağ ileokşuyordum memebaşları sertleşmiştiharika ydı ..okdarsertleşmiştim ki baçakarasına geldim..vajınasına dogru okşamabaşladım inlemeğebaşladı…birden cnmdedi evet doğruldududaklarıma sarıldıüzrimdeki tişortu çıkarttıdudaklarımı emmeğebaşladı harikaydıgöğüleriniokşuyordum..emmegebaşladım baksorumuçıkarttı sertleşmişaletimi emmeğe başladıkızından da harikaemiyordu..kuçağımaçıktı bikinisin altınçıkarttım, hadiaslanım dedi…bacakarasına girdim birdenkokledim ohhh dedihadi cnm kokle aslanımdeyince 21 lık aleti birkokledim o ne inlemeoyle oyle bir inliyordukukucagıam cıktı artıkkucagımdaydı harikaydıkıvranıp duruyordu 30dk boyunca kucagımdainlettim Leyla teyzeı vehafta hafta sonu gelenekadar geceleri sahadogru odasına girerkbukat ın haberı bıleolmadan sikmiştim

1 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi…..

    YanıtlaSil