20 Nisan 2013 Cumartesi

Sevişme Otobüste Başladı Evde Bitti

Merhabalar,İzmir'de başımdan geçen bu olayı size anlatmak istiyorum,İzmir'de çalışmaya başladığım ilk dönemlerdi daha 23 yaşında falandım ve koşuşturmanın içinde sağa sola gidiyor ve işleri ben yapıyordum.Çalıştığım şirketin önemli işleri bendeydi ve yeni olmama rağmen patronumuz bana güveniyordu.Arabayla gidiyordum ama arabanın olmayacak bir yerde tekeri patladı ama çok önemli bir işim vardı ve öğlen yemeğine çıkmadan 12'ye kadar bu dosyayı yetiştirmem gerekiyordu ve saat 11'di.Ben bir eshot'a atladım.Eshot sıkışıktı ama o kadar birbirlerinin üstüne binecek kadar değildi.Karşımda bir bayan

vardı tam cam kenarındaydı.Sarışın,1,70 boylarında,ince belli ama büyük kalçalı bir kadındı.Bir kot pantolon giymişti altına ve camdan dışarıya bakıyordu ben de onun arkasındaydım ve otobüs durup hareket ettikçe bende ona arkadan mecburen yaslanmak zorunda kalıyordum. Bu bir süre sonra benim hoşuma gitmeye başladı ve iyice yüklenmeye başladım artık tam kalçalarının arasına girmiştim ve çıkmıyordum da bu arada kenara baktığımda 17-18 yaşlarında bir kız bizi izliyordu ve ona göz kırptığımda bana sessizce "Devam et"
dedi.Nereye düşmüştüm nasıl bir şans vardı kendimde çok seviniyordum.Bu arada kız bana doğru kafasını çevirdi ve gülümsedikten sonra artık iyice rahatlamıştım ve daha fazla bastırıyordum hatta pantolonun içine elimi sokuyor ve kalçalarını okşuyordum kıyafetinin üstünden de göğüslerini sıkıyordum.Bu arada inecekti ve bana bir kart verdi kartta numara yazıyordu her halde numarasıydı diyerek kartı cüzdanıma koydum ve bu arada oturan kız yanıma gelerek "Harika devam ediyordunuz neden gitti ki ?" dedi ve ben bu kızın açık sözlülüğüne hayran olmuştum. Biraz o önüme geçti ve ardından son bir durak kamıştı beraber indik ve ben ona "Bir yerde işlerim var halledeyim beraber yemeğe çıkarız ne dersin ?" dedi ve bana da "Olur ama 2'de dershanem var" dedi.Bende "Yetiştiririm seni" dedim ve beraberce benim dosyayı vereceğim yere gittik ve ben dosyayı verdikten sonra lüks bir restoranta götürdüm kızı ve hala ismini bilmiyordum.Yemeğimizi sipariş ettik adının Gizem olduğunu söyledi 18 yaşındaydı ve Lise son öğrencisiydi,kumral,harika görünümlü bir kızdı ve ben ona "Otobüste ki açık sözlülüğün çok hoşuma gitti" dedim ve gülüştükten sonra "Devamı da gelebilir" dedi bana ve yemeklerimizi yedikten sonra kalktık saat 1'e geliyordu ve ben ona "1 saatimiz var ne yapalım ?" dedim ve beni kolumdan tutarak bir yere götürmeye başladı.Otoparka girdik ve otoparkın en arkasına koşarak gittikten sonra beni duvara dayadı ve önümde eğildi.Eteğini beline kadar topladı ve külotunun üstünden amını okşarken bir yandan da sikimi ağzına alıp yalıyordu. Ben hiç birşey düşünmeden yalamasını izliyordum harika bir şekilde yalıyordu ve bende kafasından tutarak sabitledim ve ağzına sertçe girip çıkmaya başladım resmen ağzını sikiyordum.Gizem'e "Hadi biraz da sikeyim" diyince bana "Bakireyim ?" dedi ve o anda çok şaşırdım bu kadar azgın ve iyi sik yalayan bir kız bakireydi ha ? Arkadan denemek istediğimi söyledim ama yakalanma ihtimalimizin olduğunu söyledi ve sikimi bu arada daha hızlı yaladıktan sonra ağzına boşalttı beni ve arabanın kaputuna yattı bende onun amını hızlı bir şekilde yalıyordum ve o da 15-20 dakika sonra orgazm oldu ve beraberce toparlandık.20 dakikası vardı dershanesine ve bir taksi çevirerek dershanesine doğru gittik onu bıraktıktan sonra bende iş yerime döndüm.Gizem'i halletmiştim ve şimdi o otobüste ki sarı saçlı bayandaydı sıra.

1 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil