17 Nisan 2013 Çarşamba

SİKİME BAKAN KUZENİMİ SİKTİM

selam.bn 18 yasındayım adım mehmet benim bir 17 yaslarında lise 2 e giden bir kuzenim war ama kuzenimi grseniz sikmeden gecemessiniz cok dolgun göğüsleri sahane olan biridir adıda irem'dir bir gün bize gelmişlerdi ben cikıp odadan mutfağa gittm sonra geldikten sonra sikime baktğını farkettim sonra birz utandı bende yanına yaklasip neden orama bakıyorssn dedim oda cok istiyorum dedi.bende peki cok istiyosan al bak

dedim we cikardim sikmi werdim eline yavas yavas elleme ye baslamıstı daha sonra hızlandı.sonra ağzina almaya başladı tabi bende gevsedim.sonra sıra bnde deyip sulu amcğını acıp elledim cok güzeldi cok sulu bir amcğı wardı sonra basladm yalamaya onunda cok hosuna gidiyordu.gözleri bile dönmüstü.sonra üstündekleri cikartıp bacaklarını ayırıp amına sokmaya basladm Ve 17 Yasındaki Kuzenimi Bozmustum O artik benim olmustu ( Kuzenle Sex Hikayeleri )

0 yorum:

Yorum Gönder