17 Nisan 2013 Çarşamba

TATİLDE ABLAMI SİKTİM

merhabalar ben emre size geçen sene tatilde ablamı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. geçen yaz ben annem babam ablam ve küçük kardeşim ege'de tatil kasabasına gittik yazlık kiraladık. tatil çok güzel geçiyordu. kasabadan marmarise gitmiştim. öyle dolaşırken sex shop görmüştüm içine girip bayan azdırıcı damla aldım. yanımda saklıyordum kasabaya geri dönmüştüm. ablam çiğdem benden 2 yaş büyük vücudu süper bir hatundu. yemyeşil gözleri simsiyah saçları taş gibi vücudu vardı. görenlerin ondan hoşlanmamasının tek sebebi ibnelikle açıklanabilir. denize gidiyorduk su şakaları filan oluyordu. evde filan aramız bayağı iyiydi. bi gün annem ile babam romantik bi yemek yemek için restauranta gittiler ama kardeşim çok ağladığı için onu da götürdüler. ablamla da ben kalmıştık. ablama dedim abla plaja gidelim mi bir şeyler içeriz dedim ilk başta

mırın kırın etse de sonra gelmeyi kabul etti ablam ile yola çıktık plaja gittik iki üç kutu bira aldım. ablamın içkisine azdırıcı damlayı atmıştım. ablamın bünyesi de pek sağlam değildir. tek şişede kafayı bulabiliyor. 1 saat sonra bayağı etkisini göstermişti iyice bana yakınlaşmaya başlamıştı abla iyi misin vs diyerek eve götürdüm ablam evde durmuyordu kucağıma filan oturuyordu dudağını büküp bana yaklaşıyordu en son bende dayanamadım ablamın dudağına yapıştım. küçük götü vardı ablamın elimle sıkıyordum. kucağıma oturdu.
eliyle fermuarımı açtı çıkan sikimi yalamaya başladı. sikimi emiyordu resmen öpücük konduruyordu ki taş gibi oluyordum orada. bende tişörtünden tuttum tek bir hamleyle tişörtünü çıkardım orta boyutlu memeleri karşımdaydı sütyen filan giymemişti kucağımdaydı bi elini omzuma attı elini omzuma attığı taraftaki memesini emiyordum. sonra tamamen soyunduk. ablamın amına girmeye başladım bakireydi ama ben bozmuştum etraf kan içinde kalmıştı. ama ablam bundan çok mutluydu gülümsüyordu. o gülüşünden sonra onunla sadece sex arkadaşı olmadığımı ona aşık olduğumu anladım. ablamla 1 seneden fazladır sevgiliyiz ve çok mutluyuz gecelerimiz beraber geçiyor

2 yorum: