3 Nisan 2013 Çarşamba

Üvey Kız Kardeşimi Siktim Götten

Annem evlenme dememe rağmen 2 yıl önce 19 yaşında bir kız olan 50 yaşındaki bir adamla evlendi. Başlarda hiç anlaşamadım fakat aradan zaman geçtikçe birbirimize ısınmaya başladık. Fakat aramızın iyi olmasına rağmen ben ona karşı farklı hisler besliyordum fakat ona hiç açılamıyordum. Emindim o da bana karşı boş değildi. Azdırıcı Damla diye birşey satın aldım

internetten. Bir akşam annemle üvey babam evde değilken kola alıp içine gizlice attım. Üvey kardeşim o gece korktuğunu söyleyip benim odama geldi ben 31 çekerken içeriye girince. "Utanma devam et" dedi. Ben 31 çekerken o da beni izliyordu sonra üvey kardeşimin avucuna boşaldım. Artık üvey kardeşimi haftada bir götünden sikiyorum. Bu arada damlayı nerden aldın diye soruyor millet.

3 yorum:

  1. çılgın istekli ateşli bayanla evlenmek istiyorum fantazili bir eşim olsun istiyorum deli dolu sikişken istekli siktiren 5439771073 uşak

    YanıtlaSil
  2. Düzeyli ve saygı çerçevesinde antalyadan çılgınca zaman geçirmek isteyen bayanlar arayın veya çaldırın ben size döneyim!36 yaşındayım evim var ve yalnız yaşıyorum!pişman olmayacaksınız!lütfen eşcinseller aramasın başına bela alır! tel 0543 889 33 94

    YanıtlaSil
  3. Merhaba 0536 062 97 84 özele açık
    Ben Mete yaş 27 Boy 1.75 kg 77
    BAYAN Merhaba AKLINDAKiNi VE HAYALINDEKiNi SINIRSIZCA DOYA DOYA KONUŞMAK VE KARSILIKLI RAHATLAMAK Yani BOŞALMAK ISTERMISIN HADI ÇEKINME 0536 062 97 84 Ara konuşalım en özel i ve güzeli senin için herşey senin istediğin gibi

    YanıtlaSil